×

کنگره شعر انقلاب در استان لرستان برگزار می‌شود

  • بهمن ۳, ۱۳۹۶
  • ۰
  • معاون پرورشی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان لرستان گفت: کنگره شعر انقلاب دهه فجر در استان لرستان برگزار می‌شود.   به گزارش  #نیساخبر ، محمدحسین احمدی ظهر امروز در جلسه مسئولان کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر استان لرستان که در بیت امام‌ جمعه خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: آموزش‌ و پرورش به‌ عنوان یکی از […]

    کنگره شعر انقلاب در استان لرستان برگزار می‌شود
  • معاون پرورشی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان لرستان گفت: کنگره شعر انقلاب دهه فجر در استان لرستان برگزار می‌شود.

     

    شعر انقلاب

    به گزارش  #نیساخبر ، محمدحسین احمدی ظهر امروز در جلسه مسئولان کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر استان لرستان که در بیت امام‌ جمعه خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: آموزش‌ و پرورش به‌ عنوان یکی از دستگاه‌های فرهنگی جامعه رسالت مهمی در امر معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل جدید دارد.

    وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی است که با همکاری سایر دستگاه‌های استان برنامه‌های خوبی در این ایام اجرا شود و دانش‌آموزان را هر چه بیشتر با دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم.

    معاون پرورشی اداره کل آموزش‌ و پرورش  لرستان عنوان کرد: آموزش‌ و پرورش استان با کمیته‌های قرآنی، تبلیغی، شاهد و ایثارگران و سایر کمیته‌ها همکاری دارد، باید در برنامه‌های دهه فجر فضایی ایجاد شود که دانش‌آموزان را بانشاط بیشتری در برنامه‌ها مشارکت دهیم.

    وی بیان کرد: در ایام دهه فجر جشنواره‌های پرسمان انقلاب و مسابقه کتاب‌خوانی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان اجرا می‌شود.

    احمدی تصریح کرد: کنگره شعر انقلاب دهه فجر امسال توسط دانش آموزان و فرهنگیان استان لرستان برگزار می‌شود.

    انتهای پیام/

     منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *