×

کمک ۲۰۰ میلیون تومانی اصناف لرستان در طرح «هر کاسب یک دانش‌آموز»

  • دی ۲۴, ۱۳۹۸
  • ۰
  • مسؤول بسیج اصناف لرستان از کمک بیش از ۲۰۰ میلیون تومانی بازاریان به دانش‌آموزان محروم استان در طرح «هر کاسب یک دانش‌آموز» خبر داد.

    کمک ۲۰۰ میلیون تومانی اصناف لرستان در طرح «هر کاسب یک دانش‌آموز»
  • به گزارش نیساخبر؛جمال ابدالی  با اشاره به استقبال خوب اصناف لرستان از طرح «هر کاسب یک دانش‌آموز»، اظهار کرد: تاکنون بیش از هزار و ۴۰۰ کاسب از جامعه بسیج اصناف استان در این طرح شرکت کرده‌اند.

    وی خاطرنشان کرد: اگرچه این طرح طی سال‌های گذشته نیز در شهرهای مختلف استان اجرایی شده بود اما به واسطه اینکه در برنامه‌های ابلاغی بسیج اصناف قرار گرفته، بنابراین امسال با نگاه ویژه‌تری به این موضوع توجه شد.

    مسؤول بسیج اصناف لرستان از کمک بیش از ۲۰۰ میلیون تومانی بازاریان به دانش‌آموزان محروم استان خبر و ادامه داد: امسال و در دو مرحله اصناف استان بیش از ۲۰۰ میلیون تومان در طرح «هر کاسب یک دانش‌آموز» کمک نقدی و غیرنقدی کردند.

    ابدالی با بیان اینکه شناسایی دانش‌آموزان نیازمند توسط بسیج دانش‌آموزی صورت می‌گیرد، افزود: تلاش شده در شناسایی افراد محروم موازی کاری با فعالیت‌های کمیته‌امداد و بهزیستی انجام نشود.

    وی اظهار داشت: هر کاسب به طور میانگین یک دانش‌آموز نیازمند را تحت حمایت قرار داده است،  ضمن اینکه برخی اصناف علاوه بر جامعه هدف دانش‌آموزی، برخی افراد نیازمند را نیز شناسایی و تحت پوشش قرار داده‌اند.

    مسوول بسیج اصناف لرستان با اشاره به کمک‌های مستمر بازاریان از دانش‌آموزان نیازمند، تصریح کرد: آخرین مرحله از طرح «هر کاسب یک دانش‌آموز» در ایام پایانی سال اجرایی خواهد شد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *