×

کتاب “دروازه‌بانان بهشت” و زندگینامه شهدای ورزشکار لرستان رونمایی می‌شود

  • دی ۹, ۱۳۹۶
  • ۰
  • معاون فرهنگی ورزش و جوانان استان لرستان گفت: کتاب “دروازه‌بانان بهشت” با محتوای شعر و زندگی‌نامه شهدای ورزشکار لرستانی به چاپ رسیده که در مراسم یادواره شهدای ورزشکار از این کتب رونمایی می‌شود. به گزارش نیساخبر، عبدالله عزیز پور عصر امروز در نشست خبری نخستین یادواره شهدای ورزشکار استان که با حضور اصحاب رسانه در […]

    کتاب “دروازه‌بانان بهشت” و زندگینامه شهدای ورزشکار لرستان رونمایی می‌شود
  • رونمایی کتاب

    معاون فرهنگی ورزش و جوانان استان لرستان گفت: کتاب “دروازه‌بانان بهشت” با محتوای شعر و زندگی‌نامه شهدای ورزشکار لرستانی به چاپ رسیده که در مراسم یادواره شهدای ورزشکار از این کتب رونمایی می‌شود.

    به گزارش نیساخبر، عبدالله عزیز پور عصر امروز در نشست خبری نخستین یادواره شهدای ورزشکار استان که با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان لرستان برگزار شد بابیان اینکه استان لرستان ۲۳۵ شهید ورزشکار را تقدیم انقلاب کرده است اظهار داشت: نخستین یادواره شهدای ورزشکار استان ۱۱ دی‌ماه در سالن همایش سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار می‌شود.

    وی افزود: این مراسم هرسال در یک استان برگزار می‌شود و امسال نیز مقررشده یادواره شهدا در لرستان و با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی در استان برگزار شود.

    معاون فرهنگی ورزش و جوانان استان لرستان عنوان کرد: امسال خانواده شهدای ورزشکار لرستان شناسایی‌شده و بنا است که در این مراسم از خانواده شهدای ورزشکار لرستان تجلیل شود.

    وی با اشاره به اینکه چهار کمیته فرهنگی، مالی، اجرایی و اطلاع‌رسانی برای برگزاری هر چه‌بهتر این مراسم تشکیل‌شده است بیان کرد: کمیته‌های مختلفی برای برگزاری بهتر این مراسم ایجادشده که امیدواریم این مراسم مقدمه‌ای برای اجرای برنامه‌های دیگر در این‌ زمینه باشد  تا بتوانیم گوشه‌ای از ایثار و فداکاری شهدا را جبران کنیم.

    عزیز پور از رونمایی دو کتاب مرتبط با یادواره شهدای ورزشکار لرستان خبر داد و گفت: کتاب “دروازه‌بانان بهشت” با محتوای شعر و کتاب زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهدای ورزشکار به چاپ رسیده‌ که این دو کتاب در مراسم یادواره شهدای ورزشکار استان رونمایی می‌شود.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *