سرهنگ مصطفی امیری  اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی با هدف ارائه خدمات در ایام کرونا راه اندازی شد که تاکنون این طرح در قالب پنج گام اجرا شده است.

وی افزود: در گام پنجم طرح شهید سلیمانی هزار و ۲۷ تیم برای غربالگری و بیمار یابی تشکیل شد که به ۴۹۱ هزار و ۹۰۰ نفر خدمات مورد نیاز را ارائه دادند، همچنین ۱۷۲ هزار و ۸۳۰ نفر هم از خدمات ۱۴۲ تیم مراقبت در منزل بهره مند شدند.

معاون بهداری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: همچنین ۲۳۰ تیم نظارتی، ۴۲۲ تیم حمایتی و ۵۹۶ تیم آموزشی در این طرح مشارکت دارند که بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر از خدمات مجازی و آموزشی استفاده کرده اند.

سرهنگ امیری بیان کرد: در راستای ارائه خدمات در طرح مشاوره تلفنی همه روزه پزشکان و پرستارن از صبح تا شب آماده پاسخگویی هستند که علاوه بر مشاوره لازم، به افرادی که توانایی دریافت خدمات از مراکز درمانی را ندارند به صورت حضور در منزل این افراد خدمات درمانی و دارویی ارائه می شود.

وی با اشاره به این ۱۵ مرکز تجمیعی در استان دایر شده است، گفت: با افزایش تعداد مراکز تجمیعی سرعت واکسیناسیون تسریع شده و تاکنون ۲۱۸ هزار دوز واکسن کرونا در این مراکز تزریق شده است.

انتهای پیام/