×

آزادی ۳۷۱ زندانی غیر عمد نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار است

  • کد نوشته: 6145
  • مهر ۱۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیرعامل ستاد دیه استان لرستان تعداد زندانیان غیر عمد استان لرستان را ۳۷۱ نفر برشمرد و گفت: بدهی این تعداد زندانی ۳۰ میلیارد تومان است. توکل شاکرمی  اظهار داشت: تعداد زندانیان غیر عمد استان لرستان در حال حاضر ۳۷۱ نفر است که از این تعداد ۱۳ نفر زن و ۳۵۸ نفر مرد است. وی بابیان […]

    آزادی ۳۷۱ زندانی غیر عمد نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • شاکرمی دیه

    مدیرعامل ستاد دیه استان لرستان تعداد زندانیان غیر عمد استان لرستان را ۳۷۱ نفر برشمرد و گفت: بدهی این تعداد زندانی ۳۰ میلیارد تومان است.

    توکل شاکرمی  اظهار داشت: تعداد زندانیان غیر عمد استان لرستان در حال حاضر ۳۷۱ نفر است که از این تعداد ۱۳ نفر زن و ۳۵۸ نفر مرد است.

    وی بابیان اینکه بدهی این تعداد زندانی ۳۰ میلیارد تومان است افزود: حدود ۵۳ نفر از زندانیان بدهکاران مهریه و نفقه، ۲۹۴ نفر  بدهکاران مالی و مابقی بدهکاران دیه، تصادفات و حوادث کارگاهی است.

    مدیرعامل ستاد دیه استان لرستان عنوان کرد: خوشبختانه با قانون بیمه اجباری به مجلس شورای اسلامی، شاهد کاهش روند زندانیان تصادفات هستیم به‌نحوی‌که هرسال سیر نزولی دارد و بنا است امسال با تصویب قانون همه زندانیان را تا پایان سال آزاد کنیم و روند قانون به شکلی است که شاهد حضور زندانیان تصادفات در زندان‌ها نباشیم.

    وی بیان کرد: متأسفانه معضلی که در سایر نقاط استان وجود دارد تیراندازی در مراسمات شادی و نحوه نگهداری سلاح است که در حال حاضر چهار زندانی مربوط به تیراندازی در این‌گونه مراسمات است؛ این شادی نابهنجار و نامرسومی است که در  سطح کشور برچیده شده ولی متأسفانه در چند استان شاهد هستم که این کار انجام می‌شود و لرستان نیز یکی از استان‌هایی است که در مراسمات شادی تیراندازی می‌شود و امسال نیز چندین اتفاق رخ‌داده است.

    شاکرمی تصریح کرد: در شش‌ماهه سال گذشته  تاکنون ۱۳۸ نفر زندانی جرائم غیر عمد  آزادشده که ۹ نفر زن، ۱۲۹ نفر مرد، هشت نفر بدهکار دیه و تصادفات، ۱۱۳ نفر بدهکار مالی و ۱۷ نفر بدهکار مهریه و نفقه بوده است.

    این مسئول خاطرنشان کرد: کل بدهی ۱۳۸ نفر ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده که با  دعوت شکات و رایزنی که انجام‌شده توانستیم گذشت رضایتمندانه از شکات اخذ کنیم و حدود پنج میلیارد تومان را بخشش کنند؛ شکات خیران ما محسوب می‌شوند و این گذشت رضایتمندانه نشان از مردانگی و بخشش هم استانی‌هایمان دارد.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *