×

فرماندار سلسله خبر داد:
۸۶ طرح عمرانی در شهرستان سلسله در دست اجرا است

  • شهریور ۲۳, ۱۳۹۷
  • ۰
  • فرماندار سلسله گفت: ۸۶ طرح عمرانی در این شهرستان در دست اجرا است که اختصاص اعتبار این پروژه‌ها، پیگیری مدیران را می‌طلبد. به گزارش  نیساخبر، شریف خسروی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جلسه بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان سلسله خبر داد و گفت: ۸۶ طرح در دست اجرا در این شهرستان وجود دارد […]

    ۸۶ طرح عمرانی در شهرستان سلسله در دست اجرا است
  • فرماندار سلسله گفت: ۸۶ طرح عمرانی در این شهرستان در دست اجرا است که اختصاص اعتبار این پروژه‌ها، پیگیری مدیران را می‌طلبد.

    به گزارش  نیساخبر، شریف خسروی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جلسه بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان سلسله خبر داد و گفت: ۸۶ طرح در دست اجرا در این شهرستان وجود دارد که بیش از یک هزار و ۶۰ میلیارد ریال اعتبار  نیاز دارند.

    وی اظهار داشت: این طرح ها از ۱.۵ سال گذشته تاکنون مانده اند که برای تکمیل و بهره برداری نیازمند پیگیری مدیران شهرستان هستند.

    فرماندار سلسله افزود: اعتبار این طرح ها در سطح استانی و یا ملی در اختیار دستگاه استانی است و لذا دریافت اعتبار برای این طرح ها قدرت چانه زنی و پیگیری مدیران شهرستان را می طلبد.

    خسروی تاکید کرد: نباید مدیران استانی اعتباراتی را که به صورت جمعی در اختیار آن ها قرار داده می شود جابجا کنند؛ این امر باعث شده که شهرستان سلسله در برخی سرفصل ها فاقد تخصیص اعتبار باشد.

    منبع:مهر

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *