×

 ۳۰۰ کلاس آموزشی در سلسله نیازمند هوشمند سازی است

  • کد نوشته: 7588
  • بهمن ۱۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • رئیس آموزش‌وپرورش سلسله گفت: ۳۰۰ کلاس آموزشی در شهرستان سلسله نیازمند هوشمند سازی است. به گزارش نیساخبر“محمد علیجانی ، با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ هزار دانش‌آموز در مدارس سلسله به تحصیل علم و دانش مشغول هستند اظهار داشت: این دانش‌آموزان در ۶۰۲ کلاس درسی به تحصیل مشغول هستند که در حال حاضر از […]

     ۳۰۰ کلاس آموزشی در سلسله نیازمند هوشمند سازی است
  • رئیس آموزش‌وپرورش سلسله گفت: ۳۰۰ کلاس آموزشی در شهرستان سلسله نیازمند هوشمند سازی است.

    هوشمند سازی مدارس

    به گزارش نیساخبر“محمد علیجانی ، با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ هزار دانش‌آموز در مدارس سلسله به تحصیل علم و دانش مشغول هستند اظهار داشت: این دانش‌آموزان در ۶۰۲ کلاس درسی به تحصیل مشغول هستند که در حال حاضر از مجموع کلاس‌های آموزشی شهرستان سلسله تنها ۶۲ کلاس درسی هوشمند سازی شده است.

    وی با اشاره به دو شیفته بودن برخی مدارس شهرستان افزود: ۶۰ درصد مدارس شهرستان در مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی قرار دارند که ۳۰۰ کلاس آموزشی از مدارس شهرستان برای هوشمند سازی نیازمند حمایت مسئولان و مشارکت خیرین هستند.

    رئیس آموزش‌وپرورش سلسله با اشاره به اهمیت و ضرورت هوشمند سازی مدارس و تأثیر هوشمند سازی در کیفی‌تر شدن شیوه تدریس معلمان و یادگیری بهتر دانش‌آموزان عنوان کرد: متأسفانه به‌رغم اهمیت هوشمند سازی در امر تدریس و یادگیری هنوز شهرستان سلسله در این بخش از جایگاه مطلوبی برخوردار نیست.

    وی با اشاره به تفاوت کلاس‌های آموزشی هوشمند سازی شده باکلاس‌های معمولی، بیان کرد: کلاس‌های آموزشی هوشمند سازی شده سبب مشارکت فعال دانش‌آموزان در امر آموزش و یادگیری شده و فراگیری بصری دانش‌آموزان را افزایش می‌دهند.

    علیجانی تصریح کرد: در جامعه کنونی که به عصر تکنولوژی و فناوری های نوین معروف است، یقیناً تغییر روش‌های آموزشی و شیوه‌های یادگیری امری انکارناپذیر است که باید موردتوجه قرار گیرد.

    رئیس آموزش‌وپرورش سلسله با اشاره به اعتبار موردنیاز برای هوشمند سازی سایر کلاس‌های درسی شهرستان خاطرنشان کرد: برای نیمه‌هوشمند سازی این کلاس‌ها به دو میلیارد ریال اعتبار و برای هوشمند سازی کامل آن‌ها به ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امیدواریم با مشارکت خیران بتوانیم گامی مهم در توسعه سیستم‌های آموزشی مدارس شهرستان برداریم.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *