×

فرماندار سلسله مطرح کرد:
کمبود نیروی انسانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی «سلسله»

  • آبان ۲۰, ۱۳۹۸
  • ۰
  • فرماندار سلسله با اشاره به اینکه اعتبارات شهرستانی دستگاه‌های فرهنگی شهرستان را افزایش داده‌ایم، اظهار داشت: نقش دستگاه های فرهنگی از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در توسعه همه جانبه شهرستان بسیار پر رنگ است.

    کمبود نیروی انسانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی «سلسله»
  • فرماندار سلسله با اشاره به کمبود نیروی انسانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله گفت: این امر موجب شده که اشرافیت این نهاد بر فعالیت‌های فرهنگی و هنری کم رنگ شود.

    به گزارش نیساخبر،شریف خسروی امروز دوشنبه در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بر تمام فعالیت های فرهنگی و هنری شهرستان اشراف داشته باشد، اما کمبود نیروی انسانی در این اداره موجب شده این اشرافیت کم رنگ شود.

    وی ادامه داد: الشتر از مردمی فرهیخته با پیشینه ادبی روشن برخوردار است و ما این آمادگی را داریم که پایلوت برگزاری برنامه های بزرگ فرهنگی و هنری در این شهرستان باشیم.

    فرماندار سلسله با اشاره به اینکه اعتبارات شهرستانی دستگاه‌های فرهنگی شهرستان را افزایش داده‌ایم، اظهار داشت: نقش دستگاه های فرهنگی از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در توسعه همه جانبه شهرستان بسیار پر رنگ است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *