×

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان:
۲۰ درصد روستاهای لرستان در مرداد ماه با مشکل آب شرب مواجه می‌شوند

  • کد نوشته: 15079
  • تیر ۱۵, ۱۴۰۰
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تاکید کرد: پیش‌بینی ما این است که حداقل ۲۰ درصد از روستاهای ما در مرداد ماه با مشکل کمبود آب مواجه شوند.

    ۲۰ درصد روستاهای لرستان در مرداد ماه با مشکل آب شرب مواجه می‌شوند
  • حمیدرضا کرموند در سخنانی با اشاره به اینکه برخی از روستاهای استان با مشکل آب شرب و بهداشتی مواجه شده‌اند اظهار داشت: علت بخشی از این مشکل انشعابات غیر مجاز است.

    وی عنوان کرد: از این انشعابات غیر مجاز آب شرب به صورت بی رویه برای آبیاری اراضی کشاورزی، باغات و حتی باغ ویلاها استفاده می‌شود.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه در اکثر روستاهایی که تحت پوشش ما نیستند این پیش بینی را داریم که در ماههای آینده با مشکل آب شرب مواجه شوند افزود: منابع تأمین آب این روستاها، منابع پایدار و قابل اتکایی نیست.

    کرموند ادامه داد: شدت مشکل کمبود منابع آب در روستاهای تحت پوشش ما کمتر است اما پیش بینی ما این است که حداقل ۲۰ درصد از روستاهای ما در مرداد ماه با مشکل کمبود آب مواجه شوند.

    وی گفت: اگر ما انشعابات غیر مجاز را رفع کنیم قطعاً این مشکل کمتر خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با تاکید بر اینکه ما به طور حتم اقدام به قطع انشعابات غیر مجاز آب در استان خواهیم کرد بیان داشت: حتماً با استفاده کنندگان غیر مجاز استفاده از آب شرب برخورد قانونی می‌کنیم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *