×

معاون آموزش و پرورش لرستان:
۲۵ درصد دانش آموزان لرستانی به «شبکه شاد» دسترسی ندارند

  • آبان ۳, ۱۳۹۹
  • ۰
  • بازگیران، معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: بیش از ۲۵ درصد دانش آموزان استان که دسترسی به شاد ندارند و آموزشها را از درسنامه و سی دی فرا می گیرند.

    ۲۵ درصد دانش آموزان لرستانی به «شبکه شاد» دسترسی ندارند
  • نصراله بازگیران  اظهار داشت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا آموزشها به صورت غیر حضوری ارائه می شود و دانش آموزان آموزش ها را از طریق شبکه شاد دریافت می کنند.

    وی افزود: در حال ۷۴ درصد دانش آموزان استان به نت و شبکه شاد دسترسی دارند و بیش از ۲۵ درصد دانش آموزان دسترسی به شاد ندارند که این دانش آموزان در روستاها و مناطقی هستند که به دلایلی نت و یا گوشی هوشمند و تبلت ندارند.

    معاون آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: برای دانش آموزانی که دسترسی به شاد و نت ندارند، آموزشها از طریق درسنامه، سی دی و در مناطق سفید به صورت حضوی و با رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه می شود.

    بازگیران تصریح کرد: تلاش هایی انجام شده که هیچ دانش آموزی به دلیل نداشتن گوشی هوشمند و یا نت از تحصیل بازنماند و همه مدیران مدارس موظف هستند شرایط را اعلام کنند تا نسبت به ارائه آموزش به دانش آموزان اقدام شود.

    وی بیان کرد: سال گذشته ۲۸ درصد دانش آموزان به نت دسترسی نداشتند اما با پیگیری های لازم و هماهنگی های انجام شده بیش از هزار مدرسه روستایی به اینترنت وصل شد و تنها ۲۵ درصد دانش آموزان امسال به اینترنت و تبلت دسترسی ندارند.

    معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: دانش آموزان برخی مناطق محروم و روستایی استان به دلیل نداشتن زیر ساخت لازم نمی توانند آموزشها را از طریق اینترنت دریافت نمایند که تهیه درسنامه و ارسال آنها به این مناطق در دستور کار است تا دانش آموزان بتوانند تحصیل را ادامه دهند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *