×

گودرزی در نطق میان دستور: پاداش های بازنشستگی بالای ۲۰۰ میلیون تومان ممنوع شود/ مفت‌خوران موسسات مالی در ملأ عام شلاق بخورند

  • کد نوشته: 7245
  • دی ۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه پاداش‌های بالای ۲۰۰ میلیون تومان و بلکه میلیاردی ممنوع شود، گفت: با سلاطین واردات، عوامل، مباشرین و مقصرین در قاچاق کالا برخورد شود.   به گزارش نیساخبر، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۶ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود گفت: هزار روز […]

    گودرزی در نطق میان دستور: پاداش های بازنشستگی بالای ۲۰۰ میلیون تومان ممنوع شود/ مفت‌خوران موسسات مالی در ملأ عام شلاق بخورند
  • پاداش های بازنشستگی بالای ۲۰۰ میلیون تومان ممنوع شود/ مفت‌خوران موسسات مالی در ملأ عام شلاق بخورند

    نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه پاداش‌های بالای ۲۰۰ میلیون تومان و بلکه میلیاردی ممنوع شود، گفت: با سلاطین واردات، عوامل، مباشرین و مقصرین در قاچاق کالا برخورد شود.

     

    به گزارش نیساخبر، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۶ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود گفت: هزار روز از تهاجم و تجاوز ضد بشری رژیم عربستان به ملت بی‌پناه یمن می‌گذرد در حالی که در این مدت نزدیک به دو هزار زن، سه هزار کودک و ۸ هزار مرد زیر بارش بمب‌های مدعیان دروغین بشر، مظلومانه جان باختند و ده‌ها هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

    نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کجایند مدعیان دروغین حقوق بشر که با پادشاه عربستان، وقیحانه رقص شمشیر می کنند و چشم بر مشاهده این روزهای غم انگیز بسته‌اند و از همین رو است که آمریکا دیگر نزد تمام عالم بی‌آبرو شده است و دخالت‌هایش نیز در منطقه تلاشی مذبوحانه است، آمریکا ناقض اصلی حقوق بشر در عالم است و اهل فریب و نقض عهد است و دیگر برای هیچ ملتی قابل اعتماد نیست.

    وی تصریح کرد: بودجه‌ای که از طرف دولت پیشنهاد می‌شود و به تصویب مجلس می‌رسد باید به نفع محرومان جامعه باشد و اگر قرار است صرفه‌جویی گردد چرا از جیب محرومان؟ چگونه می‌خواهید در یک سال بیش از ۳۰ میلیون یارانه بگیر وسع‌سنجی نمایید؟ با چه شاخصی؟ آیا دیواری کوتاه‌تر از طبقات محروم جامعه پیدا نکرده‌اید؟ چرا با وجود مصوبه مجلس در این چند سال یارانه ثروتمندان را حذف نکرده‌اید؟! حالا می‌خواهید با پول محرومان صرفه‌جویی نمایید.

    گودرزی افزود: اگر قرار بر صرفه جویی در بودجه کشور است؟ پاداش‌های بازنشستگی بالای ۲۰۰ میلیون تومان و بلکه میلیاردی را ممنوع کنید و از همین رو حق مأموریت مدیران و مقامات در سفرهای داخلی و خارجی که برای اقامت و هزینه غذا از بیت‌المال استفاده می‌کنند را به ۵۰ درصد کاهش دهید.

    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از پرداخت حقوق‌های چند میلیونی و نجومی در دستگاه‌ها و شرکت‌ها جلوگیری کنیم و به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کمک نماییم.

    وی ادامه داد: کجا عدالت است، همه کارکنان به صورت برابر حقوقشان ۱۰ درصد افزایش یابد؟ کسی که حقوقش یک میلیون است ۱۰ درصد آن صد هزار تومان و آن که حقوقش ۱۰ میلیون است، ۱۰ درصدی یک میلیون می‌شود، آیا این کمک به شکاف بیشتر در پرداخت‌ها و توسعه بی‌عدالتی نیست؟ این کار در واقع نظام هماهنگ پرداخت حقوق را نقض می‌کند.

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با سلاطین واردات و عوامل مباشرین، مقصرین در قاچاق کالا برخورد قاطع شود، تصریح کرد: بدون ملاحظه و مماشات قانون از کجا آوردید اجرا گردد و اموال نامشروع باز پس گرفته شود و به بیت‌المال عودت گردد و صدها برخورد شایسته و ضروری دیگر، همایش‌های پرهزینه و بی ثمر، سفرهای خارجی متعدد و بی‌نتیجه، ریخت‌وپاش‌های نابجا و دردآور و به هر ترتیب در خصوص افزایش قیمت‌های حامل‌های انرژی و حذف یارانه‌ها باید کار دقیق و کارشناسی و همه جانبه صورت پذیرد و مجلس اجازه نخواهد داد که در قالب لایحه بودجه یک شبه جامعه اینچنین گرفتار گردد و باید تجدیدنظر جدی شود.

    گودرزی افزود: کسی که دستگاه‌های اجرایی ۳۰ ساله به خدمات او نیاز دارند و صلاحیت لازم را هم دارا است نام او کارمند است و السلام، دیگری رسمی،  پیمانی و قراردادی و شرکتی یعنی چه؟ نیرو باید امنیت شغلی و آرامش فکری داشته باشد، این تبعیض‌ها شایسته این کشور نیست و از ریاست محترم جمهور تقاضا دارم در خصوص تحویل لایحه دائمی مدیریت خدمات کشوری به مجلس تسریع نماید تا این بی‌عدالتی‌ها در آنجا برطرف گردد و بساط تبعیض برچیده شود.

    نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دادستان کل کشور می‌گوید که برخی مسئولان و آقازاده‌ها در فساد اقتصادی دخیل هستند بنابراین با آنها برخورد کنیم و آنها را به مردم معرفی نماییم و از همین رو این آقازاده‌ها و یقه سفیدها اگر فرصت بیابند و با آنها برخورد نشود پدر این مملکت را در می آورند، دستگاه‌ها مسئول در برخورد با مفسدان اقتصادی تردید نکنند و اجازه ندهند مصالح نظام فدای منافع عده‌ای خاص گردد.

    وی  تصریح کرد: باید با هر مسئول فاسد و طرفدار فساد برخورد انقلابی شود و به مردم معرفی گردد و مجلس نیز مکلف به حمایت است و البته حمایت هم خواهد  کرد و از همین رو جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر عدالت است، سزاوار نیست افرادی فرصت‌طلب، مرفه بی درد، مذبذب و ابن الوقت که ممکن است گاه در لباس اصولگرا و گاه در پوشش اصلاح طلب ظاهر گردند احساس امنیت کنند و موجبات بدبینی مردم را فراهم نمایند.

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: چرا موسسات مالی باید به این روز مبتلا شوند، حتما عده‌ای خوردند و برده‌اند، بنابراین ۴ نفر از این مفت‌خوران در ملأ عام شلاق بخورند تا بساط فساد برچیده شود و از دستگاه قضایی می‌خواهم با قاطعیت و بدون هیچ ملاحظه‌ای با آنها برخورد نماید.

    گودرزی تصریح کرد: در فتنه ۸۸ عده‌ای با اردوکشی خیابانی قانون را زیر پا گذاشتند و اصول و ارکان نظام را به مبارزه طلبیدند، امام (ره) در زمان حیات مبارکشان خطاب به کسانی که مقابل قانون ایستادگی کردند و وحدت و امنیت کشور را شکستند، فرمودند “غلط می‌کنید که قانون را قبول ندارید، قانون شما را قبول ندارد”.

    نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عده‌ای در فتنه ۸۸ با هدایت بیگانگان و برخی عناصر خودفروخته داخلی نظام را تا لبه پرتگاه بردند و دشوار را امیدوار کردند، آرامش و امنیت کشور را مختل نمودند، اموال عمومی را به آتش کشیدند، خون انسان‌های بی‌گناه را بر روی زمین ریختند، عکس امام را پاره کردند به اصل ولایت فقیه جسارت نمودند، حرمت امام حسین (ع) را شکستند و به صراحت فریاد زدند انتخابات بهانه است، هدف اصل نظام است. آری اصل نظام را نشانه رفته بودند.

    وی گفت: البته صحنه‌ گردان اصلی آنها نظام سلطه بود و پیاده نظام آنها نیز سران فتنه، امروز نظام با آنها با رأفت اسلامی برخورد کرده است و  اگر رأفت اسلامی شامل حال آنها نمی شد به جای حصر و محدودیت می بایست با اشد مجازات با آنها برخورد می‌شد و فتنه ۸۸ خط قرمز انقلاب است.

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای یادآور شد: از رئیس جمهور محترم، وزیر راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه بابت مساعدت ویژه در اقدام آنتنی درود – بروجرد در پروژه راه آهن درود – خرم آباد- اندیمشک، ضمن تأکید بر تسهیل در آغاز عملیات اجرای این پروژه، تقاضا دارم پیرو مطالبات بر حق مردم شریف شهرستان بروجرد با تخصیص اعتبار لازم شاهد اجرای پروژه راه آهن درود – بروجرد- ملایر و اتصال به شبکه‌ ریلی کشور باشیم.

    گودرزی ادامه داد: از وزارت نیرو بابت موافقت با احداث تصفیه خانه و اجرای خط انتقال به صورت BOT تقاضا دارم ضمن صدور مجوز نهایی جهت عملیاتی نمودن مشارکت بخش خصوصی در اجرای این پروژه دستور نمایند در خصوص تکمیل سد آبسرده و خروج سد شهید بروجردی از حالت توقف و تعطیلی، اقدام لازم صورت پذیرد.

    این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: متأسفانه شهرستان بروجرد با جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر، بعد از سالیان متمادی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری آن که به ۵ هزار نفری تقلیل داده شده پیشرفته قابل توجهی ندارد و همچنین در توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاها کم توجهی شده است و در این راستا تقاضا دارم وزیر ورزش و جوانان اقدامات لازم را در نظر بگیرد.

    وی ضمن تشکر از وزیر بهداشت و درمان بابت تأمین و ارسال بخش عمده ای از تجهیزات بیمارستان آیت الله بروجردی، تصریح کرد: تقاضا دارم پیرو مذاکرات و جلسات حضوری دستور فرمایید در خصوص تهیه و ارسال سی تی اسکن و ام. آر. آی این بیمارستان تسریع نمایید تا مقدمه افتتاح رسمی آن بیمارستان فراهم گردد.

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای افزود: از سازمان تأمین اجتماعی کشور بابت تهیه نقشه و فراهم نمودن تمهیدات لازم جهت توسعه بیمارستان کوثر بروجرد تشکر می‌کنم و شایسته است طبق مذاکرات و جلسات قبلی دستور فرمایید در آغاز عملیات اجرایی، توسعه مرکز درمانی در شهرستان مستعد و مظلوم بروجرد تسریع نمایید.

    گودرزی ضمن تشکر از وزارت نفت و شرکت گازرسانی کشور بابت گازرسانی به روستاهای بروجرد و اشترینان، لطفا پیرو جلسات و مذاکرات حضوری در خصوص تکمیل گازرسانی به محورهای روستای دهکرد- هزارجریب و محور گیجالی – مرو و همچنین آغاز عملیات اجرای گازرسانی به محورهای دودانگه – تپه مولا و محور گندل- گیلان- کوشکی علیا تسریع گردد.

    نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: از رئیس جمهور، وزیر کشور، وزیر صنعت تقاضا دارم به داد کارگران شهرداری بروجرد و سامان کاشی برسید، کارگران شهرداری سامان کاشی بروجرد ماه‌ها است که حقوق دریافت نکرده‌اند بنابراین تقاضا دارم دولت محترم آنها را دریابد.

    انتهای پیام/

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *