×

گازرسانی به ۱۳۰ روستای لرستان در هفته دولت/ ضریب نفوذ در بخش شهری به ۱۰۰ درصد می‌رسد

  • تیر ۱۳, ۱۳۹۹
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت گاز لرستان از گازرسانی به ۱۳۰ روستای استان تا هفته دولت امسال خبر داد و گفت: همچنین بیش از ۲۵۰ صنعت استان نیز تا پایان نیمه اول امسال گاز دار خواهند شد.

    گازرسانی به ۱۳۰ روستای لرستان در هفته دولت/ ضریب نفوذ در بخش شهری به ۱۰۰ درصد می‌رسد
  • کرم گودرزی ظهر امروز در آئین افتتاح گازرسانی به پنج روستای بخش بیرانوند شمالی لرستان، اظهار کرد: برای این پروژه، بیش از ۴ کیلومتر خط تغذیه اجرا شده است.

    وی خاطرنشان کرد: همچنین بیش از ۱۹ کیلومتر خطوط گازرسانی داخلی برای روستاها انجام شده، ضمن اینکه دو ایستگاه تحلیل فشار نیز برای این مناطق مستقر شده است.

    مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه امروز ۱۷۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند، گفت: برای گازرسانی به این پنج روستا، اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

    گودرزی بیان داشت: ضریب نفوذ گاز در شهرستان خرم‌آباد بیش از ۹۴ درصد است، ضمن اینکه علی‌رغم همه محدودیت‌های کرونایی، فعالیت‌های اجرایی پروژه‌های گازرسانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد.

    وی با بیان اینکه تا پایان ماه جاری بیش از ۳۰ روستا در استان گازرسانی خواهند شد، افزود: همچنین طی این مدت به بسیاری از صنایع کوچک و بزرگ استان نیز گازرسانی خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت گاز لرستان ادامه داد: در حال حاضر ۸۳ پروژه فعال با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان را در سطح استان داریم.

    گودرزی با بیان اینکه شهر شول‌آباد را به عنوان آخرین شهر لرستان تا پایان سال گازرسانی خواهیم کرد، افزود: با تحقق این مهم، ضریب نفوذ گاز در بخش شهری استان به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

    وی از گازرسانی به ۱۳۰ روستای استان تا هفته دولت امسال خبر و ادامه داد: همچنین بیش از ۲۵۰ صنعت استان نیز تا پایان نیمه اول امسال گاز دار خواهند شد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *