×

کشفیات کالای قاچاق ۳۲ درصد در لرستان افزایش یافت

  • تیر ۱۹, ۱۳۹۷
  • ۰
  • فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: کشفیات کالای قاچاق ۳۲ درصد در لرستان افزایش یافت. به گزارش نیساخبر، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی پلدختر که در سالن فرهنگ و ارشاد برگزار شد، اظهار داشت: امنیت مانند اکسیژن است و ما تنفس می‌کنیم. تا امنیت نباشد ما قدرش را […]

    کشفیات کالای قاچاق ۳۲ درصد در لرستان افزایش یافت
  • فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: کشفیات کالای قاچاق ۳۲ درصد در لرستان افزایش یافت.

    کشفیات کالای قاچاق 32 درصد در لرستان افزایش یافت

    به گزارش نیساخبر، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی پلدختر که در سالن فرهنگ و ارشاد برگزار شد، اظهار داشت: امنیت مانند اکسیژن است و ما تنفس می‌کنیم. تا امنیت نباشد ما قدرش را نمی‌دانیم، امنیت حتی در کسب وکارهای تولیدی و خانگی اثرات گسترده‌ای دارد که نیروی انتظامی برنامه زیادی برای ایجاد امنیت در جامعه دارد.

    وی با بیان اینکه ایجاد امنیت باید بومی سازی شود افزود: در سال گذشته نیروی انتظامی ۱۸ اولویت برای برقراری امنیت داشت که امسال به ۲۰اولویت افزایش یافته است.

    فرمانده نیروی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ۴۸ نقطه در استان لرستان برای مقابله با قاچاق کالا تعیین شده است عنوان کرد: امسال ۳۲ درصد افزایش کشف کالای قاچاق را داشتیم که شهرستان پلدختر با ۲۸درصد بیشترین کشف را داشته است که باید با کمک رسانه‌ها مردم را برای استفاده نکردن از کالای قاچاق متقاعد کنیم.

    مهدیان نسب با اشاره به اینکه ۴۸ نقطه حادثه ساز در استان لرستان وجود دارد که ۲۴نقطه با همکاری استاندار لرستان در عرض ۱۰ماه مرتفع شده است گفت: در بحث تصادفات فوتی جز استان‌های هستیم که تصادفات فوتی درآن هفت درصد کاهش داشته است، در پیشگیری از سرقت‌ها و کشف سرقت نیز ۲۱درصد کاهش داشتیم که رتبه اول کشور را داشته و شهرستان پلدختر ۱۱درصد کاهش سرقت داشته است و از میانگین متوسط کشور بسیار بالاتر است.

    وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۱۷هزار نفر دستگیر شده و بیش از ۸هزار معتاد متجاهر تحویل کمیسیون اجتماعی شده است تصریح کرد: در کشف مواد مخدر جز استان های برتر کشور هستیم که امسال  ۳۴درصد نسبت به گذشته افزایش داشته است.

    وی خاطر نشان کرد: شهرستان پلدختر به لحاظ امنیت ترافیکی سومین شهرستان جغرافیایی است که چندین شریان حیاتی از آن می‌گذرد.

    انتهای پیام/

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

       

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *