×

کمک به زائران اربعین کمک مستقیم به ظهور حضرت حجت(عج) است

  • آبان ۱۵, ۱۳۹۶
  • ۰
  • استاد حوزه و دانشگاه گفت: هرکس جدای از این حد و مرزهای سیاسی دروغین که طراحی کرده اند، می تواند به راحت آمدن مردم به اربعین و سهولت بیشتر زائران کمک کند در واقع مستقیما به ظهور حضرت کمک کرده است.   به گزارش نیساخبر، حجت الاسلام علیرضا پناهیان در حاشیه همایش افتتاحیه پیاده روی در جمع […]

    کمک به زائران اربعین کمک مستقیم به ظهور حضرت حجت(عج) است
  • کمک به زائران اربعین کمک مستقیم به ظهور حضرت حجت(عج) است

    استاد حوزه و دانشگاه گفت: هرکس جدای از این حد و مرزهای سیاسی دروغین که طراحی کرده اند، می تواند به راحت آمدن مردم به اربعین و سهولت بیشتر زائران کمک کند در واقع مستقیما به ظهور حضرت کمک کرده است.

     

    به گزارش نیساخبر، حجت الاسلام علیرضا پناهیان در حاشیه همایش افتتاحیه پیاده روی در جمع رسانه های لرستانی اظهار داشت: این همایش اربعین اثر محبت به ولی خداست، جشنی ست که در دلها برقرار شده از شدت محبتی که به ولی خدا دارند و این زیارت برای محبین حضرت اباعبدلله الحسین(ع) مانند یک پاداش می ماند.

     

    وی عنوان کرد: این قدرت اگر افزایش پیدا کند یقینا به ظهور منجر می شود چون قدرت حکومت امام زمان(عج) چیزی جز همین ولایت مداری نیست.

     

    این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: اصلا قدرت امام زمان همین محبت مردم است و اسلحه و پول فرع آن است.

     

    حجت السلام پناهیان تصریح کرد: هرکس جدای از این حد و مرزهای سیاسی دروغین که طراحی کرده اند، می تواند به راحت آمدن مردم به اربعین و سهولت بیشتر زائران کمک کند در واقع مستقیما به ظهور حضرت کمک کرده است.

     

    انتهای پیام/

    منبع: سفیرافلاک

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

       

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *