×

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:
۲۳ برنامه ویژه هفته کتاب در لرستان برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 10539
  • آبان ۲۱, ۱۳۹۸
  • ۰
  • برگزاری نمایشگاه‌های کتاب شهرستانی، دیدار با پیشکسوتان حوزه کتاب استان، بازدید از کتابفروشی‌ها و کتابسراهای مهم مرکز استان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های نقد و بررسی کتاب، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه کتاب، به صدا در آمدن زنگ مطالعه و برگزاری مسابقه انشاء‌نویسی با موضوع کتاب در مدارس و آموزشگاه‌ها از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

    ۲۳ برنامه ویژه هفته کتاب در لرستان برگزار می‌شود
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری ۲۳ برنامه ویژه هفته کتاب در این استان خبر داد و گفت: فعالان حوزه کتاب و نشر لرستان تجلیل می‌شوند.

     احمد حسین فتایی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب، ۲۳ برنامه فرهنگی و هنری با محوریت کتاب در سطح استان به اجرا گذاشته می شود، اظهار داشت: اصلی ترین برنامه این هفته، آیین تجلیل از فعالان کتاب و نشر استان خواهد بود که با حضور نویسندگان، ناشران، مترجمان و دست‌اندرکاران چاپ و عرضه کتاب استان، در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار خواهد شد.

    وی افزود: همچنین دیدار نویسندگان، مولفین، مترجمان و فعالان عرصه کتاب استان با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد دیگر برنامه‌ای است که همزمان با بیست و هفتمین هفته کتاب در لرستان برگزار می شود.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب شهرستانی، دیدار با پیشکسوتان حوزه کتاب استان، بازدید از کتابفروشی‌ها و کتابسراهای مهم مرکز استان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های نقد و بررسی کتاب، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه کتاب، به صدا در آمدن زنگ مطالعه و برگزاری مسابقه انشاء‌نویسی با موضوع کتاب در مدارس و آموزشگاه‌ها از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

    فتایی به سایر برنامه های بیست و هفتمین دوره هفته کتاب در لرستان اشاره کرد و گفت: برگزاری ایستگاه نقاشی، اهداء کتاب به مراکز فرهنگی، بازدید از کتابخانه‌های عمومی استان، رونمایی از تازه‌های نشر، برگزاری مراسم عصری با شعر و مسابقه کاریکاتور با موضوع کتاب، معرفی کتابهای مولفین استان از طریق صدا و سیمای استان، برگزاری همایش پیاده روی، برگزاری مسابقه قصه نویسی، بازدید از انتشارات استانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در کانون های مساجد استان، رئوس دیگر برنامه‌های طراحی شده برای بیست و هفتمین هفته کتاب در استان است.

    وی تصریح کرد: برگزاری جشن بزرگ «بهار مهربانی» با مشارکت برخی دستگاه‌های فرهنگی استان نیز دیگر برنامه‌ای است که به مناسبت این هفته و تقارن آن با هفته وحدت با حضور عموم مردم در یکی از بوستان‌های شهر خرم آباد به اجرا در خواهد آمد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *