×

۵۲۶ واحد خونی روز تاسوعا و عاشورا در لرستان اهدا شد

  • کد نوشته: 6148
  • مهر ۱۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیرکل سازمان انتقال خون استان لرستان گفت: ۳ پایگاه خون‌گیری روزهای تاسوعا و عاشورا در لرستان فعال شد و در این مدت ۵۲۶ واحد خونی اهدا شد. امید علی عادلی  اظهار داشت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی دو پایگاه خون‌گیری در شهرستان خرم‌آباد و یک پایگاه در شهرستان بروجرد در دو نوبت صبح و […]

    ۵۲۶ واحد خونی روز تاسوعا و عاشورا در لرستان اهدا شد
  • کیسه خون

    مدیرکل سازمان انتقال خون استان لرستان گفت: ۳ پایگاه خون‌گیری روزهای تاسوعا و عاشورا در لرستان فعال شد و در این مدت ۵۲۶ واحد خونی اهدا شد.

    امید علی عادلی  اظهار داشت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی دو پایگاه خون‌گیری در شهرستان خرم‌آباد و یک پایگاه در شهرستان بروجرد در دو نوبت صبح و عصر فعال شد و در این مدت ۵۲۶ واحد خونی در استان اهدا شد.

    وی افزود: در شب تاسوعا ۲۸ نفر برای اهدای خون مراجعه کرده که از این تعداد ۱۸ نفر موفق به اهدای خون شدند که ۸ نفر از اهداکنندگان مستمر و ۱۰ نفر اهداکننده باسابقه بودند.

    مدیرکل سازمان انتقال خون استان لرستان عنوان کرد: در روز تاسوعای حسینی ۳۲۷ نفر پذیرش شدند که از این تعداد ۲۶۲ نفر موفق به اهدای خون شدند در روز عاشورا ۲۹۷ نفز مراجعه کرده که از این تعداد ۲۶۴ نفر موفق به اهدای خون شدند.

    وی بیان کرد: درمجموع روزهای تاسوعا و عاشورا ۶۵۲ نفر برای اهدا خون به پایگاه های خونگیری مراجعه کرده که از این تعداد ۵۲۶ نفر موفق به اهدا خون شدند.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *