حجت الاسلام محمد خطیب نیا بیان اینکه ثبت نام طرح ولایت بسیج دانشجویی آغاز شده و تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد،اظهارداشت: این طرح هر سال در مشهد مقدس با شرکت حدود ۲ هزار نفر از دانشجویان سراسر کشور برگزار می شود که احتمال دارد امسال این تعداد از ۳ هزار نفر هم بالاتر باشد.

وی با بیان اینکه در این دوره ۴۰ روزه به سرفصل های شش گانه معرفت شناسی، خداشناسی، انسان شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست پرداخته می شود اظهارداشت: هر یک از این سرفصلها به وجهی از وجوهِ نظام اندیشه اسلامی اشاره دارد و در صدد است که با تبیین این گزاره ها، دانشجویان را با نظام کلی تفکر اسلامی آگاه سازد.

مسئول رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی لرستان به جایگاه دوره طرح ولایت از دیدگاه و اندیشه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: ایشان در ۲۴ سال گذشته، فارغ از ارشادات و نکاتی که در دیدارهای خصوصی و غیر خصوصی در خصوص طرح ولایت مطرح فرموده اند، هفت دیدار اختصاصی هم با دانش پژوهانِ این دوره داشته اند.

حجت الاسلام خطیب نیا با اشاره به بخشی از بیاناتِ رهبرمعظم انقلاب بیان کرد: ایشان در جمع دانش پژوهان طرح ولایت در تاریخ ۱۰ شهریور ماه ۷۹، فرمودند:آنچه که من را به این اجتماع ، به این برنامه، به این اردو و به این مجموعه علمی و آموزشی و فرهنگی، دلبسته و معتقد می کند ، این است که در اینجا، آمیزه ای از علم و ایمان ، از تفکر و عاطفه مشاهده می شود.

وی گفت: ثبت نام از طریق سامانه http://tvelayat.ir ، صورت می گیرد و بعد از اتمام ثبت نام، افراد واجد شرایط، به این طرح، اعزام خواهند شد، همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا ، تاریخ دقیقِ برگزاری این دوره مشخص نیست و از طریق اطلاعیه اعلام می شود.

انتهای پیام/