×

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:
کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان در سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 15544
  • دی ۱, ۱۴۰۰
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لرستان از برگزاری کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

    کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان در سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود
  • سردار یحیی الهی پیش از ظهر امروز در یادواره ۵۰۰ شهید مدافع نظم و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان، اظهار کرد: در آیات زیادی از قرآن کریم به صورت صریح در مورد شهدا مواردی همچون زنده بودن این افراد و رزق شهید بیان شده است.

    وی خاطرنشان کرد: آمرزش گناهان، ماندگاری و جاودانگی و همچنین داشتن مقام شفاعت از دیگر ارزش‌هایی است که خداوند به کسانی که در راهش کشته می‌‌شوند، اعطا می‌نماید.

    فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه شهید به سمت شهادت حرکت می‌کند و مرگ به سمت دیگر انسان‌ها، بیان داشت: این تفاوت ویژه بین مرگ و شهادت است.

    الهی، شهدای نیروی انتظامی را جهادگران در راه خدا دانست و افزود: مدافعین نظم و امنیت که در شهر و روستاها و در مرزهای کشور در برابر اشرار می‌ایستند، نوعی جهاد در راه خدا است.

    وی با بیان اینکه کمتر از رشادت‌های شهدای ناجا یاد می‌شود، گفت: جوانمردی و دلیرمردی این افراد کمتر مورد بحث قرار می‌گیرد، اگرچه نام شهدا در دل و یاد همه ما هستند، اما نوشتن آن توسط اهل قلم و وجدان‌های بیدار باید به رسالت‌ی مستمر تبدیل شود.

    فرمانده انتظامی لرستان هدف از برگزاری این یادواره را گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا بیان و خاطرنشان کرد: لبیک به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا مهمترین هدف این یادواره است.

    الهی از برگزاری کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان در سال ۱۴۰۱ خبر و ادامه داد: این یادواره نیز یکی از اقدامات و زیرمجموعه‌های کنگره عظیم ۶۳۰۰ شهید استان است.

    انتهای پیام/

    منبع: فارس
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *