×

۶۵۲ کلاس درس مختلط در استان لرستان وجود دارد

  • آبان ۲۱, ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیر کل آموزش و پرورش لرستان: مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از وجود ۶۵۲ کلاس درس مختلط در این استان خبر داد. به گزارش نیساخبر، خدانظر دریکوند شامگاه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان گفت: ۶۵۲ کلاس درس مختلط در استان وجود دارد که از این میزان ۲۷۰ مدرسه مختلط متوسطه اول در […]

    ۶۵۲ کلاس درس مختلط در استان لرستان وجود دارد
  • مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

    ۶۵۲ کلاس درس مختلط در استان لرستان وجود دارد

    مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از وجود ۶۵۲ کلاس درس مختلط در این استان خبر داد.

    به گزارش نیساخبر، خدانظر دریکوند شامگاه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان گفت: ۶۵۲ کلاس درس مختلط در استان وجود دارد که از این میزان ۲۷۰ مدرسه مختلط متوسطه اول در مناطق روستایی، عشایری و صعب العبور استان هستند.

    وی افزود: برخی از این مدارس ۴ پایه، ۵ پایه و ۶ پایه بالای ۱۶ نفر هستند که فضای فیزیکی مناسبی ندارند و اگر این کلاس ها را هم تفکیک کنیم سقف آنها بالا می رود و نسبت معلم به دانش آموز کم می شود.

    مدیر کل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: در مجموع ۶۵۲ کلاس درس مختلط در استان وجود دارد که اگر تفکیک شوند به زیر حدنصاب می رسند و شرایط تشکیل کلاس را نخواهند داشت.

    دریکوند گفت: در سال تحصیلی جاری ۱۵ تا ۲۰ درصد این مدارس ساماندهی شده اند و در کل کشور ۱۵ هزار کلاس درس مختلط وجود دارد که ۶۵۲ مورد آنها در لرستان وجود دارد.

    منبع: لرستان خبر

     

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

       

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *