×

یادداشتی بر تغییر پرحاشیه معاون اقتصادی استاندار لرستان؛ منافع حزب یا مردم؟

  • کد نوشته: 7007
  • آذر ۲۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • روز گذشته خبر تغییر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از سوی استانداری تایید شد.   به گزارش نیساخبر، روز گذشته خبری غیررسمی مبنی بر برکناری مهرداد غضنفری از سِمت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان دست به دست در فضای مجازی چرخید و پس از گذشت چند ساعت رسما از سوی استانداری لرستان تایید […]

    یادداشتی بر تغییر پرحاشیه معاون اقتصادی استاندار لرستان؛ منافع حزب یا مردم؟
  • منافع حزب یا مردم؟

    روز گذشته خبر تغییر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از سوی استانداری تایید شد.

     

    به گزارش نیساخبر، روز گذشته خبری غیررسمی مبنی بر برکناری مهرداد غضنفری از سِمت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان دست به دست در فضای مجازی چرخید و پس از گذشت چند ساعت رسما از سوی استانداری لرستان تایید شد.

    بنا بر این گزارش، غضنفری که از بهمن سال ۹۴ به این سِمت گماشته شد، جای خود را به گودرز امیری ابراهیم محمدی که سوابقی چون شهرداری خمین و لردگان، مدیرکلی دفتر امور شهری و روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری و معاونت عمرانی استانداری چهارمحال و سرپرستی استانداری چهار محال بختیاری را در کارنامه خود دارد، داد.

    اما این همه ماجرا نبود و چیزی از انتشار این خبر نگذشت که هیاهو و جوسازی اصلاح طلبان شروع شده و با اظهار نظرهایی مانند «چرا تغییرات باید از مدیری که گیوه هایش را برای پیروزی دولت بالا کشید (غضنفری) شروع شود؟» و «استاندارلرستان می توانست تغییرات را ازمدیران ضعیف و غیرهمسو بادولت شروع کند» و انتقاد به غیربومی بودن معاون جدید این تصمیم مدیریت ارشد استان را زیر سوال بردند تا جایی که برخی منابع خبری از تشکیل جلسه فوق العاده شورای اصلاح طلبان لرستان و ستاد مرکزی روحانی در استان خبر دادند!

    حال این سوال مطرح است که آیا بیکاری جمعیت عظیمی از جوانان استان اهمیت دارد یا اینکه چه کسی برای رای آوری روحانی تلاش کرده است؟ چرا دوستان نگران در این هیاهویی که به وجود آورده اند از مشکلات اقتصادی بی شمار مردم این استان سخنی به میان نمی آورند؟

    طبق آمارها بیکاری بزرگترین معضل استان لرستان بوده و به آسیب های اجتماعی ای چون طلاق، اعتیاد، سرقت و… منجر شده است اما گویا برخی توجهی به این معضلات نداشته و تنها نگرانی شان این است که درجه اصلاح طلبی مدیران بالاتر باشد!

    در هر حال امیدواریم استاندار لرستان به این جوسازی ها سهم خواهانه توجهی نداشته و وضعیت اسفناک اقتصادی این استان را قربانی این منافع حزبی نکند و همچنین امیدواریم سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان به دور از حواشی به فکر جوانان بیکار این استان و حال زار کارخانه هایی مانند پارسیلون و صدر فولاد و… باشد.

    منبع:لرستان خبر

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *