×

۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای روکش جاده‌‌های سلسله نیاز است

  • بهمن ۲۳, ۱۳۹۶
  • ۰
  • رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلسله گفت: ۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای روکش حدود ۶۰ کیلومتر از جاده‌های اصلی و روستایی شهرستان سلسله نیاز است. به گزارش نیساخبر“محسن ملکی  با اشاره به اینکه ۱۶۱ کیلومتر طول راه‌های اصلی شهرستان سلسله است، اظهار داشت: از این مجموع حدود ۱۴ کیلومتر به روکش نیاز دارد […]

    ۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای روکش جاده‌‌های سلسله نیاز است
  • رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلسله گفت: ۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای روکش حدود ۶۰ کیلومتر از جاده‌های اصلی و روستایی شهرستان سلسله نیاز است.

    آسفالت کمربندی یاسوج

    به گزارش نیساخبر“محسن ملکی  با اشاره به اینکه ۱۶۱ کیلومتر طول راه‌های اصلی شهرستان سلسله است، اظهار داشت: از این مجموع حدود ۱۴ کیلومتر به روکش نیاز دارد که برای انجام آن به ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

    وی با بیان اینکه طول راه‌های فرعی شهرستان نیز ۹۳ کیلومتر است، افزود: ۵۶۵ کیلومتر نیز طول راه‌های روستایی شهرستان است که ۵۲۰ کیلومتر از آن آسفالته و ۴۵ کیلومتر نیز شوسه است.

    رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلسله با اشاره به اینکه برای روکش راه‌های روستایی شوسه نیز به حدود ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، عنوان کرد: مسیر اصلی جاده الشتر به پلیس راه به طول ۸ کیلومتر و مسیر اصلی جاده الشتر به فیروزآباد نیز به طول ۶٫۵ کیلومتر نیاز به روکش دارند.

    وی با اشاره به مسیرهای روستایی که نیاز به روکش دارند، بیان کرد: همچنین مسیرهای روستای مومن آباد، روستاهای دهستان قلایی، روستاهای دهستان بستام و مسیر روستای امیر به بتکی راه های روستایی هستند که نیاز به روکش دارند.

    ملکی با اشاره به ضرورت روکش راه‌های روستایی گفته شده ظرف مدت امسال، گفت: برای روکش راه‌های روستایی اصلی و روستایی شهرستان به رقمی در حدود ۵۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

    رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای سلسله همچنین از انجام ۱۰۰۰ کیلومتر عملیات برف‌روبی از ابتدای فصل سرما تاکنون در شهرستان سلسله خبر داد.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *