×

۴۵۰۰ حلقه صالحین در استان لرستان فعال است

  • کد نوشته: 11051
  • آذر ۱۷, ۱۳۹۸
  • ۰
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: بیش‌ از ۲۰۰ هزار بسیجی شناسنامه‌دار و ۴۵۰۰ حلقه صالحین در این استان وجود دارد.

    ۴۵۰۰ حلقه صالحین در استان لرستان فعال است
  • سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار داشت: بومی‌بودن نماینده ولی‌فقیه در این استان باعث شکوفایی بیش‌تر ظرفیت‌های دینی و ساماندهی جریانات مذهبی و انقلابی در هر استانی می‌شود.

    وی خواستار حضور فضلا و علمای قم در استان لرستان شد و افزود: اکنون که نماینده ولی‌فقیه در لرستان بومی خود استان است باعث می‌شود که پای علمای قم به لرستان باز شود و کلاس‌هایی را برگزار کنند.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اعلام اینکه در استان بیش‌ از ۲۰۰ هزار بسیجی شناسنامه‌دار وجود دارد، عنوان کرد: ما در لرستان چهار هزار و ۵۰۰ حلقه صالحین داریم و خوش‌بختانه ارتباط میان حزب‌الله، روحانیون و سپاه در لرستان ارتباط خوبی بوده و اختلافات میان آن‌ها کم است.

    وی با تأکید به اینکه مردم استان لرستان همراه انقلاب هستند، بیان کرد: مثلاً مردم در سیل فروردین‌ماه در پلدختر فقط نسبت به ارائه خدمات معترض بودند و هیچ‌گونه شعار ساختارشکن سر ندادند.

    کشکولی خطاب به نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: در این استان زمینه کار‌های فرهنگی فراهم است و ما نیز تمام‌قد در خدمت شما هستیم.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در بخش دیگری از سخنان خود در مورد موضع سپاه این استان در برگزاری انتخابات تصریح کرد: سپاه خودش را هزینه انتخابات و طرفداری از فرد خاصی نمی‌کند.

    کشکولی اظهار داشت: سپاه استان لرستان از کسی طرفداری نمی‌کند و به ضرر کسی حرف نمی‌زند، فقط معیارهای یک نماینده خوب را به مردم اعلام می‌کند، برای ما مهم این است که منتخب مردم به مجلس راه پیدا کند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *