×

آمریکا با عزت ملت ایران مشکل دارد/ مگر مصدق هم “مرگ بر آمریکا” گفت؟

  • کد نوشته: 9271
  • آذر ۷, ۱۳۹۷
  • ۰
  • نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا با عزت ملت ایران مشکل دارد وگرنه مصدق که مرگ بر آمریکا نگفت و با آنها مشکلی نداشت اما علیه او کودتا کردند چرا که مصدق می خواست نفت ایران ملی و برای ملت باشد. به گزارش نیساخبر“عباس گودرزی در گفتگو با  لرستان خبر به مطرح […]

    آمریکا با عزت ملت ایران مشکل دارد/ مگر مصدق هم “مرگ بر آمریکا” گفت؟
  • نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا با عزت ملت ایران مشکل دارد وگرنه مصدق که مرگ بر آمریکا نگفت و با آنها مشکلی نداشت اما علیه او کودتا کردند چرا که مصدق می خواست نفت ایران ملی و برای ملت باشد.

    به گزارش نیساخبر“عباس گودرزی در گفتگو با  لرستان خبر به مطرح کردن بحث سازش با آمریکا از سوی عده ای اشاره کرد و اظهار داشت: این که بگوییم اگر با آمریکا سازش کنیم تمام مشکلات حل می شود، دیدگاهی کاملا غلط است چراکه در گذشته و با اجرای برجام ما هسته ای را از دست دادیم اما عملا هیچ چیزی به دست نیاوردیم و تمام تحریم ها برگشت.

    وی افزود: اگر چالش با آمریکا هزینه دارد اما نباید غافل شد که سازش با آمریکا به مراتب هزینه بیشتری دارد.

    نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن با عزت ملت ایران مشکل دارد، عنوان کرد: مصدق که مرگ بر آمریکا نگفت و با آنها مشکلی نداشت اما علیه او کودتا کردند چرا که مصدق می خواست نفت ایران ملی و برای ملت باشد.

    گودرزی به سخن رهبر انقلاب مبنی بر رو به افول بودن آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: در زمانی که رهبر معظم انقلاب برا‌‌ی ۵۰ سال آینده کشور برنامه می دهند، و آمریکا نیز از درون در حال فروپاشی و افول است، مطرح کردن بحث سازش، آب به آسیاب دشمن ریختن و پاشیدن بذر ناامیدی در درون کشور است.

    وی با بیان اینکه آنان که بحث مذاکره با آمریکا را مطرح می کنند سه دسته هستند، تصریح کرد: دسته اول افراد ساده لوح و بی بصیرت اند که با وجود تجربه های تاریخی در ارتباط با آمریکا باز هم به آمریکا اعتماد می کنند و البته علتش داشتن امید به دشمن است! دسته دیگر کسانی هستند که قبله ی آمال و آرزوهای آنها آمریکاست و دسته سوم انقلابی های نادم و پشیمان هستند که برای کسب موقعیت و منافع خویش حاضرند اصل انقلاب را فدا کنند.

    گودرزی یادآور شد: ان شالله در ۲۲ بهمن و در جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، فصل جدیدی از پیشرفت را در کشور آغاز خواهیم کرد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *