×

۷۱۲ میلیارد تومان تسهیلات به ۴۹۸ طرح تولیدی در لرستان پرداخت شد

  • کد نوشته: 6905
  • آذر ۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • معاون استاندار لرستان گفت: ۷۱۲ میلیارد تومان تسهیلات به ۴۹۸ طرح تولیدی در استان لرستان پرداخت شد. به گزارش نیساخبر، مهرداد غضنفری ظهر امروز در حاشیه صد و سی‌امین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: در این جلسه در راستای رونق تولید طرح‌های متعددی از صنعت و معدن […]

    ۷۱۲ میلیارد تومان تسهیلات به ۴۹۸ طرح تولیدی در لرستان پرداخت شد
  • واحد تولیدی

    معاون استاندار لرستان گفت: ۷۱۲ میلیارد تومان تسهیلات به ۴۹۸ طرح تولیدی در استان لرستان پرداخت شد.

    به گزارش نیساخبر، مهرداد غضنفری ظهر امروز در حاشیه صد و سی‌امین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: در این جلسه در راستای رونق تولید طرح‌های متعددی از صنعت و معدن و جهاد کشاورزی به مبلغ هشت میلیارد تومان تصویب شد.

    وی افزود: تاکنون به واحدهای تولیدی نیازمند تسهیلاتی پرداخت‌ شده است به‌طوری‌که به ۴۹۸ طرح تولیدی در استان ۷۱۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت‌ شده است که در این زمینه لرستان از نظر پرداخت تسهیلات رتبه سوم را دارد.

    معاون استاندار لرستان عنوان کرد: پرداخت‌هایی نیز به‌صورت مستقیم توسط بانک‌ها انجام‌گرفته است و در این جلسه مصوب شد نمایندگانی از بانک‌های مرکزی  مستقر کنند تا ظرف هفته آینده گزارش دقیق پرداختی‌هانیز ثبت سیستم شود.

    وی بیان کرد: گزارش این پرداختی‌ها به کارگروه ارائه می‌شود  تا ما بدانیم به‌صورت مستقیم نیز چقدر پرداخت‌ شده است تا بتوانیم در یک عرصه رقابتی با دیگر استان‌های کشور سهم استانمان را متناسب با استعداد و شایستگی استان کسب کنیم.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *