×

۳۱ نقطه در سلسله مشکل ارتباط مخابراتی دارند

  • مرداد ۱, ۱۳۹۹
  • ۰
  • رئیس شرکت مخابرات سلسله گفت: ۳۱ نقطه دارای مشکل ارتباطی تلفن همراه و اینترنت در شهرستان شناسایی شده که در سال جاری برطرف خواهند شد.

    ۳۱ نقطه در سلسله مشکل ارتباط مخابراتی دارند
  • سجاد امیری نیا روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه شهرستان با اشاره به بحران کرونا و شیوع موج دوم آن در شهرستان، افزود: شرکت مخابرات تلاش کرده  تا از طریق راه اندازی سامانه های غیرحضوری همچون ۲۰۲۰، ۲۰۰۰،#۲۰۲۰* و سامانه های پیامکی و تلفن گویای ۲۴ ساعته ارائه خدمات خود را به شهروندان به صورت غیرحضوری انجام دهد.

    امیری نیا با اشاره به لزوم تشویق مردم به استفاده از این سامانه ها توسط رسانه ها به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: با راه اندازی این سامانه ها که مورد استقبال خوبی هم از جانب مردم قرار گرفته اند، حجم مراجعات حضوری کاهش یافته که می تواند در جلوگیری از شیوع ویروس بسیار موثر باشد.

    وی با اشاره به فعالیت های عمرانی صورت گرفته در حوزه مخابرات در شهرستان سلسله در سال گذشته، عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۵۰ هزار ارتباط تلفن ثابت و همراه در شهرستان سلسله برقرار است بنابراین با توجه به جمعیت تحت پوشش، خدمات ممکن است در برخی مواقع با مشکلاتی مواجه شود اما تلاش کرده ایم که نارضایتی ها را به حداقل کاهش دهیم.

    رئیس شرکت مخابرات سلسله با اشاره به اینکه پایدارترین ارتباط مخابراتی در لرستان متعلق به شهرستان سلسله است، خاطرنشان کرد: با ارتباط بیسیمی که به عنوان پشتیبان فیبرنوری مسیر خرم آباد به الشتر برقرار شده، هیچگونه حادثه و بحرانی نمی تواند باعث قطع ارتباط مکالمه تلفنی شهرستان شود.

    وی با اشاره به ارتقای سایت های تری جی و فورجی روستاهای گریران، سیاهپوش و عالم آباد، افزود: ایجاد دو سایت جدید نیز برای شهر الشتر در مناطق مسکن مهر و انتهای خیابان طالقانی مصوب شده تا هیچگونه مشکلی در حوزه اینترنت نداشته باشیم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *