×

آغاز بکار دومین کنگره ۶۳۰۰ شهید استان لرستان

  • کد نوشته: 12972
  • تیر ۱۹, ۱۳۹۹
  • ۰
  • دومین کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید سرافراز استان لرستان روز چهارشنبه با برگزاری اولین جلسه رسمی مربوط به آن، آغاز به کار کرد.

    آغاز بکار دومین کنگره ۶۳۰۰ شهید استان لرستان
  • جلسه ویدئو کنفرانس ستاد کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان لرستان به ریاست استاندار لرستان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان و دیگر اعضای ستاد شامگاه چهارشنبه برگزار شد.

    سید موسی خادمی در این جلسه افتخار برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان را توفیق بزرگی دانست که نصیب همه مدیران اجرایی استان شده و می‌تواند منشاء اثرات، خیرات و برکات ارزشمندی شود.

    وی برگزاری این کنگره را مسئولیتی سنگین و بلند مدت عنوان کرد و گفت: لازم است برای انجام این کار آمادگی لازم را در کمیته‌های ۲۲ گانه فراهم کرد که این امر نیازمند برنامه‌ریزی جدی و اصولی است.

    استاندار لرستان تصریح کرد: شهدا به برگزاری کنگره نیازی ندارند و این ما هستیم که با برگزاری این کنگره به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا، و ادامه مسیر، نیازمند توجه و عنایت خاص شهدا هستیم.

    وی در ادامه افزود: فعالیت دومین کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید سرافراز استان لرستان با برگزاری این جلسه رسما آغاز شده است.

    خادمی خاطرنشان کرد: روسا و اعضای کمیته۲ها مشخص شده و از امروز به طور رسمی فعالیت این ستاد و شورای سیاستگذاری شروع خواهد شد.

    استاندار لرستان ابراز امیدواری کرد همه دستگاه‌های اجرایی علاوه بر وظایف ذاتی که بر عهده دارند در رابطه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به طور ویژه وارد عمل شوند تا بتوانیم کنگره‌ای در خور شأن شهدای لرستان و متناسب با نقش استان لرستان در دفاع مقدس را به بهترین شکل ممکن، برگزار کنیم.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *