×

۲۱ واحد صنفی متخلف در سلسله پلمب شد

  • تیر ۳۰, ۱۳۹۹
  • ۰
  • فرمانده انتظامی سلسله گفت: با شروع موج دوم شیوع ویروس کرونا در شهرستان ۲۱ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن مسایل بهداشتی و سهل‌انگاری در اجرای توصیه‌های ستاد مقابله با ویروس کووید ۱۹ پلمب شد.

    ۲۱ واحد صنفی متخلف در سلسله پلمب شد
  • سرهنگ عسگر عیسایی اظهار داشت: این واحدهای متخلف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی و با همراهی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف شهرستان سلسله شناسایی و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری شد.

    وی با بیان اینکه واحدهای صنفی متخلف شامل خبازی، شیرینی پزی، رستوران، فست فود، قهوه خانه های سنتی، تالارهای پذیرایی، فروشگاه های عرضه موادغذایی و طلافرشی بودند، عنوان کرد: با افزایش شیوع ویروس کووید ۱۹ و قرمز شدن وضعیت شهرستان سلسله با مصوبه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، اقدامات نظارتی بر اصناف برای رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تشدید شده و با متخلفان بدون اغماض برخورد می‌شود.

    سرهنگ عیسایی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با جدیت و به صورت مستمر با اقدامات افراد سودجو و فرصت طلب قاطعانه برخورد و آنها را به دستگاه قضایی معرفی می‌کند از بازاریان و اصناف شهرستان خواست تا برای کمک به جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *