×

آغاز فیلم‌برداری مستند زندگی شهیدی که رهبر انقلاب برایش آرزوی شهادت کرده بود

  • کد نوشته: 13533
  • شهریور ۵, ۱۳۹۹
  • ۰
  • معاون سینمایی و هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از آغاز فیلم‌برداری مستند زندگی شهید «جابر بیرانوند» از شهدای نیروی انتظامی که سال ۹۷ در خرم‌آباد به شهادت رسید، خبر داد.

    آغاز فیلم‌برداری مستند زندگی شهیدی که رهبر انقلاب برایش آرزوی شهادت کرده بود
  • محسن مرادی از آغاز فیلمبرداری مستند زندگی شهید مدافع وطن جابر بیرانوند خبر داد و گفت: کار فیلمبرداری مستند ۳۰ دقیقه‌ای از زندگی این شهید والامقام از دیروز آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

    وی افزود: امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته تا دو ماه آتی این مستند به طور کامل تولید و آماده خواهد شود تا در شبکه ملی به نمایش در بیاید.

    معاون سینمایی هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان خاطرنشان کرد:  تولید این مستند با همکاری این بنیاد و همچنین فرماندهی انتظامی استان لرستان انجام می‌شود و کارگردانی و تصویر برداری آن مشترکا توسط خودم (محسن مردادی) و مهران یاراحمدی صورت می‌گیرد.

    وی خاطرنشان کرد: پس از اتمام کار تولید این فیلم مستند از سوی بنیاد حفظ آثار لرستان کار تولید مستند فیلم زندگی نامه شهید اسماعیل غلامی یاراحمدی ازشهدای مدافع حرم استان لرستان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

    شهید جابر بیرانوند از افسران نیروی انتظامی بود که سال ۹۷ و پس از ۲۷ سال خدمت در لباس مقدس پلیس در حین انجام ماموریت در خرم‌آباد در درگیری با منافقین کوردل در خرم‌آباد مجروح شد و پس از ۹ روز قرار گرفتن در حالت کما به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به خیل شهدا پیوست.

    از خاطرات جالب در زندگی‌نامه این شهید والا مقام مربوط به اوایل خدمت در مرکز شهید چمران کرج است که در زمان برگزاری مراسم ادا درجه فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری با دست بر شانه وی زده و می‌گویند « انشالله به درجه رفیع شهادت نائل بشوی» که نهایتا این پلیس جسور مدافع وطن به آرزوی خود رسیده و به خیل شهدا می‌پیوندند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *