×

گلوگاه “گشور” شهرستان دلفان به تجهیزات الکترونیکی مجهز شود

  • مهر ۲۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • = فرماندار دلفان گفت: باتوجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان دلفان و هم مرز بودن با استان‌های مرزی غربی و ورود کالاهای قاچاق از گردنه “گشور” باید این گلوگاه از نظر امکانات و تجهیزات الکترونیکی تجهیز شود. به گزارش نیساخبر، جعفر طولابی ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز در سالن جلسات فرمانداری با […]

    گلوگاه “گشور” شهرستان دلفان به تجهیزات الکترونیکی مجهز شود
  • =قاچاق کالا

    فرماندار دلفان گفت: باتوجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان دلفان و هم مرز بودن با استان‌های مرزی غربی و ورود کالاهای قاچاق از گردنه “گشور” باید این گلوگاه از نظر امکانات و تجهیزات الکترونیکی تجهیز شود.

    به گزارش نیساخبر، جعفر طولابی ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز در سالن جلسات فرمانداری با تاکید بر ضرورت مبارزه با قاچاق کالا وارز اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و تاکیدات معظم له و همچنین فتاوای مراجع عظام تقلید  مبنی بر استفاده از کالای داخلی و مبارزه با قاچاق کالا وارز می‌طلبد که در این خصوص برنامه ریزی‌های بیشتری صورت گیرد.

    وی با اشاره به نقش موثر فرهنگ سازی در این راستا عنوان کرد: محور اصلی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بحث پیشگیری و مقابله است و در این راستا  اقدامات  فرهنگی و  تبلیغی مبنی بر استفاده از کالای داخلی و تقبیح استفاده از کالای خارجی و  قاچاق از مباحث اصلی و زیربنایی امور است که باید مورد توجه قرار گیرد.

    فرماندار دلفان با تاکید بر فعالیت بیش از پیش  کمیته فرهنگی استان و اشاره به تبعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قاچاق کالا وارز و تاکید بر ترغیب مردم به استفاده از کالای تولید داخل و ضرورت حمایت از تولید کنندگان داخلی خاطرنشان کرد: کمیته فرهنگی، مراکز دانشگاهی، آموزش وپرورش، ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی در این زمینه لازم است که فرهنگ سازی بیشتری انجام دهند.

    طولابی افزود: دستگاه‌های ذیربط  تنظیم بازار نیز باید با تقویت سیستم نظارتی و کنترل بازار به ویژه در ایام نوروز، ماه مبارک رمضان و فصل بازگشایی مدارس تمهیدات لازم جهت ذخیره سازی کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی و برخورد با محتکران و کم فروشان را در دستور کار قرار دهند.

    وی با اشاره به فصل کاشت محصولات کشاورزی از دستگاه های متولی خواست که نظارت بیشتری در خصوص نهاده های کشاورزی و دامی به عمل آورند.

    فرماندار دلفان همچنین با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان دلفان و هم مرز بودن با استان‌های مرزی غربی و ورود کالاهای قاچاق از گردنه گشور خواستار تقویت گلوگاه گشور از نظر امکانات و تجهیزات الکترونیکی  شد.

    انتهای پیام/

     منبع:تسنیم

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *