×

سخنرانان در تجمعات مردمی ۹ دی سراسر کشور عنوان کردند؛
آیت‌الله مصباح یزدی:عده ای در پشت پرده به دنبال سازش با دشمنان هستند/ بذرپاش: نان اهل فریب در دو قطبی های دروغین پخت می شود

  • دی ۱۰, ۱۳۹۸
  • ۰
  • سخنرانان این مراسم با اشاره به خسارتهایی که فتنه ۸۸ بر انقلاب و اصل نظام وارد کرد یاد آور شدند ملت قهرمان و با بصیرت ایران اسلامی با رهنمون های رهبر معظم انقلاب بار دیگر از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

    آیت‌الله مصباح یزدی:عده ای در پشت پرده به دنبال سازش با دشمنان هستند/ بذرپاش: نان اهل فریب در دو قطبی های دروغین پخت می شود
  • مراسم یوم الله ۹ دی امسال با شکوه هرچه تمام تر با حضور مردم همیشه درصحنه و انقلابی سراسر کشور  برگزار شد.

    سخنرانان این مراسم با اشاره به خسارتهایی که فتنه ۸۸ بر انقلاب و اصل نظام وارد کرد یاد آور شدند ملت قهرمان و با بصیرت ایران اسلامی با رهنمون های رهبر معظم انقلاب بار دیگر از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

    اهم سخنرانی امروز را در زیر می خوانید:

     

    قم

    آیت‌الله مصباح یزدی:عده‌ای در پشت پرده به دنبال مذاکره و سازش با دشمنان هستند

    آیت الله مصباح یزدی صبح امروز در مراسم یوم الله ۹ دی که در مدرسه فیضیه برگزار شد، با اشاره به اهمیت ولایت پذیری مسلمین اظهار داشت: در هر جامعه انسانی طبق سنتی که از فطرت انسان ناشی می شود انسان ها تلاش می کنند تا روزهای خوب و بدشان را در ذهن داشته باشند و از آن درس عبرت بگیرند تجمع امروز هم از این نوع تجمعات و یادآوری است.

    وی ادامه داد: همانطوری که در آموزه های اسلامی آمده است خداوند به مومنان توصیه می کند که به هدف کارها و اعمال خودشان بیندیشند امروز هم ما باید به اهداف بلند انقلاب بیندیشیم.

    رئیس موسسه آموزشی ـ پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه ما باید وظیفه ی خود را در مقطع کنونی بدانیم و آن را در حد توان به انجام برسانیم، گفت: همواره باید نگاه مان به نعمت ها و الطاف الهی باشد و بدانیم الطاف خداوند متعال شامل حال ما خواهد شد.

    وی اضافه کرد: در قرآن کریم آمده است که دشمنان مسلمین همواره به دنبال زیان زدن به اهل تقوا بوده اند اما خداوند اجازه این کار را نداده است.

    در همه حوادث باید اتکای ما به خداوند باشد

    این استاد برجسته حوزه بیان داشت: نباید هیچگاه از یاد خداوند غافل شویم و در همه حوادث باید اتکای ما به خداوند باشد و حتی به بازوی خودمان مغرور نباشیم؛ دل ما باید متکی به قدرت خداوند باشد و در این راه نباید هیچ تردیدی داشته باشیم.

    وی ادامه داد: خداوند متعال در یکی از جنگ ها زمانی که لشگر اسلام با محدودیت نیرو مواجه بود ۳ هزار فرشته قدرتمند برای یاری رساندن به ان ها فرستاد، در واقع توکل و اتکا به قدرت خداوند چنین نتیجه ای به همراه دارد.

    آیت الله مصباح یزدی تصریح کرد: نگاه ما به پیروزی ها باید با این نگرش باشد که یاری رسان و آن چیزی که موجب پیروزی ما شده قدرت خداوند متعال است اگر چنین نگاه و دیدگاهی نداشته باشیم قطعا در مسیر گمراهی قدم برمی داریم.

    وی افزود: باید اطاعت از خداوند در جهان نهادینه شود تا انسان ها در جهان اخرت رستگار شوند و باید برای این کار عزم خودمان را جزم کنیم.

    رئیس موسسه آموزشی ـ پژوهشی امام خمینی(ره)  در بخشی دیگری از سخنان خود به امتحانات الهی اشاره کرد و گفت: خداوند متعال بارها انسان ها را در معرض امتحان قرار داده است و باید بدانیم در این شرایط چه کاری انجام بدهیم.

    مشکلات کنونی در مسائل اقتصادی نیز یک امتحان الهی است

    وی ادامه داد: مشکلات کنونی در مسائل اقتصادی نیز یک امتحان الهی است و باید با بصیرت کامل به وظیفه ای خودمان عمل کنیم، نباید هیچ وقت ناامید شویم و به آینده امیدوار باشیم.
    آیت الله مصباح یزدی با اشاره به اینکه نباید به دشمنان اعتماد کرد، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام به دنبال ضربه زدن به کشور هستند و از هیچ کوششی برای رسیدن به هدف خود کوتاهی نمی کنند.

    عده ای در پشت پرده به دنبال مذاکره و سازش با دشمنان هستند

    وی گفت: باید امید ما به خداوند متعال باشد نه به دشمنان نظام ؛ عده ای در پشت پرده به دنبال مذاکره و سازش با دشمنان هستند که قطعا مسیر اشتباهی است.

    این استاد برجسته ادامه داد: تاکنون دولت و حکومتی بر اساس ارزش های دینی پایه گذاری نشده بود اما نیم قرن پیش خداوند نعمت بزرگ انقلاب اسلامی را به کشور ما داد که با هدایت های نایب امام زمان در ایران محقق شد.

    وی اضافه کرد: تاکنون چنین حکومتی بر اساس ارزش های دینی که مورد قبول امام زمان باشد برپا نشده است و تنها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچمدار است.

    دشمنان در فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه هستند

    وی بیان داشت: دشمنان نظام با سرمایه گذاری عظیم در فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه هستند که باید در برابر این توطئه ها ایستاد.

     

    ایلام

    حجت الاسلام محمد رضا تویسرکانی: عبور از سال ۹۸ ایران را به قدرت اقتصادی منطقه تبدیل می کند

    حجت الاسلام “محمد رضا تویسرکانی” مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در اجتماع مردم ایلام در سالروز حماسه ۹ دی گفت:مردم ایلام از بالاترین انسان ترین های روی کره زمین نسبت به ولایت هستند و این یک شعار و تعریف نیست بلکه یک باور است. برای مقام معظم رهبری که در این استان یک‌جایگاه ویژه دارد و امروز مفتخر شدم محضر مردم ولایت مدار ایلام برسم.

    وی اظهار کرد:ما فرزند قرآن هستیم و کتاب زندگی ما قرآن است و اصولا مکتب اهل بیت بخاطر آن است که به قرآن متصل است و امامان ما مبنا و معیار و شاخص را قرآن دانسته اند.

    تویسرکانی بیان داشت:مقام معظم رهبری از حوادث ۸۸ به نام فتنه نام برده اند یعنی نامگذاری حوادث ۸۸ یک نامگذاری قرآنی بود همچنان که نقطه مقابل فتنه از یک کلید واژه دیگر به نام بصیرت نام بردند. بصیرت در قران ۶۰ بار ذکر شده است.
    وی در ادامه گفت: فتنه وقتی از طرف خدا صورت می گیرد به امتحان سخت تعبیر می شود و قبول شدن در آن موجب ترقی و رشد و رسیدن به کمال می شود.

    مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج یادآور شد:وقتی فتنه از طرف شیطان صورت گیرد اولین نکته آن این است که خداوند در سوره بقره اشاره می فرمایند: الفتنه اشد من القتل معرفی می کند. اینکه قرآن فتنه از طرف شیطان را سرنوشت ساز معرفی می کند و اهمیت دارد به این دلیل است که زمانی دست به فتنه می زند که امتی با اتصال به ولایت یک مسیر روشنی را طی و صراط مستقیم را به رهبری فردی صالح طی می کنند.

    تویسرکانی عنوان کرد: از منظررهبری فتنه ۸۸ یک فتنه شیطانی بود و به جنگ جمهوریت نظام رفتند اولین هدف آنان باطل کردن رای مردم بود. وی یادآورشد:بساط جمهوریت نظام را می خواستند جمع کنند اما فرق ولایت فقیه و شاه در چیست؟ تفاوت هایی وجود دارد که از زمین تا آسمان است.

    وی افزود: یکی از کارکردها ولایت فقیه این است که اجازه استبداد و دیکتاتوری را نمی دهد و تا زمانی که سایه ولایت است بازگشت دیکتاتوری و سلطنت محال است و امکان ندارد کسی بر این ملت بزرگ براساس دیکتاتوری حکومت کنند.

    تویسرکانی اضافه کرد: فتنه گران آبروی نظام را مخدوش کردند و دشمنان را امیدوار کردند و دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سوال بردند عامل اختلاف در میان مردم شدند و حتی برخی خواص دچار سکوت محسوس شدند و در برابر ولایت ایستادند.

    مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج عنوان کرد: این ملت شایسته نوکری و خدمتگزاری است رهبری هم تاکید کرده اند به من رهبر نگویید خدمتگزار بگوئید و همه ما باید نوکر مردم باشیم و نوکر مردم نمی تواند بی خبر از مشکلات مردم باشد و فرزندانش در خارج از کشور باشند.

    تویسرکانی یادآور شد: فتنه ۸۸ واقعا فتنه بود و کشور ۸ ماه دچار بحران و چالش بود و این تراکم از ۲۲ خرداد ۸۸ تا ۲۲ بهمن ۸۸ طول کشید که ۹ دی طومار فتنه را در هم پیچید.

    وی تصریح کرد: جریان اصلاحات از جریان فتنه جدا است و اگر یکی بدانیم نقشه دشمن است و سران فتنه عامل دشمن هستند. مهمترین عامل موفقیت نیروهای انقلابی و جریان مومن در برابر فتنه بصیرت است.

    تویسرکانی با اشاره به قضایای گرانی های اخیر گفت:در قضایای اخیر مردم به گرانی معترض بودند اما اعتراض ها زیر سایه ولایت و با بصیرت همراه است. خود رهبری از مشکلات سخت مردم اگاهنند و باید با تدبیر و همدلی و اتحاد باید از این پیج بزرگ عبور کنیم.

    مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اضافه کرد: مردم زیر بار فشارهای تحریم و گرانی از آرمان های انقلاب دست نخواهند کشید این دوران کوتاه است و ماندگار نیست ما با عبور از سال ۹۸ و مشکلات ان تبدیل به یک ابر قدرت اقتصادی در منطقه خواهیم شد و ملت ایران آینده ای روشن و درخشان دارد.

     

    تبریز

    ضرغامی:ماجرای قیف‌هایی که موسوی مدعی بود در صندوق‌هاست!

    عزت الله ضرغامی در مراسم نهم دی ماه در مصلی امام خمینی(ره) تبریز درباره نقش آذربایجان و تبریز در فتنه ۸۸ اظهار داشت: از سال ۸۸ تا به امروز که ده سال گذشته منتظر بودم تا رو در رو از شما مردم تبریز تشکر کنم، البته شما صاحب این انقلابید و خودتان برای پایان فتنه حرکت کردید.

    وی با بیان اینکه تهران در سال ۸۸ مرکز این ناآرامی‌ها شده بود و در دیگر شهرها خبری نبود، گفت: دشمن سعی داشت که اوضاع را به گونه‌ای دیگر نشان دهد و آشوب را به شهرهای دیگر بکشاند اما تصاویری که در هشت دی از تبریز به صداوسیما رسید و شب نهم دی پخش بسیار تاثیرگذار بود.

    عضو شورای عالی انقلاب با اشاره به حماسه هشتم دی ماه در تبریز عنوان کرد: تصاویری که با محتوا و شعارهای خوب از مردم تبریز پخش شد تاثیر بسیار خوبی بر مردم داشت، این تصاویر به قدری خوب که شخصا به امام جمعه وقت زنگ زدم و تشکر کردم.

    وی خطاب به مردم آذربایجان ادامه داد: مردم آذربایجان و تبریز شما همیشه پیشگام بودید از زمان مشروطیت تا دوران پرشکوه انقلاب اسلامی، آن چهلم معروفِ شما برای کشته شدگان قم خود سرآغاز سقوط حکومت پهلوی بود و مسیر جدیدی را شکل داد. در دوران فتنه هم هشتم دی تبریز پیشگام بود.

    ضرغامی با تاکید بر پیشگامی مردم تبریز در حوادث اخیر نیز ابراز داشت: در همین مسائل اخیر که اعتراض به حق و مشکلات معیشتی مردم را فتنه‌گران تغییر دادند، مردم تبریز پیشگام بودند و اجازه سواستفاده به دشمنان ندادند.

    مردم ایران، همواره سپاسگزار مردم آذربایجان

    وی با اشاره به ماهیت فتنه عنوان کرد: فتنه تردید ایجاد می‌کند و بعد از فرونشستن گرد و غبار فتنه مشخص می‌شود، اینکه کسی در حین گرد و غبار فتنه را ببیند بصیرت می‌خواهد. در همین مسائل اخیر اگرچه اعتراض به حق بود و معیشت و زندگی مردم باید تامین شود اما برخی از آن سواستفاده کردند.

    عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه مردم ایران همیشه سپاسگذار مردم آذربایجان ئ تبریز هستند، یادآور شد: در حوادث اخیر و سواستفاده دشمنان باعث به خطر افتادن انقلاب شد اما مردم تبریز و زنجان جلوی فتنه جدید ایستادند.

    وی در خصوص اینکه برخی فکر می‌کنند مراسم نهم دی باعث تفرقه می‌شود، گفت: در همین مراسم از نماینده ولی‌فقیه و استاندار تا همه مسئولین حضور دارند، نهم دی ماه مربوط به شخص و جناح نیست و متعلق به همه است.

    تلاش جریان معاند برای احتزاز پرچم سبز در بازی تراکتور

    ضرغامی با بیان خاطره‌ای از تلاش معاندان برای نشان دادن پرچم فتنه در بازی تراکتور تشریح کرد: در یکی از جلسات به رهبر انقلاب گفتم در شبکه‌های معاند برای یکی از بازی‌های تراکتور از هواداران خواسته بودند که پرچم سبز با خود حمل کنند، ما فکر می‌کردیم شاید چنین اتفاقی رخ دهد و عده‌ای چنین کاری کنند.

    وی افزود: اولین تصاویری که پخش شد باورم نمی‌شد که همه فقط پرچم تراکتور داشتند و کسی پرچم سبز نداشت، هرچه دوربین را چرخاندند هیچ پرچم سبز یا شعاری ندیدیم و سایتی مانند بالاترین که بیشترین تلاش را برای چنین تحرکی انجام دادند، بعد از این اتفاق منفعل شد. بعد از اینکه این مساله را برای رهبر انقلاب تعریف کردم ایشان خنده‌ای کردند و گفتند: تبریز است دیگر.

    رئیس اسبق صدا و سیما با رمزگشایی از این جمله رهبر انقلاب تاکید کرد: بعدها فهمیدم این حرف یعنی شما چه اندیشیدید زیرا تبریز پشتیبان انقلاب است و تبریز الگوی پشتیبانی است.

    وی با بیان اینکه برخی خواص در موضوع فتنه به تردید افتادند، ابراز داشت: در فتنه ۸۸ برخی خواص دچار تردید شدند و در حالیکه آبرویشان از انقلاب بود، حاضر به مرزبندی نشدند اما بعد از سخنان ۲۹ خرداد رهبر انقلاب در نماز جمعه، راه برای برخی خواصِ گمراه روشن شد.

    ضرغامی در خصوص اتفاقات نماز جمعه سال ۸۸ خاطرنشان کرد: در همان نماز جمعه، امثال آقای کروبی مردم را به تمام کردن کار انقلاب دعوت می‌کردند اما سخنان رهبری کار را تمام کرد، تقلب اسم رمزی بود که برای فتنه انتخاب کرده بودند و من این مسائل را برای جوانان امروز روشن می‌کنم که ده سال قبل خردسال بودند و از آن روزها تحلیلی ندارند.

    وی با اشاره به اینکه رئیس اصلاحات که چنین ادعایی داشت، خودش می‌دانست که امکان تقلب وجود ندارد، گفت: در سال ۸۴ که کروبی در انتخابات ریاست جمهوری گفت،من یک چرت زدم کس دیگری را به جای ما گذاشتند! این حرفها خطاب به دولت آقای خاتمی بود و آنها این حرف را مورد مضحکه قرار دادند اما چرا سال ۸۸ این آشوب‌ها را به راه انداختند در حالیکه سال ۸۴ رای آقای کروبی نزدیک به دیگر کاندیداها بود اما سال ۸۸ آرا بسیار متفاوت شد.

    ماجرای قیف‌هایی که موسوی مدعی بود در صندوق‌هاست!

    عضو شورای عالی انقلاب در خصوص نرمش رهبر انقلاب در مقابله مدعیان تقلب عنوان کرد: در سال ۸۸ رهبر انقلاب برای گرفتن بهانه با روسای ستادها جلسه گذاشت که مجددا آرا شمارش شود، در کدام کشور رهبرشان چنین کاری انجام می‌دهد؟ حتی در سال ۸۸ در زمان پخش مستند آقای کروبی شورای پنج نفره ایراداتی را به این مستند گرفت اما کروبی تهدید کرد که اگر یک فریم حذف شود اعلام می‌کنم این مستند من نیست.

    وی ادامه داد: یک ساعت مانده به پخش به رهبر انقلاب نامه نوشتیم و مضمون جواب ایشان این بود که بهانه دستشان ندهید و هرچه می‌خواهند پخش کنید.

    رئیس اسبق صدا و سیما با اشاره به دیدار با موسوی و کروبی گفت: بعد از انتخابات ۸۸ من به خانه آقایان کروبی و موسوی رفتم اما وقتی اطرافیان آنها را دیدم فهمیدم چیزی درست نمی‌شود زیرا اطرافیان موسوی و کروبی برای آنها تصمیم می‌گرفتند.

    وی با بیان برخی درخواست‌های موسوی عنوان کرد: آن زمان موسوی به من گفت که باید اجازه دهید، به صورت مستقیم با مردم صحبت کنم، گفتم که چنین چیزی کی مرسوم بوده که کاندیدای شکست‌خورده در تلویزیون صحبت کند؟ و یا حداقل یک مجری کنار شما باشد اما آقای موسوی حتی قبول نکرد کسی در کنارش باشد تا مناظره کند!

    ضرغامی در خصوص ادعای تقلب موسوی عنوان کرد: موسوی ادعا می‌کرد، در صندوق‌ها قیفی گذاشتند که درون آن آرای احمدی‌نژاد است! من به موسوی گفتم که مگر امکان دارد چنین اتفاق گسترده‌ای در کشور رخ دهد و کسی نفهمد؟

    وی درباره عدم تمایل رهبر انقلاب در دوران ریاست جمهوری به تخست‌وزیری موسوی اظهار داشت: رهبرانقلاب در دور دوم ریاست جمهوری، آقای موسوی را به عنوان نخست وزیر نمی‌خواستند و این حق طبیعی یک رئیس جمهور بود. بعدها رهبر انقلاب عنوان کردند که این عدم تمایل به دلیل عدم توان آقای موسوی در اداره کشور بود اما به دلیل توصیه امام و مصلحت آن روز ایشان آقای موسوی را مجددا انتخاب کردند، چطور است که آن زمان رهبری و ولایت فقیه خوب بودند؟

    عضو شورای عالی فضای مجازی در تشریح اینکه رهبر انقلاب در همان زمان از سران فتنه خواستند که با ضدانقلاب مرزبندی کنند، گفت: همان زمان جمع ۲۰ نفره از ضدانقلاب و کاباره‌ای‌ها مانند اکبر گنجی و گوگوش در خارج از کشور جمع شدند و فریاد می‌زدند که رای ما رو پس بدید! در حالیکه اصلا این افراد رای نداده بودند.

    دستاوردهای انقلاب را زیر سوال نبریم

    وی با توصیه به مرزبندی صحیح ابراز داشت: متاسفانه من دیدم حتی برخی افراد معتقد که رسانه در دست دارند مرزبندی خوبی ندارند و هرکسی که اندکی با ما مشکل دارد نباید طرد شود و مرزبندی شدید انجام دهیم، این خواسته رهبری نیست.

    ضرغامی با اشاره به زندگی عمار عنوان کرد: عمار کسی بود که برخی‌ها از پیامبر می‌خواستند به دلیل عدم حمایت اولیه از وی برائت کند اما پیامبر چنین کاری نکرد، در فرصت دوم بود که عمار، عمار شد و اگر امروز بود ما چگونه عمار را قضاوت می‌کردیم؟! ما باید وحدت داشته باشیم و مرزبندی‌های غیرواقعی نداشته باشیم.

    رئیس اسبق صدا و سیما در خصوص نحوه ابراز مطالب خاطرنشان کرد: من در انتقادی که به دولتی‌ها داشتم این بود که مشکلات معیشتی مردم افزایش پیدا کرده است، مردم امروز مطالباتشان از اشتغال به گرانی رسیده و چه کسی باید این موضوع را کنترل کند؟

    وی ادامه داد: البته که باید مواظب باشیم از  مطالبات بحق سواستفاده نشود و سیاهنمایی نگردد و نباید بخاطر مشکلات دستاوردهای انقلاب را نادیده بگیریم و حتی علی‌رغم انتقاد به دولت کارهای خوب را هم ببینیم.

    ضرغامی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی نشان می‌دهند که دولت هیچ کاری انجام نمی‌دهد و از آن طرف وقتی مشکلات مردم را به دولتی‌ها می‌گوییم متهم به سیاهنمایی می‌شویم، نباید مشکلات مردم فراموش و یا انکار شود اما نباید دستاوردهای انقلاب و دولت‌ها نیز فراموش شود.

     

    اراک

    بذرپاش: جوانانی که رهبران تغییرند باید در دولت و مجلس بعد شانه زیر بار مسئولیت بدهند

    مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم باشکوه ۹ دی در اراک، گفت: امروز عده‌ای باید از معرفت مردم و شکوه حضورشان در مراسمی مانند ۹ دی، آن هم پس از ۴۰ سال ایستادگی و تحمل مشکلات، خجالت بکشند.

    بذرپاش با اشاره به اینکه دوقطبی لیبرالیسم و کمونیسم، با پیروزی انقلاب اسلامی تبدیل به سه قطبی جدی شد؛ اظهار کرد: بعد از فروپاشی کمونیسم، جهان به دوقطبی انقلاب اسلامی و لیبرالیسم مبدل شده است.

    وی ادامه داد: یک روز سران کشورهای استکباری، بدون اجازه‌ی نفر اول کشور در سفارتخانه‌های خود در تهران با هم مذاکره می‌کردند و حتی شاه را به حضور نپذیرفتند؛ امروز سران همان کشورها هزار واسطه می‌فرستند تا شاید یک عکس یادگاری با مقام دوم کشور بگیرند.

    نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از جنگ جهانی، غربی‌ها ۷۰، ۸۰ سال فرصت سازندگی داشتند، این در حالی است که در ایران تنها ۳۱ سال از جنگ می‌گذرد. علیرغم همه‌ی سیاه‌نمایی‌ها و مشکلات بیرونی و درونی، پیشرفت قابل توجهی در کشور اتفاق افتاده است؛ البته نقد جدی داریم اما باید بدانیم که ناامیدی سم مهلک است.

    وی با تاکید بر اینکه طی سال‌های اخیر، در کشور ۳ مقطع تاریخی تحریم داشتیم، افزود: قبل از ۲۰۰۶ که تحریم مقطعی بود، از ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ تحریم جامع ایران و لیبی بود‌ که ما را به بهانه‌ی تروریسم و لیبی را به جرم حقوق بشر تحریم کردند.

    بازیگران اصلی تولید تحریم، امروز با زبان درازی عوام فریبی می‌کنند

    بذرپاش اضافه کرد: اما مقطع سوم تحریم که تا امروز ادامه دارد، از اتفاقات سال ۸۸ شروع شد. عده‌ای نامرد، از داخل به دشمن بیرونی پیام فرستادند که برای تضعیف و خسته‌کردن حکومت اسلامی، باید تحریم‌های شدید وضع شود. این پالس‌ها منجر به تحریم جامع شد و تمام ارکان اقتصادی کشورمان را فرا گرفت.

    وی تصریح کرد: بازیگران اصلی تولید تحریم، امروز با زبان درازی عوامفریبی می‌کنند و مردم را می‌ترسانند که اگر فلان معاهده را نپذیریم، تحریم می‌شویم! شما خودتان عامل تحریم بودید، حالا ژست حق به جانبی می‌گیرید و طلبکارید؟!

    نماینده مردم تهران در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تصمیم اخیر بنزین، هم در مدل و هم در نوع و هم در اجرا، غلط بود، گفت: ملت ایران پای آرمانش خون عزیزانش را داده است و عموم مردم و علما و بزرگان زحمت فراوان کشیده‌اند، مگر عده‌ای می‌توانند به راحتی اموال بیت المال را بخورند و قسر در بروند؟

    گام دوم تکرار نقاط مطلوب و نه گفتن به ضعف های سابق است

    وی با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب، نه به ۴۰ سال اول نیست، اظهار کرد: در واقع گام دوم، تکرار نقاط مطلوب و رفع نقاط ضعف است. چله‌ی دوم انقلاب، دوران “نه” گفتن به ضعف‌های سابق است.

    نان اهل فریب در دو قطبی های دروغین پخت می شود

    بذرپاش بیان کرد: اگر حواس‌مان نباشد، ما را با دوقطبی‌های فرعی و کاذب فریب خواهند داد. نان اهل فریب در دوقطبی‌های دروغین پخت می‌شود. باید بدانیم که اصل مساله‌ی امروز کشور ما اقتصاد است؛ الباقی دوقطبی‌ها، تنها برای فریب مردم مطرح می‌شود.

    وی عنوان کرد: اینکه دست روی دست بگذاریم و مردم پای کار نیایند و فکر کنیم به همین راحتی یک مجلس یا دولتی سر کار بیاید و “سوپرمن‌وار” رفع مشکل کنند، اشتباه است. باید نهضت مردمی و جنبش حل مساله به راه بیفتد. در حال حاضر جوانان انقلابی که بر نظام مسائل کشور اشراف دارند، پیشگام حل مشکلات شده‌اند.

    در مجلس و دولت بعد جوانانی که رهبران تغییرند شانه زیر بار مسئولیت بدهند

    نماینده سابق مجلس خاطر نشان کرد: در مجلس و دولت بعدی باید جوانانی که رهبران تغییر هستند و برای مسائل اصلی کشور راه حل دارند، با حمایت مردم، شانه زیر بار مسئولیت‌ها بدهند.

     

    مشهد

    آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی: حماسه نهم دی باطل‌السحر فتنه بود/ برخی اشخاص به دروغ دو قطبی مذاکره و جنگ را مطرح می‌کنند

    آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در مراسم راهپیمایی حماسه ۹ دی ماه، در حرم مطهر رضوی گفت: پس از ده سال ریشه و ماهیت فتنه ۸۸ نیازمند بازخوانی است و اینکه حماسه ۹ دی چه نقشی داشت نیز مهم است.

    وی افزود: استکبار از ابتدای انقلاب فتنه‌انگیزی می‌کرد و فتنه‌ها ادامه داشت و دارد. ماهیت تمام فتنه‌ها از نوع مزدور سازی در داخل و خارج توسط دشمن بود.

    نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیا بیان اینکه در فتنه ۸۸ جریان آمریکا جریان‌های داخلی کشور را موج‌آفرینی کرد و بر آن سوار شد و جنس فتنه این بار متفاوت بود، گفت: جنس جدید فتنه دشمن را رهبری تشخیص دادند و سفارش‌های مهمی داشتند و اعلام خطر از طرف ایشان شروع شد.

    وی ادامه داد: جنس فتنه برای مردم سابقه نداشت و ظاهر قضیه یک رقابت انتخابات سیاسی بود و درک اینکه در پی آن فتنه ساخته شده توسط دشمن است آسان نبود. حماسه نهم دی باطل‌السحر فتنه بود و در نتیجه بصیرت و مدیریت رهبری، مردم به جنس فتنه دشمن واقف شدند.

    نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه گفت: مظلومیت سیدالشهدا برای همه بصیرت‌آفرین است و این مظلومیت در جریان فتنه ۸۸ نیز افشاگر واقعیت دشمن بود. فتنه ۸۸ سرآغاز جنس جدید فتنه‌ها در کشور بود و فتنه ۹۶ نیز از همان نوع بود.

    آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: امروز در میانه راه گرفتار جریان‌های خسته شدیم؛ افرادی که قصد دارند بازگردند. جریان غیرانقلابی که ایمان به نظام اسلامی نداشت نیز به این پیمایش عقیده ندارند و منافعشان را در توقف انقلاب می‌دانند.

    وی تصریح کرد: جریان خسته و غیرانقلابی قصد رفتن به بالای قله ندارد و اعلام می‌کند برای لقمه‌ای نان با آمریکا و اروپا و دشمن خدا صلح و مذاکره کنیم.

    امام جمعه مشهد همچنین گفت: اکثریت مردم حزب‌اللهی هستند و معنای اینکه مقاومت کنیم، ریاضت نیست و باید به قدرت داخلی متکی باشیم.

    آیت‌الله علم‌الهدی افزود: اقلیتی هم هستند که از انقلاب خسته‌اند و خداوند در سوره مجادله آن‌ها را معرفی می‌کند که از پیروی از رهبری دست کشیدند.

    نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: حزب‌ شیطان می‌گوید برای زندگی بی دردسر با آمریکا معامله باید کرد لذا انتخابات نزدیک است؛ نگذاریم خسته‌های از انقلاب و کسانی که با رهبری زاویه دارند خانه تصمیم‌گیری ملت را در اختیار بگیرند.

    آیت‌الله علم‌الهدی در پایان گفت: مقاومت و جهاد انقلابیون و حضور جهادگرانه مردم دارای اهمیت است.

     

    سنندج

    حمیدرضا حاجی بابایی:مشکل کنونی اقتصاد ایران نتیجه فتنه سال ۸۸ است

    حمیدرضا حاجی بابایی صبح امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی در جمع مردم سنندج با اشاره به درک درستی از بصیرت، عنوان کرد: کسی ممکن است نماز شب بخواند، کتاب های مختلف مطالعه کند اما بصیرت نداشته باشد!

    وی افزود: حرفهایی که می خواهم در ادامه بیان کنم ربطی به این دولت و آن دولت ندارد؛ حرفهای من به نظام مربوط می شود و نباید از آن برداشت سیاسی شود.

    رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت بصیرت گفت: نیروهای آگاه و بصیر باعث ایجاد امنیت می شوند و همچنانکه رهبر انقلاب در کتابی عنوان کرده اند، پایه امنیت آمریکا در آینده، نیروهای بصیر تشکیل خواهند داد.

    حاجی بابایی گفت: ۹ دی روز بصیرت است؛ روزی که که سیل مردم علم و نماز خود را با بصیرت نشان دادند و روزی بود که مرفهین بی درد و احزاب سیاسی می خواستند از آن بهره برداری سیاسی کنند.

    وی همچنین با اشاره به اعتراضات آبان ماه امسال در خصوص مسئله بنزین ادامه داد: مردم صادقانه به نوع تصمیم گرفته شده در کشور اعتراض داشتند اما گروهی غیرمردم بر این اعتراضات سوار شدند و خواستند انچه که برایشان تعیین تکلیف شده بود اجرا کنند اما رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با بصیرت میدان داری کردند و مردم هم به تبعیت از ایشان  صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند «اما همچنان معترض تصمیم یک شبه دولت در خصوص بنزین هستند».

    رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ۹ دی روز آزمایش انسانهای بصیر در مقابل فتنه است، ادامه داد: در سال ۸۸ کشورهای بزرگ دنیا در مقابل حضور ۴۸ میلیونی مردم در پای صندوقهای رأی شگفت زده شده و ۴۸ ساعت سکوت کردند چون این حضور را عامل تضمین اقتصاد، امنیت و ابرقدرتی ایران در منطقه می دانستند.

    وی افزود: اما به یکباره فتنه ای داخلی شکل گرفت و این پیروزی بزرگ به یک شکست بزرگتر مبدل شد؛ قطع به یقین اگر آمریکا با همدستی نیروهای داخلی موفق نشده بود فتنه ۸۸ را رقم بزند و ۸ ماه فتنه گری کنند اکنون ایران مشکل اقتصادی نداشت و «مطمئناً مشکل کنونی اقتصاد ایران نتیجه فتنه سال ۸۸ است».

    حاجی بابایی با این تعبیر که «فتنه گران در سال ۸۸ در را باز و دشمن را وارد قلعه انقلاب کردند» بیان کرد: فتنه ۸۸ به دشمن اجازه داد که ایران را تحریم و تضعیف کند.

    وی حضور در مراسم ۹ دی را اعتراض به مجلس و دولت عنوان کرد و گفت: مردمی که در مراسم ۹ دی حضور می یابند از این دو قوه مطالبه گری دارند.

    وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی انقلابی گری است، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با انقلابی گری توانست بر ظلم شاهنشاهی پیروز شود؛ انقلابی که هیچ فرقی بین یک تهرانی با دیگر شهرستانها و یک شیعه با سنی قائل نیست و همه باید به یک اندازه از انقلاب برخوردار شوند.

    وزیر سابق آموزش و پرورش ادامه داد: برخی ها معنای انقلابی گری را درک نکرده اند؛ اینکه با اسلحه «ام یک» در مقابل تانکهای صدام ایستادیم انقلابی گری است؛ اینکه مردان، زنان و کودکان ما در مقابل ۸ سال وحشیگری رژیم بعث پا پس نکشیدند و مقاومت کردند انقلابی گری است؛ اینکه کشتی انگلیسی را توقیف کردیم و پهپاد آمریکایی را در خلیج فارس سرنگون کردیم انقلابی گری است.

    وی معنای غیرانقلابی بودن را نیز اینگونه تعبیر کرد: به واقع اشرافیگری و اقتصاد ویران و شکست خورده غیرانقلابی گری است. وی افزود: «انقلاب کردیم که اقتصاد اسلامی داشته باشیم اما اکنون اقتصاد لیبرالی کمر انقلاب را شکسته است»!

    حاجی بابایی گفت: هر آنچه که از عزت و اقتدار در این کشور داریم مال پیامبر(ص)، قرآن و اسلام است و هر آنچه نداریم و هرچه نامردی و ناراستی و کژی و پلیدی است نتیجه تلاش برای ارتباط با آمریکا است.

    رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نباید در دو اسفند به کسی رأی داد که در چهل سال گذشته به دنبال رانت و فساد بوده است؛ مجلس در رأس امور است و باید جلوی کاستی ها  را بگیرد.

    حاجی بابایی با اشاره به اهمیت تشکیل یک مجلس انقلابی، گفت: مجلس انقلابی باید ۱۴۶ نماینده اکثریت داشته باشد و نمایندگان آن به هیچ شخصی وابسته و وامدار نباشند.

    وی گفت: من خجالت می کشم یک بازنشسته با سی سال سابقه کار اکنون دو میلیون تومان حقوق می گیرد و یک اشرافزاده در این مملکت ماهانه ۵۰ میلیون تومان حقوق دریافت می کند. وی افزود: اینها مطالبه گام دوم انقلاب هستند؛ اینها مطالبه رهبری هستند و مدام بر عدالت تأکید دارند.

    وزیر سابق آموزش و پرورش بیان کرد: بحث ما در ایران اصولگرایی و اصلاح طلبی نیست و هرکس بر روی آنها مانور دهد به شهدا ظلم کرده است؛ بحث ما تفکر انقلابی است و نباید اجازه داد در کشور طبقه اشرافیگری شکل گیرد.

    حاجی بابایی عنوان کرد: البته رانت خواری در یک تفکر و اندیشه خلاصه نمی شود و ما از مواضع قوه قضائیه در خصوص برخورد با مفسدان و رانت خواران قدردانی می کنیم اما مردم منتظر هستند بدون هیچ چشمداشتی با مفسدین برخورد شود و شهرت و خانواده متخلف بر اجرای احکام تأثیر نگذارد!

    حاجی بابایی گفت: در روز قیامت از یک مسئول فقط در خصوص نماز و روزه سوال نمی کنند؛ مسئولیت در ایران یعنی نماینده بیش از ۲۰۰ هزار شهید در خون خفته و نماینده ۸۰ میلیون نفر بودن!

    رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: مردم ایران نجیب ترین مردمان دنیا هستند چون مشکلات و گرانی را تحمل کرده اند اما نباید بی تدبیری را قبول کنند و اجازه بدهند ناجوانمردانه مشکلات کشور را به گردن رهبری بیندازند.

    وی با بیان اینکه غده های سرطانی اشرافیگری و اختلاس باید در ایران خشکانده شوند، گفت: انقلابی یعنی اینکه فرد خود را فدای نظام و غیرانقلابی هم یعنی اینکه فرد نظام را فدای خود و خانواده اش می کند.

    حاجی بابایی ادامه داد: برخی ها می گویند ترامپ دیوانه است بله او دیوانه دفاع از منافع امریکا و دشمنی با ایران است؛ «در حقیقت دیوانه کسی است که روی خون شهدا بنشیند و اختلاس کند، دیوانه کسی است که به ترامپ دیوانه دل ببندد، دیوانه کسی است که به فکر معیشت مردم نیست»!

    وی با بیان اینکه ایستادگی مردم ایران در مقابل دشمنان همراه با سختی است و مردم با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند، گفت: دشمنی آمریکا با اسلام و قرآن است و می گوید اینها را کنار بگذارید و اتم هم داشته باشید اما ما از اعتقادات خود دست نمی کشیم و تا آخر پای نظام، انقلاب، رهبری، آزادگی و شرافتمندی می ایستیم.

    اصفهان

    حشمت الله قنبری:مردم مشکلات را تحمل می کنند امّا دست از انقلاب بر نمی دارند

    حشمت الله قنبری در مراسم حماسه ۹ دی اظهار داشت: نهم دی ماه یکی از نورانی ترین نقطه های حیات انقلاب اسلامی و سرفصل زندگی نوین و شروع دوباره ای برای نهضت اسلامی امام است.

    استاد دانشگاه ادامه داد: معتقد هستم تا به امروز اهمیت نهم دی آن طوری که شایسته است ادا نشده و زوایای پنهان مانده فراوانی از ۹ دی وجود دارد که اگر روزی آن بخش های پنهان مانده واکاوی شود حقایق تکان دهنده و شگفتی هایی پیش روی جهانیان قرار خواهد گرفت و عظمت کار ملّت ایران برای عالم روشن خواهد شد.

    وی افزود: ظاهر قضیه این بود که در جریان انتخابات اختلافی به وجود آمد و به خاطر بد رفتاری ها و بداخلاقی ها و گفتمان ناپسند زمینه ای پدیدار شد که مردم دچار اختلاف بشوند، این سوء رفتار و سوء تدبیر زمینه ای شد تا سران استکبار و نظام سلطه زمینه را برای جمع آوری همه موجودیت خود را فراهم شده ببینند و فرصت را برای عملیاتی کردن همه برنامه های که در طول انقلاب به بن بست خورده بود فراهم بدانند.

    قنبری خاطر نشان کرد: آن هایی هم که در جریان انتخابات شرکت داشتند چه در جریان انتخابات و چه در مناظره ها و چه بعد از انتخابات رفتار خردمندانه ای از خود نشان ندادند.

    کارشناس معارف صداوسیما در ادامه گفت: محصول لجاجت و تعصب در قالب یک خیانت تلخ، یک خاطره شیرین و پیروزی بزرگ برای مردمی که شکوه حضور را رقم زده بودند را در کام ملت تلخ کرد.

    قنبری تصریح کرد: عده ای دچار غفلت و عده ای دچار غرور شدند و فرصت طلایی را برای استکبار جهانی فراهم آوردند؛ تردید نداشته باشید اگر هدایت رهبری و بصیرت و هوشیاری مردم نبود این فتنه بزرگ قدرت انهدام هر جمعیت و ملّت بزرگ را در پی داشت‌.

    استاد دانشگاه ادامه داد: در آن ایام کشور دست خوش نوسانات و فضای تلخ و جو بسیار حیرت زا و نگران کننده ای شد؛ هشت ماه ایام انتخابات ریاست جمهوری دهم به لحاظ وضعیت شکننده ای که در بین مردم به وجود آورد و امیدی که در نظام سلطه شکل گرفت از هشت سال دفاع مقدس سخت تر، یپچیده تر و نگران کننده تر بود.

    وی خاطر نشان کرد: تمام دشمنان انقلاب اسلامی منتظر بودند تا اتفاقی در خور نظر آن ها رقم بخورد؛ دیدیم در تاسوعا و عاشورا به خیمه های مربوط به عزاداری هجوم برده شد، این یک حادثه نبود و این یک برنامه ریزی به شمار می رفت و آن ها باور کرده بودند که می توانند اعتقادات ملت ایران را به آتش بکشند.

    قنبری در بخش دیگری از سخنان خود در مراسم ۹ دی اصفهان گفت: افرادی که امید خیر به آن ها می رفت تبدیل به شر شدند و حق و باطل در این جریان به شکل عجیبی در هم آمیخته بود و نگرانی در عمق جان مردم نفوذ کرد؛ این اتفاقت دشمن را امیدوار کرد که ایران تجزیه شود؛ به عبارت دیگر در قالب خاورمیانه جدید ایران را به ۱۷ یا ۱۸ ایالت می خواستند تقسیم کنند.

    این استاد دانشگاه تصریح کرد: با اشاره به غفلت افراد شاخص و بی بصیرتی برخی خواص گفت: تمام استکبار می خواست عقبه دینی و مکتب اهل بیت(ع) را از زمین بردارد، امّا خدا نخواست، یک مرد الهی و کسی که خدمت و بندگی و رهبری را به دوش کشیدن وظیفه خودش می دانست، نفس علوی و فریاد حیدری خودش را در نماز جمعه بلند کرد و ملّت تکان خورد.

    کارشناس صداوسیما اذعان داشت: مردم بی تدبیری ها و مشکلات را تحمل می کنند امّا دست از انقلاب بر نمی دارند.

    قنبری همچنین گفت: امروز دشمن فتنه خود را به شکل دیگری پهن کرده و تحلیل های غلط هم به جامعه روانه می کند، امّا باید بداند که این تجمعات در واقع همراهی و هم داستانی و پیروی از ولی امر مسلمین است.

    سخنران مراسم روز بصیرت اصفهان گفت: مردم مشکل دارند، اما باید بدانیم که ما خودمان انتخاب می کنیم، گاه بی دقتی و گاه انتخاب حزبی و چنین انتخاب هایی باعث این مشکلات است.

    وی ادامه داد: این که اعتراض حق مردم است حرف بی جایی است؛ حق مردم این است مشکل معیشتی آن ها حل شود، حق مردم این است با تبعیض و فساد اداری برخورد بشود؛ اگر این موارد حل شود مردم هم اعتراضی ندارند؛ البته از طرفی هم حق مردم این است آن چه ولی فقیه می گوید را مسئولان عملیاتی کنند.

    قنبری افزود: آن چه که گاهی وقت ها در کشور باعث اوقات تلخی و مشکلات می شود مربوط به خودمان است، دشمن به دنبال رفع مشکلات نیست و  می خواهد کربلای دیگری برپا کند.

    این استاد دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد: حرف مردم این است که اگر قرار باشد کربلایی بر پا شود سر عمربن سعدها بر بالای نیزه خواهد بود؛ علّت اطمینان این سخن این است که اعتقاد داریم خونی در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.

     

    زاهدان

    حجت الاسلام حیدر مصلحی:فتنه‌های سنگین علیه ایران تمام شدنی نیست/ هشدار به حضور نفوذی‌ها در ستادهای انتخاباتی

    حجت الاسلام حیدر مصلحی در مراسم محوری بزرگداشت ۹ دی که با حضور پرشور مردم شیعه و سنی در مسجد جامع زاهدان برگزار شد افزود: ایران اسلامی همواره با فتنه های سنگینی مواجه بوده و خواهد بود و هرگز هم تمام شدنی نیست مگر اینکه دست از این انقلاب و اسلام ناب محمدی برداریم که آموزه های امام راحل(ره)، خون شهدا و مسیری که انقلاب برای ما طراحی کرده است اجازه کنار رفتن از این مسیر را نمی دهد.

    وی ادامه داد: البته گام برداشتن در این مسیر دشوار است و هزینه هایی نیز دارد که باید ایستادگی کرد اما همین مقاومت و جسارت ملت ایران که در حال توسعه و پیشرفت هستند استکبار جهانی را خار و بیچاره کرده است چون آنها متوجه شده اند که این حرکت هر روز آنها را ضعیف تر از قبل خواهد کرد.

    وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با طراحی امام خمینی(ره) چهل سال است که با قدرت در حال جلو رفتن می باشد و عرصه های مختلف علمی، سیاسی و نظامی را فتح کرده و این روند کماکان ادامه دارد.

    به گفته مصلحی؛ حکومت اسلامی به راحتی ایجاد نمی شود و دشمن در راه آن موانع زیادی ایجاد می کند ولی به نقل از یک متفکر بزرگ انگلیسی در میان ۱۵ تمدن بزرگ دنیا تنها یک نمونه آنها فرسوده نشده و مانند یک شیر خفته است و آن هم تمدن بزرگ اسلامی می باشد که اگر بیدار شود نابودی غرب را به دنبال خواهد داشت.

    وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: امام خمینی(ره) این شیر خفته را بیدار و هوشیار کرد و مقام معظم رهبری نیز با قوت این راه را ادامه داده اند و به گفته ایشان افول و فروپاشی آمریکا نزدیک است و بدانید که این سخنرانی یک عقبه علمی دارد و به زودی محقق خواهد شد.

    وی تاکید کرد: دشمنان اسلام در طول ۴۰ سالی که از انقلاب ایران می گذرد توطئه های بسیاری را برای توقف این حرکت انجام داده اند و با یک مرور تاریخی به همه این موارد دست پیدا خواهیم کرد که تحمیل ۸ سال جنگ نابرابر یکی از این موارد است که در آن زمان ملت ایران فقط مشغول جنگ با صدام نبودند بلکه کمر همه استکبار و کشورهای مرتجع منطقه را شکستند.

    وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: دخالت عربستان در همه فتنه های به وجود آمده در ایران اسلامی موضوع تازه ای نیست و ولیعهد این کشور نیز با وقاحت تمام و در برابر دوربین های رسانه ها مختلف اعلام کرد که ما در زمان جنگ بعثی ها با ایران بیش از ۴۰میلیارد دلار به صدام کمک کرده ایم.

    وی تاکید کرد: بر اساس بیانیه گام دوم که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد اگر ما به فتنه های استکبار و معاندان نظام توجه نداشته باشیم نمی توانیم در مسیر انقلاب موفق باشیم که نکته بسیار قابل توجهی است و همواره باید آگاه و بیدار باشیم.

    مصلحی تاکید کرد: با موفقیت هایی که در کشورهای مختلف به وجود آمده و بر اساس اطلاعات موجود، به زودی آل سعود نابود خواهد شد.

    وزیر سابق اطلاعات افزود: بر اساس اسناد موجود، دشمن دو سال قبل از فتنه ۸۸ کمیته ای با هدایت آمریکایی ها درست کرد و یکسال قبل از انتخابات هم با صدور بیانیه ای علناً اعلام موجودیت کردند و اعضای این گروه رسماً در ستادهای انتخاباتی برخی کاندیداها نیز نفوذ پیدا کردند اما با رهنمودهای رهبر انقلاب و بصیرت ملت ایران از این گردنه سخت عبور کردیم.

    شایان ذکر است مشابه این مراسم به صورت همزمان در ۲۰ نقطه سیستان وبلوچستان برگزار شد.

     

    بوشهر

    آیت‌الله سید احمد خاتمی: در مراکز تصمیم گیری کشور نفوذ وجود دارد/ تخریب اعتقادات مردم در فضای مجازی

    بزرگداشت حماسه ۹ دی در مرکز استان بوشهر با حضور امام‌جمعه موقت تهران، آیت‌الله صفایی غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان، مردم ولایتمدار و مسئولین در مصلای نماز جمعه شهر بوشهر برگزار شد.

    در این مراسم بسیاری از چهره‌های سیاسی که در سالهای گذشته مواضعی نزدیک به اصلاح‌طلبان در حمایت از فتنه ۸۸  اتخاذ کرده بودند نیز حضور داشتند، اما استاندار بوشهر و معاونین وی مانند سال های گذشته در این برنامه غایب بودند.

    سید احمد خاتمی امام‌جمعه موقت تهران در آیین بزرگداشت ۹ دی  اشاره به توطئه‌های دشمنان، گفت: امروز آمریکا در دو عرصه داخلی و خارجی برای مقابله با اسلام و انقلاب اسلامی در حال فعالیت است تا بتواند چراغ مقاومت را خاموش کند و این همان خاورمیانه جدیدی است که وزرای دولت آمریکا از آن صحبت می کنند.

    امام‌جمعه موقت تهران اظهار کرد: در کشور عراق توطئه عمیقی در جریان است که توسط آمریکا مدیریت و هزینه‌های پشتیبانی آنرا عربستان سعودی بر عهده گرفته و برای از بین بردن حکومت مردمی تلاش می کنند. این تحرکات از تظاهرات به اغتشاش تبدیل شده است و برای اثبات آن می‌توان به آتش زدن کنسولگری ایران در نجف و جلوگیری از تردد زوار حضرت سیدالشهدا (ع) اشاره کرد.

    وی با اشاره به توطئه‌های داخلی خاطرنشان کرد: آمریکا برای داخل کشور دقیقاً پروژه براندازی را در سر دارد اما جمهوری اسلامی با سپاهی محکم و ستون‌هایی فولادی و عنایت خداوند در برابر همه این توطئه‌ها خواهد ایستاد.

    نیروهای مسلح زاهدان شب و شیران روز هستند

    خاتمی بیان کرد: از دیگر ستون‌های نظام جمهوری اسلامی، رهبری بیدار، شجاع، بصیر، انقلابی، مجاهد، سیلی خورده قبل از انقلاب، رزمنده، جانباز و مردمی است که بارها آمریکایی‌ها اعلام کرده‌اند با رهبری امام خامنه‌ای مردم هوشیار هستند و این نشان می‌دهد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند.

    وی ابراز کرد: ستون بعدی انقلاب اسلامی مردمی هستند که آمریکا برنامه‌های بسیاری برای جدا کردن آنها از انقلاب دارد و قطعاً امسال در روز ۲۲ بهمن‌ماه بی نظیرترین حماسه‌ها به رخ دشمن می‌کشند.

    خاتمی اذعان کرد: چهارمین ستون فولادی انقلاب اسلامی و نظام، نیروهای مسلح هستند که روز به روز توانمندتر از گذشته می شوند و به عنوان زاهدان شب و شیران روز از کشور و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

    امام‌جمعه موقت تهران تصریح کرد: امروز آنچه در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی توسط دشمنان منتشر می‌شود از بن بی‌اساس است و همه بدانند انقلاب اسلامی درخت تناوری است که هیچ تند بادی نمی‌تواند حتی یک شاخه از آن را تکان دهد.

    یک برادر هیچ‌گاه خود را با شهدا درگیر نمی‌کند

    وی با اشاره به اینکه خداوند امید ما را ناامید نخواهد کرد، افزود: اطمینان می‌دهیم این انقلاب و نهضت اسلامی ماندگاری دارد و مشکلات به پایان خواهد رسید، زمستان تمام خواهد شد و رو سیاهی برای کسانی است که ناامیدی را در بین مردم ترویج می‌دهد.

    خاتمی بیان کرد: یکی از توطئه‌های دشمنان برای براندازی نظام، تضعیف مبانی اعتقادی است و دشمنان می‌دانند انقلاب از محرم، صفر، فاطمیه و غیره آغاز شده است و سعی دارند از طریق فضای مجازی اعتقادات را خدشه‌دار کنند.

    امام‌جمعه موقت افزود: برخی تلاش می کنند ارزش‌ها در جامعه کمرنگ شود، برخی اعتقاد دارند نام شهدا باید برداشته شود و این اقدامات فقط کار ضدانقلاب است و هیچ‌گاه یک برادر خود را با شهدا درگیر نمی‌کند.

    مسئولین به مردم دروغ نگویند

    خاتمی اظهار کرد: برخی در جامعه ناامیدی را پمپاژ می‌کنند اما همه بدانند به گونه‌ای که مطرح می‌کنند نظام در شیب سقوط است اما این گونه نیست و آمریکا و رژیم صهیونیستی در شیب سقوط هستند. گرانی وجود دارد که بسیاری از آنها نتیجه بی‌تدبیری است و ناامید کردن مردم بازی در میدان دشمن است.

    وی با اشاره به اینکه دروغ و بی‌اعتمادی در حال ترویج است، بیان کرد: دشمن می‌خواهد هیچ اعتمادی وجود نداشته و فضای مجازی آلوده به فحاشی بسیار زیاد شده است و اهانت‌ها بدون مرز مطرح می‌شوند و این موضوع  خوشایند دشمنان است.

    امام‌جمعه تهران گفت: از همین‌جا از همه مسئولین عرض می‌کنم که ما به مردم میگوییم به مسئولین اعتماد داشته باشید اما مسئولین هم باید مراقب وعده‌هایی که می‌دهند باشند و به مردم دروغ نگویند.

    هزینه تسلیم شدن بیشتر از هزینه مقاومت است

    خاتمی با اشاره به اینکه دشمنان در حال تلاش ابهت انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: فتنه گران در سال ۸۸ شعار می‌دادند مرگ بر اصل ولایت‌فقیه که نشان از مخالف با اصل نظام داشت اما با ورود مردم نقشه‌ها خنثی شد.

    امام‌جمعه تهران اذعان کرد: فشاری که در عرصه اقتصادی به مردم وارد می‌شود کار دشمن است اما مردم می‌دانند ساده زندگی کردن هزینه دارد و امروز هزینه تسلیم شدن خیلی بیشتر از هزینه مقاومت است و باید در انتخابات آینده همه در کنار هم تلاش کنیم افرادی متعهد، آگاه و دلسوز وارد مجلس شوند.

    عوامل داخلی همکار با زم شناسایی و معرفی شوند

    وی ادامه داد: برخی می‌گویند در انتخابات شرکت نخواهیم کرد، همه بدانند حضور در انتخابات و شرکت در تصمیم‌گیری‌های کشور، آری گفتن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

    خاتمی با بیان اینکه نفوذ همچنان ادامه دارد، گفت: نفوذ موضوعی است که امروز در مراکز تصمیم‌گیری کشور اتفاق افتاده است و ما از مسئولین درخواست داریم عوامل داخلی که با روح‌الله زم همکاری داشته‌اند را شناسایی و به مردم معرفی کنند.

    به گزارش سپاس خبر؛ قبل از آغاز صحبت‌های سخنران ویژه حاضرین در مراسم دعای فرج امام زمان (عج) را زمزمه کردند و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، مرگ بر انگلیس، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده و مرگ بر ضد ولایت‌فقیه سر دادند.

     

    بیرجند

    حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی: فتنه ۸۸ بزرگترین خیانت و برای مقابله با اوج قدرت ایران بود

    نماینده ولی فقیه در سپاه قدس صبح امروز در مراسم ۹ دی در مسجد امام حسین(ع) بیرجند اظهار کرد: اگر ما به سال ۸۸ نگاه کنیم و بینیم وضعیت جمهوری اسلامی را در جهان چگونه بوده است؛ پیروزی جبهه مقاومت و حزب‌الله رقم خورد و در غزه نیز سران رژیم صهیونیستی شکست خوردند و قبل از پیروزی حزب الله و مردم غزه دشمنان ایران اسلامی را تهدید می‌کردند.

    وی با اشاره به این‌که در سال ۸۸ گرایش‌ها عوض شد، افزود: رئیس جمهور آمریکا به مقام معظم رهبری نامه نوشت و از مواضع قبلی عقب‌نشینی کرد و جمهوری اسلامی یک قدرت بزرگ در منطقه شد و گفتند “در مباحث بین‌المللی باید جایی را برای ایران باز کنیم”.

    نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به این‌که در انتخابات سال ۸۸ بیش از ۸۵ درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند، گفت: این موفقیت، بهترین زمانی بود که ما قدرت خود را در دنیا نشان دهیم.

    حجت‌الاسلام شیرازی تصریح کرد: فتنه ۸۸ بزرگترین خیانت به مردم و جمهوری اسلامی بود چراکه در اوج قدرت ایران عده‌ای در برابر اقتدار ایران ایستادند.

    وی افزود: دشمنان برنامه دارند هر ۱۰ سال یک فتنه را شکل دهند و انقلاب اسلامی را از بین ببرند اولین فتنه، فتنه سال ۱۳۷۸ بود که درایت مقام معظم رهبری آن فتنه را خاموش کرد.

    نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: فتنه بعدی فتنه در سال ۱۳۸۸ بود و سران فتنه گفتند ما برنامه‌ریزی کردیم تا میوه فتنه را در سال ۸۸ بچینیم و عده‌ای آگاهانه و نااگاهانه وارد این فتنه شدند.

    حجت‌الاسلام شیرازی با اشاره به این‌که در سال ۸۸ از روز انتخابات فتنه را آغاز کردند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نمایندگان کاندیداهای رئیس جمهوری را فراخواندند و فرمودند “اگر کسی غیر از احمدی‌نژاد برنده انتخابات می‌بود باز هم فتنه روی می‌داد چون برنامه‌ریزی شده بود”.

    وی افزود: اگر بخواهد در این کشور انتخابات شکل گیرد و هر کس که نتیجه انتخابات به نفع او نبود بگوید “انتخابات را باطل اعلام کنید و تقلب شده است” که چه شد، قانون باید اجرا شود.

    وی با اشاره به این که تقلب در انتخابات، اسم رمز بود، افزود: مقام معظم رهبری در دولت آقای روحانی در جمع مسئولان نظام فرمودند “سران فتنه در جلسات خصوصی خود می‌گویند تقلب نشده است پس چرا نمی‌آیند در جمع بگویند و عذرخواهی کنند؟”

    نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به این‌که سران فتنه باید علیه اغتشاشگران موضع بگیرند، گفت: بحث این طرف و آن طرف نیست بحث دشمنی با جمهوری اسلامی، مردم و انقلاب است اما بازهم آقایان حواسشان را جمع نمی‌کنند.

    حجت‌الاسلام شیرازی تصریح کرد: آشوبگران خیمه‌های عزاداری امام حسین(ع) را آتش زدند اما باز هم آقایان و سران فتنه بیانیه دادند و از آشوب‌ها حمایت کردند اما در حماسه ۹ دی همه به میدان آمدند هم آنان‌که طرفدار موسوی بودند و هم آن‌هایی که طرفدار احمدی‌نژاد بودند و بحث طرفدار آقای موسوی و احمدی‌نژاد نبود و همه آمدند.

    وی افزود: بعد از حماسه ۹ دی بار دیگر در ۲۲ بهمن ۸۸ همه مردم آمدند و حرف آخر زدند.نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: رئیس جمهور آمریکا در سال ۸۸ به صورت علنی از فتنه حمایت کرد.

    وی با اشاره به این که امروز هم آمریکایی‌ها بحث از مذاکره می‌زنند چراکه نیاز به ایران دارند، افزود: اگر سال ۸۸ جمهوری اسلامی قوی نبود کاری به آن نداشتند، رژیم صهیونیستی شکست خود را از جمهوری اسلامی می‌داند و لازم نیست جمهوری اسلامی در فلسطین حضور داشته باشد؛ شما مردم ایران نگاه انقلابی خود را به ملت فلسطین صادر کردید و فلسطین رژیم صهیونیستی را شکست داد.

    وی با اشاره به این‌که در بسیاری از جاها التماس می‌کنند جمهوری اسلامی ورود پیدا کند، افزود: عربستانی‌ها امروز التماس می‌کنند ایران در بحث یمن وارد شود تا مسئله یمن پایان پذیرد.

    نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: دشمن دید جمهوری اسلامی در جنگ نظامی آن‌ها را شکست داده و در جنگ فرهنگی نیز نگداشته بین مردم و راه امام و شهدا فاصله بیفتد و این یعنی شکست این یعنی قدرت ایران و این یعنی شکست استکبار.

    وی افزود: دشمنان آمدند ضربه خود را در سال ۹۸ به مردم ایران بزنند اما نتوانستند و اگر قدرت ولایت فقیه نبود موفق نمی‌شدیم و باید قدر قدرت ولایت فقیه را بدانیم.

    حجت‌الاسلام شیرازی تصریح کرد: جبهه مقاومت در عراق و سوریه پیروز شد و حزب الله قدرت گرفت جبهه مقاومت در منطقه حضور پیدا کرد و وارد شدند چراکه فکر می‌کردند می‌توانند فشار وارد کنند اما باز هم شکست خوردند.

    وی افزود: دشمنان تحریم را تشدید کردند و تصور می کردند می‌توانند مردم ایران را از پای در آورند از سال ۶۸ برای سال ۹۸ طراحی کردند اما در جمهوری اسلامی با سخنرانی مقام معظم رهبری و حضور مردم نقشه ۳۰ ساله آن‌ها نقش بر آب شد.

    حجت‌الاسلام شیرازی خاطرنشان کرد: ترامپ دست خود را به سوی جمهوری اسلامی دراز کرد تا در انتخابات رأی بیاورد اما مقام معظم رهبری فرمودند کسی حق ندارد با آن‌ها مذاکره کند.

    وی افزود: قدرت امروز ما اصلا قابل مقایسه با قدرت جمهوری اسلامی در سال ۵۸ نیست.نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: ما ۴۰ سال با دشمن بزرگ خود جنگیده‌ایم و آمریکا را روز به روز ذلیل‌تر کردیم و در آینده نیز ذلیل‌تر خواهیم کرد.

    حجت‌الاسلام شیرازی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها هزاران کیلومتر آن طرف‌تر ایستاده‌اند و فریاد می‌زنند اما هنگامی که تعدادی از ملوان‌های آن‌ها را اسیر کردیم خودشان را خیس کردند.

    وی افزود: شما مردم، شاه را بیرون کردید، حزب بعث عراق را شکست دادید، آمریکا را ذلیل کردید، تروریست‌ها را از منطقه خارج کردید و یک روز هم آمریکا را به پشتوانه ولایت فقیه شکست خواهیم داد.

     

    کرمان

    سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:جلوگیری از خام فروشی نفت، شعاری که در عمل محقق نمی‌شود

    پیش از ظهر امروز مراسم گرامیداشت حماسه ماندگار ۹ دی با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان استانی و مردم همیشه در صحنه کرمان برگزار شد.

    سردار فدوی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حریم ولایت و امنیت کشور، اظهار داشت: امروز همانند بسیاری از روزها مردم بصیرتی دیگر ایجاد کردند، ۹ دی روز بزرگی است که در پی روزها و ماه های زیادی که غبار فضای کشور را آلوده کرده بود، به وجود آمد.

    وی افزود: این حوادث خطراتی را برای کشور به وجود آورد، در یک برهه زمانی موضوعی در کشور پیش آمد که دل های همه را معطوف به خداوند، پیامبر اکرم (ص) و ذریه ایشان کرد، وقتی که این موضوع هویدا شد حماسه ای بزرگ در ۹ دی به وقوع پیوست.

    جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد: آنچه مطلوب آموزه های دینی است، داشتن بصیرتی است که اگر در مواقع حساس وجود آید هدایت گر انسان به سوی حق می شود.

    نهم دی تجلی عمیق بصیرت دینی مردم ایران است

    سردار فدوی یادآور شد: نهم دی تجلی عمیق بصیرت دینی مردم ایران است و مردم بر اساس همین بصیرت توانستند حمله های دشمن در طول تاریخ را خنثی کنند.

    وی ابراز داشت: آمریکا و هم پیمانانش ۴۰ سال است که دشمنی خود علیه ایران را به طرق مختلف آشکار کرده است، اما از آنجایی که خداوند همواره با جبهه حق بوده، انقلاب اسلامی بر این توطئه ها پیروز شده است.

    جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: علت دشمنی آن ها با انقلاب اسلامی چیست؟ مگر ما در انقلاب اسلامی به عوامل و ابزارهای دنیایی و مادی تکیه داشته ایم؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت در گذر ۴۰ سال از عمر انقلاب امداد خداوند سبب پایداری ما در مقابل دشمنی شده است که در تجهیزات نسبت به ما پیشی دارد.

    سردار فدوی بیان کرد: دشمن در خصوص تکنولوژی و اقتصاد بسیار جلوتر از کشور ما قرار دارد اما بنا به گفته شیطان بزرگ ملت ایران ملتی است که به علت دلدادگی به اسلام به پا خواسته اند و مقابله می کنند.

    وی افزود: از ابتدای انقلاب آمریکا شیطنت های خود علیه ایران را آغاز کرد و حتی در یک مورد هم نتوانست پیروزی مورد نظر خود را کسب کند.

    توان مقابله با عملیات های رسانه ای راهکار خنثی سازی توطئه ها

    جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: در عملیات های رسانه ای که علیه ایران انجام می شود، توان مقابله و هدایت این عملیات ها توسط ایران می تواند خنثی کننده توطئه ها باشد.

    سردار فدوی ابراز داشت: آن ها رسانه های دنیا را در اختیار دارند با این وجود نتواستند در عملیات خود پیروز شوند.

    وی ادامه داد: بنا به فرموده اما خمینی (ره) در شرایطی که بحران زیاد شده و جنگ ایجاد می شود، ما مکلف به انجام تکلیف هستیم نه مکلف به حصول نتیجه، در حالیکه اکنون این مهم مورد تایید علمای دینی قرار گرفته است.

    جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در یک طرف جبهه مستکبرین قرار گرفته و در سوی دیگر آن حق قرار دارد و نتیجه این تقابل پیروزی حق علیه باطل است.

    سردار فدوی بیان داشت: بیش از ۳۰ سال است که رهبر معظم انقلاب بر اساس فرامین و آموزه های رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره) ایرانی آباد با همراهی مردم ایجاد کرده است به گونه ای که سال ۹۸ قابل مقایسه با سال های ابتدایی انقلاب نیست.

    وی گفت: درست است کشور ما با مشکلات اقتصادی و نظیر آن دست و پنجه نرم می کند و مسائل اقتصادی که دامن گیر مردم شده، در شان ملت شریف ایران نیست اما امیدواریم با تلاش مضاعف مسئولان وضعیت کنونی بهبود یابد.

    جلوگیری از خام فروشی نفت، شعاری که در عمل محقق نمی شود

    جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در دولت های پیشین از زمان مهندس بازرگان تاکنون به جلوگیری از خام فروشی نفت اتفاق نظر داشتند اما تاکنون اقدامی موثر برای پیشگیری از این مهم صورت نگرفته است و در حد شعار باقی مانده است.

    سردار فدوی یادآور شد: راهکار کسب موفقیت در زمینه های مختلف تلاش و جان نثاری است، برطرف کردن مسائل اقتصادی نیز از این حیث بی بهره نیست و حل مشکلات آن نیازمند ایستادگی و تلاش مسئولان است.

    وی تاکید کرد: مردم ایران به واسطه بصیرتی که در آستانه ورود به ۴۰ سال دوم انقلاب از خود نشان دادند به فضل خداوند بر مشکلات چیره شده و ایرانی با ثبات را ایجاد خواهند کرد.

    جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: تا زمانی که این انقلاب به دستان مبارک امام زمان (عج) سپرده می شود لازم است بصیرت مردم به طور روز افزون افزایش یابد.

    سردار فدوی مطرح کرد: دشمنان با دسیسه های متعدد خود تلاش کردند ملت ایران را متضرر کنند غافل از آنکه ملت ایران پشتوانه ای قوی همچون انقلاب و شهدا دارد .

    وی اذعان داشت: بصیرتی که در کلام امام خمینی (ره) وجود داشت بیشتر از دشمنی ایادی استکبار بود که بر آن پافشاری می کنند.

    غافلگیری دشمن در حوادث آبان ۹۸ به دنبال بصیرت مردم

    جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در حوادث آبان ۹۸ دشمنان به واسطه بصیرت مردم به نوعی غافلگیر شدند، زمان کافی برای پیگیری اقدامات شرورانه و خصمانه خود نداشتند از این رو با توجه به مانور گسترده ای که در فضای مجازی ایجاد کردند ناکام مانده و در نیمی از یک روز بساط خرابکاری آن ها جمع شد.

    سردار فدوی خاطرنشان کرد: در آشوب اخیر دشمن هجمه گسترده ای به کشور وارد کرد اما ملت ایران با بصیرتی وصف ناپذیر که از خود نشان دادند مشتی محکم بر دهان آن ها کوبیده و به غائله پایان دادند.

    وی بیان داشت: بصیرت روز افزون ملت ایران دشمن رابیش از پیش عصبانی کرده است، خدا را شاکریم که نتیجه این بصیرت بیش از ۴۰ سال است که در این انقلاب نمود پیدا کرده است.

    جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تشریح کرد: بی بصیرتی یک ملت می تواند تبعات جبران ناپذیری برای آن کشور به دنبال دارد همانگونه که در زمان امیر المومنین (ع) علیرغم هشدارهای این امام بزرگوار به دنبال بی بصیرتی حجاج بر جامعه حاکم شد.

     

    بجنورد

    سردار رمضان شریف مدیر کل روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: رونق تولید سخت‌تر از تأمین امنیت نیست/ دشمن در برخورد با انقلاب اسلامی به آخر خط رسیده است

    سردار رمضان شریف، مدیر کل روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در محل مسجد انقلاب بجنورد به مناسبت گرامیداشت نهم دیماه اظهار داشت: حضورهای پرشور مردم یک پیام معنادار برای کسانی است که بر طبل اختلاف می کوبند و پاسخ شفافی برای دشمن است.

    وی با بیان اینکه مردم خراسان شمالی در کشور به عزت و افتخار معروف هستند، گفت: سفر مقام معظم رهبری در سال ۹۱ به خراسان شمالی نام این استان را ماندگار تر کرد.

    سردار رمضان شریف اضافه کرد: یکی از مهم ترین مباحث مبنایی که مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی ایرانی اسلامی در جمع مردم خراسان شمالی مطرح شد که قطعا این انتخاب بزرگ همراه با منطق خاصی همراه بوده است.

    این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۱۰ سال از فتنه عمیق سال ۸۸ گذشت، گفت: با گذشت این مدت از این فتنه روسیاهی برای دشمن ماند و لذت برای ملت ایران به ثبت رسید.

    وی یادآور شد: ۱۰ سال فرصت گرانقدر برای بررسی و درک دلایل پیدایش فتنه، تداوم هشت ماهه آن و حضور جانانه  مردم در روز ۹ دی بود که برای همیشه این فتنه را خاموش کرد.

    سردار رمضان شریف بیان داشت:  تحقیقات و اطلاعات طی این مدت بیان کننده این است که این فتنه طراحی آمریکایی ها، صهیونیست ها بوده و هیچ شکی برای ما باقی نگذاشته است که مبدا و منشا اصلی فتنه در خارج از مرزهای ایران و توسط دشمنان قسم خورده انقلاب در کنار بقیه طراحی های دشمن در طول ۴۰ ساله انقلاب بوده است.

    مدیر کل روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: حوادث بعد از ۹ دی طراحی دشمن بوده  و ادامه خواهد داشت، اما به برکت بصیرت ، آگاهی و شجاعت ملت ما طول حوادث کاهش پیدا کرده و فتنه  در کمتر از ۴۸ ساعت جمع می شود.

    وی با بیان اینکه دشمن برای بهره گیری از حوادثی که در کشور رخ می دهد طراحی و برنامه دارد،ادامه داد:  دشمن قدرت ایجاد فتنه و خطر را ندارد اما قدرت بهره گیری از توطئه و خطری که ایجاد شده است را دارد.

    سردار رمضان شریف گفت: همه باید به این نکته دقت کنیم که دشمن منتظر است که در کجا یک میدان برای عرض اندام به دشمن بدهیم، خواه مقطع انتخابات باشد یا یک ساختار اقتصادی باشد.

    دشمن در برخورد با انقلاب اسلامی به آخر خط رسیده است

    این مقام مسئول اضافه کرد: دشمن در کمین نشسته است و طراحی خودش را برای بهره گیری از این حوادث آماده کرده ، گاهی نیز دشمن طراحی ها یش را به اجبار برای بهره گیری از حوادث زودتر از موعد برنامه ریزی شده آغاز می کند.

    وی یادآور شد: امروز آمریکا با صراحت اعلام کرده که ما در طراحی های سال ۸۸ نقش داشتیم و انکار نمی کنند و بارها در طول ۱۰ سال بعد از فتنه به آن اشاره کردند و امروز نیز حضور سازمان های امنیتی آنها، اراذل و اوباشی که تربیت کردند مشهود و روشن است.

    مدیر کل روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن در برخورد با انقلاب اسلامی به آخر خط رسیده، گفت: دشمن باید بداند که دستانش از همیشه در برخورد با انقلاب خالی تر است.

    سردار رمضان شریف با تاکید بر اینکه دشمن چیزی جز امپراطوری بزرگ رسانه ای و ایجاد هیاهوی رسانه ای ندارد، گفت: دشمن باید بداند که در همه طراحی های گذشته، ملت ایران، همه تهدیدات را به فرصت های طلایی تبدیل کردند.

    گام دوم انقلاب گام پیروزیهای مکرر ملت ایران است

    سردار رمضان شریف خاطر نشان کرد: دشمن سخت در اشتباه است، مردم فهمیم تر از آن هستند که فریب تفاله های سلطنت طلب را بخورند، ۴۰ سال جانانه پای انقلاب ایستادند و بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کردند.

    وی ادامه داد: دشمنان با ملتی روبرو هستند که ۴۰ سال قدم به قدم با دشمن جنگیده و از این به بعد نوبت پیروزی ملت ایران و عقب نشینی دشمن است.

    این مقام مسئول گام دوم انقلاب را گام پیروزی های مکرر ملت و نظام ایران و گام شکست های مکرر دشمن اعلام کرد و گفت: ۴۰  سال فرصت برای استحکام زیرساخت ها و تقویت بنیه دفاعی کشور داشتیم و هم اکنون و به مرحله ای رسیده ایم که دشمن قادر به هیچ گونه حرکتی در حوزه دفاعی، نظامی و امنیتی بر علیه ما نیست.

    سردار رمضان شریف بیان کرد: دشمن پس از ناامیدی و پذیرش شکست به نقاط ضعف محتصری که در کشور وجود دارد، روی آورده است، در حالی که در تمامی جوامع و کشورها مشکلاتی وجود دارد.

    این مقام مسئول با بیان اینکه ملت ایران توانستند با یک اشاره مقام معظم رهبری کشور را از یک فتنه بزرگ نجات دهند، یادآور شد: ملت ایران بعد از گرانی بنزین در حالی که به این مقوله اعتراض داشتند اما صفشان را از معترضان جدا کردند و کمتر از ۴۸ ساعت طراحی طولانی مدت دشمن را متنفی کردند.

    سردار رمضان شریف عنوان کرد: در طول سال های گذشته همواره رفع مشکلات، گرفتاریها و معیشت مردم مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

    وی گفت: در حوزه دفاعی و نظامی بارها و بارها در سپاه، ارتش، نیروهای مسلح اعلام شده است که امینت در کشور پایدار و برقرار است و باید مسئولین اداره کننده کشور به فکر اقتصاد پایدار و معیشت مرفه باشند تا این حربه را نیز از دست دشمن بگیرند.

    مدیر کل روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سپاه به عنوان خادم ملت ایران، در حوزه محرومیت زدایی، کمک به دولت، اشتغال زایی در کشور پیش قدم است، گفت: دشمن در تلاش است که کشور را در حوزه اقتصادی و سازندگی با چالش مواجه کند.

    گرگان

    سردار غیب پرور: سران فتنه ، مدت ها قبل از انتخابات بر طبل تقلب کوبیدند/ صبر و بصیرت افزایی رهبری باعث شد تا فتنه ۸۸ به حماسه ۹ دی منتهی شود

    سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور؛ جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی (ع)  صبح امروز در تجمع بزرگ مردمی ویژه گرامیداشت یوم الله ۹دی ، در مصلی وحدت شهرستان گرگان اظهار کرد: انقلاب درّی است بی همتا و بی نظیر که خداوند متعال آن را به نه فقط به مردم ایران بلکه به تمام آزادگان جهان عنایت فرموده است.

    وی افزود: در دوران قبل از انقلاب اسلامی، مردم ما در اثر بی عرضگی مسئولین آن زمان ، توسط قدرت های مستکبر جهان ، تحقیر می شدند و توسری میخوردند ، اما انقلاب آمد تا استقلال و آزادی را به مردم بزرگ و مسلمان ایران برگرداند. آمد تا به انسانیت بگوید شما نوکر نیستید و آقایید و این آقایی را می توان در پناه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به دست آورد.

    سردار غیب پرور با اشاره به خباثت های دائمی استکبار خصوصا آمریکا گفت: دشمن از روز اول پیروزی انقلاب در مقابل آن ایستاد و از همان اول هم راهبردی به جز براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی نداشت.

    جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی (ع) تصریح کرد: اگر اول انقلاب مردم عادی را در کف خیابان ها ترور کردند، اگر شخصیت های بزرگ انقلاب مانند شهید مطهری، شهید بهشتی و … را به شهادت رساندند ، اگر ۸ سال جنگ را به ملت ما تحمیل کردند ، اگر جنگ اقتصادی و فرهنگی و … را علیه ما به راه انداختند ، بدانید در ذهن آمریکایی ها فقط یک جمله است آنهم «براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران» است.

    سردار غیب پرور گفت: عده ای فکر می کنند می شود با آمریکایی ها مذاکره کرد و با آنها کنار آمد ، اما کاملا در اشتباهند چون فکر و ذهن آن ها براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

    وی اذعان داشت: پیام انقلاب اسلامی، ایستادگی، انسانیت و عدالت است. استکبار می خواهد همه نوکر آن ها باشد اما ما با تاسی به سیره اهل بیت(ع) می خواهیم آقای خود باشیم. امروز تمام مردم دنیا به انقلاب اسلامی به عنوان الگویی موفق و رهایی بخش نگاه می کنند.

    غیب پرور با اشاره به برگزاری چندین انتخابات از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی در صحنه دموکراسی این است که ما به طور میانگین سالی یک انتخابات را برگزار کرده ایم.

    جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی (ع) همچنین با اشاره به فتنه سال ۸۸، افزود : سران فتنه ، مدت ها قبل از انتخابات بر طبل تغلب کوبیدند. در واقع ” تغلب ” اسم رمز فتنه ۸۸ بود. با تمام قوا به میدان آمدند. حتی از برخی چهره های شاخص انقلاب هم برای اهداف شوم خود استفاده کردند.

    سردار غیب پرور ادامه داد: در همان روزهای آغازین فتنه ، به سران فتنه گفته شد که رئیس جمهور آمریکا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و تمام ضد انقلاب و منافقین در حال حمایت از شما هستند، اما باز هم کوتاه نیامدند. آن روزی که رهبر معظم انقلاب ، در خطبه های نماز جمعه خطاب به حضرت ولی عصر (عج) فرمودند که ” جان ناقابلی دارم ، جسم ناقصی دارم که آن را هم فدای شما و انقلاب خواهم کرد ” ، اشک تمام ما را درآوردند ، اما فتنه گران بازهم کوتاه نیامدند. مدام بیانیه می دادند و اذهان عمومی را به آشوب دعوت می کردند.

    وی ادامه داد: تا این که ماه محرم فرا رسید، مردم مانند سال های گذشته مشغول عزاداری و اظهار ارادت به وجود مقدس امام حسین (ع) شدند. ناگهان فتنه گران به عزای امام حسین(ع) جسارت کردند، خیمه های عزاداری را آتش زدند. عکس امام راحل (ره) را به آتش کشیدند. کاغذ ارزشی ندارد اما امام ضربان قلب انقلاب اسلامی است ، آنها به یک چنین شخصیتی جسارت کردند.

    سردار غیب پرور با اشاره به حماسه ۹دی سال ۸۸ گفت : باور قلبی ما این است که حماسه ۹ دی سال ۸۸ ، با اذن و اراده اباعبدالله الحسین (ع) و وجود نازنین امام عصر(عج)  رقم خورد.

    وی در ادامه به نقش رهبری در مهار فتنه ۸۸ اشاره کرده و افزود : صبر و بصیرت افزایی رهبری باعث شد تا فتنه ۸۸ به حماسه ۹ دی منتهی شود . ما رهبرمعظم انقلاب اسلامی را تجسم همه ی اسلام می دانیم.ما ایشان را آینه ی تمام عیار امام خمینی (ره) می دانیم.

    بی تدبیری در گران شدن بنزین باعث ناراحتی مردم و موج سواری عده ای فتنه گر شد

    سردار سرتیپ پاسدار غیب پرور در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث اخیر ناشی از گرانی بنزین اشاره کرده و تصریح کرد : گران شدن بنزین با آن بی تدبیری معلوم است که موجب ناراحتی مردم و موج سواری عده ای فتنه گر می شود. اسم رمز فتنه آبان امسال گران شدن قیمت بنزین بود. اگر رهبری در این قضیه فداکاری نمی کردند معلوم نبود چه اتفاقی می افتاد.البته مردم هم مانند همیشه به میدان آمدند و گفتند که ما گله مندیم اما بر سر اصل انقلاب با کسی معامله نمی کنیم.

    وی ادامه داد : از زمان آشوب ها تا ۵دی که به حساب خودشان چهلمین روز درگذشتگان حوادث اخیر بود ، مدام تبلیغ کردند تا مردم را به خیابان ها بیاورند و کشور را به آشوب بکشند.اما چه شد؟به بیان صریح ، دشمن مچاله شد. دشمن در آبان ۹۸ از نظر راهبردی شکست خورد و در ۵دی در تاکتیک شکست دوباره ای را متحمل شد.

    سردار غیب پرور گفت: انقلاب ما به فضل الهی پایدار می ماند و قرار است فجر صادق خورشیدی بشود که تمام عالم منتظر او هستند.

    وی در پایان تصریح کرد کسانی که کسانی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت دارند متوجه باشند و باور کنند که راه انقلاب ،لبخند زدن به دشمن نیست. راه انقلاب ،راه خدمت به ملت است.

    یاسوج

    حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد: ۹ دی نماد مشارکت عزت‌آفرین مردم بود

    حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد در جمع مردم یاسوج ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی با اشاره به سخنی از امام علی (ع) گفت: بعد از آنکه حدود ربع قرن در جایگاه خطیر مدیریت و رهبری و هدایت فکری و علمی و سیاسی جامعه اسلامی قرار نداشت در قبول جایگاه مدیریت  سیاسی جامعه اینگونه استدلال کردند مهمترین اصلی که زمینه پذیرش این مسئولیت را برای من به عنوان شخصیت دوم عالم تبیین کرده حضور مردم است شما مردم حاضر شده ایداجتماع کرده اید، مطالبه عمومی مسلمان راه را برای انتخاب هموار کرده است.

    وی افزود: از بحران سخت و تحریم های شکننده عبور کرده ایم، رکن اساسی نظام ما ملت است در نظام جمهوری اسلامی مردم نقش اساسی و محوری را ایفا می کند ۹ دی نماد این حضور و مشارکت عزت آفرین بود.

    ابوترابی فرد ادامه داد: رکن دوم؛ علما، دانشمندان، اندیشمندان، فقهای صالح در برابر خدا و مردم مسئولند که در برابر نابسامانی های جامعه بی تفاوت نباشند، باید ایفای نقش کنند این مسئولیت بود که امام در جایگاه یک فقیه و یک مرجع در مسیر مبارزه با استبداد و دفاع از حقوق ملت ایران قرار داد، این مسئولیت است که رهبر انقلاب را در این جایگاه خطیر قرار داده است.

    وی افزود:  ۹دی نمادی از این پیوند بود، ملت آگاه و بصیر هنگامی که دست ناپاک بیگانگان را رصد کرد و فتنه گران را رو در روی انقلاب مشاهده کردند با همه توان ایستادگی کردند و با زمان شناسی و قرار گرفتن در کنار سکان دار انقلاب اسلامی برای خلق فرصت جدید این روز را باید گرامی داشت، ۹دی یعنی گرامی داشت مشارکت و حضور به موقع و نقش آفرین ملت بزرگ در چالش ها و مسائل اصلی کشور بود.

    ابوترابی فرد گفت: دفاع مقدس در سایه این پیوند با دین‌نماد اقتدار و عظمت ملت ایران تبدیل شد؛ با قدرت بالنده فرامنطقه ای نبرد کنیم، در سایه دفاع مقدس توانستیم ایران را به یک قدرت علمی تبدیل کنیم، هیچ کشوری در جهان نمی تواند در برابر این تحریم ها تحمل کند، این تحریم ها بر علیه هر کشوری اعمال شود آن کشور را به تسلیم وا می دارد ملت ایران تحریم را به فرصت و دست آوردهای بی بدیل تبدیل کرده است.

    حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد به مشکلات اقتصادی کشور به دلیل تحریم‌های دشمن اشاره کرد و ادامه داد:  در حالی قدرت خرید مردم کاهش یافته حوادث آخر آبان و افزایش قیمت بنزین را داشتیم که مردم اعتراض جدی به نحوه اعمال این تصمیم داشتند، مردم معتقدند چرا با آنها گفت‌وگو نشد، چرا در جریان این موضوع قرار نگرفتند در حالی که کشور در طول این چهار دهه با حضور مردم از تهدیدها عبور کرده است.

    وی افزود: یک نظام سیاسی با ثبات داریم، نظام سیاسی مردم سالار که با حضور موثر و گسترده و اقتدار آفرین مردم در انتخابات پیش رو برگ زرین دیگری در تاریخ سیاسی ایران خلق خواهد کرد، یک  نظام سیاسی متکی بر آرای ملت ایران، یک نظام سیاسی که در هر مسئله منطقه جهان  از بالاترین سطح امنیت برخوردار است امنیت امروز ایران مثال زدنی است.

    ابوترابی فرد گفت: در حوادث اخیر با استفاده از سرویس های اطلاعاتی بیگانه، دلارهای نفتی و فضای مجازی از همه توان خود استفاده کردند اما ملت ایران در کنار نظام اسلامی و در کنار رهبر خود ایستاد، این ظرفیت و این امنیت  نظام اسلامی است ما  امروز در بسیار از حوزه های تولید علم و فناوری و دانش جزو کشورهای اول جهان هستیم، در کنار منابع عظیم ثروت های مادی با  زیرساخت های اقتصادی  فراوان، امروز زیر ساخت های کشور در این چهار دهه در اختیار ملت ایران برای خلق اقتصادی بزرگ مولد با کمترین نرخ تورم با بالاترین سطح رشد قرار دارد.

    این نماینده سابق مجلس گفت: اگر  دولت و مجلس  از این سرمایه ها درست استفاده کنند  قطعا بر مشکلات اقتصادی فائق می شویم، اگر سیاست های کلی ابلاغی رهبر انقلاب در ذیل اصل ۴۴  مورد توجه دولتمردان قرار گیرد بدون شک در کمترین زمان مشکلات اقتصادی به ظرفیت ها و  بالنده اقتصادی  تبدیل می شود ما از ظرفیت ها خوبی برخوداریم.

    وی ادامه داد: چگونه ملتی متحد، کشوری امن و با ثبات، با این سطح از انسجام و اقتدار در برابر نظام سلطه و دنیای استکبار، در کنار این جبهه مقتدر اسلامی از ایران، عراق،سوریه، لبنان و فلسطین عبور کرده است و یمن را به یک‌جبهه مقاوم در برابر دنیای استکبار تبدیل کرده است؛ چگونه بر این مشکلات پیروز نشود.

    ابوترابی فرد گفت: با قدرت، امید و نشاط در صحنه حضور داشته باشید، پیوند خود را با اسلام، انقلاب و رهبری مستحکم کنیم، در سایه این حضور و تحکیم این رابطه و پیوند بدون تردید شما امروز به قدرت بزرگ سیاسی تبدیل شده اید و  فردا به قدرت بزرگ اقتصادی در آسیا تبدیل خواهید شد.

     

    یزد

    حجت‌الاسلام احمد پناهیان:بدانید آرزوی «تحمیل صلح بر امام مسلمین» را به گور می‌برید

    حجت‌الاسلام احمد پناهیان در مراسم یوم‌الله نهم دی ماه در یزد گفت: نکته اساسی در نه دی که باید نه دی را همیشه پاس داشت و تعظیم کرد عنایت خاص و ویژه خدای متعال توسط سیدالشهدا علیه‌السلام است.

    وی افزود: اگر باور به سالار شهیدان و ایمان به حرکت حسینی و عاشورایی نبود فتنه شوم و سیاه ۸۸ پرونده این انقلاب را می‌بست و اگر ایمان عمیق دل‌های عاشورایی نبود آنچه که دشمنان بیرون و داخل نقشه کشیده بودند و طراحی کرده بودند به نتیجه می‌نشست.

    استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: ما مدیون ایمان عمیق و انقلابی و عاشورایی مردم هستیم، البته در این میان باید به صلابیت ایمان و این نعمت الهی در خلق حماسه نه دی یعنی اتصال این امت به ولایت اشاره کرد.

    پناهیان خاطرنشان کرد: خطی که منافقین و به همراه آن‌ها دشمن بیرون و قسم خورده یعنی استکبار جهانی در فتنه ۸۸ دنبال کردند، هنوز هم گوشه و کنار دارد دنبال می‌شود، اما چشمان این مردم باز است و اگر با نجابت و ادب و کرامت و بزرگواری صبر می‌کنند این نشان از همان خوی عمیق ایمانی آن‌هاست وگرنه ۹ دی ثابت کرد چشمان قلب و دل مردم باز است.

    وی عنوان کرد: کسانی که پدیدآورنده فتنه شوم و مهلک ۸۸ بودند، همین‌ها بودند که بعد از حماسه نه دی وقتی سیلی محکم از اراده و ایمان مردم خوردند به تکاپو افتادند و حتی نامه نوشتند و دست‌جمع در یکی از کشورهای اروپایی جلسه برگزار کردند و از دشمنان مردم خواستند که حالا بعد از اینکه فتنه۸۸ ناکام مانده شما باید سخت‌ترین تحریم‌ها را به ایران تحمیل کنید.

    پناهیان ادامه داد: دشمن اصلی ما آمریکا است اما آمریکا با وجود همه دنائت و خباثتش بعد از فتنه ۸۸ دریوزه همین انسان‌های پست و خودفروخته شد و مک کین صریحا اعلام کرد که ما با رهبران -به اصطلاح خودشان- جنبش سبز ارتباط داشتیم.

    وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها بعد از شکست فتنه از عوامل فتنه مشاوره گرفتند که حال باید چه کنیم و فتنه‌گران به بیگانگان برای ضربه زدن به کشور و مردم مشورت می‌دادند، بیان کرد: اگر می‌بینید بعد از فتنه ۸۸ تحریم‌های فلج‌کننده، ملت و کشور را به زحمت انداخته این به خاطر گرایی بود که فتنه‌گران به دشمن دادند.

    پناهیان یادآور شد: وقتی فتنه‌گران با شهوت‌رانی و جاه‌طلبی موجب شدند تا کشور به زحمت بیفتد و بین مردم انشقاق ایجاد شود و جامعه دوقطبی شود دشمن امیدوار و ذوق‌زده شد و فهمید که برای نابودی این نظام باید متوسل عناصر خودفروخته خائن داخل نظام شود؛ همه این‌ها که می‌گویم اسنادش موجود است و اینها تحلیل نیست بلکه خبر است.

    وی اضافه کرد: جبهه نفاق روزی پیکر مطهر سالار شهیدان را مقابل خاندان عصمت و طهارت قطعه قطعه کرد و در دوره ما هم دیدیم که جوانان مومن را در خیابان‌های تهران و برخی شهرهای دیگر با گلوله و یا قمه به شهادت رساندند وقتی اسلاف آن‌ها در کربلا چنین جنایتی کردند چرا اینها اینجا اینچنین نکنند!

    استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد: حماسه نه دی یک حماسه عاشورایی است و در رگ این ملت این خون حسین بن علی است که می‌جوشد؛ منافقین چه آن‌ها که هنوز پنهانند و مردم آن‌ها را خوب نمی‌شناسند و نتیجه فتنه‌انگیزی‌شان را در بیرون بر معیشت خود و در سیاست خود و در استقلال و امنیت خود و در فضای فرهنگی کشور می‌بیینند بدانند این خون حسین‌بن‌علی است که در رگ این مردم جاری است و این در حالی است که خداوند متعال بصیرتی عمیق به این مردم به واسطه قدرشناسی از نعمت ولایت و امامت داده است.

    پناهیان تصریح کرد: مردم به واسطه بصیرتشان، دارند خود را برای درک حضور بقیه‌الله الاعظم آماده می‌کنند و این لازمه‌اش این است که با جریان نفاق به خوبی آشنا شویم و در موقعش ریشه نفاق را از این کشور بکنیم.

    وی عنوان کرد: پیامبر فرمود من برای جهاد مبعوث شده‌ام و امروز باید به اشداء علی الکفار پیامبر اقتدا کرد؛ چطور امام مجتبی علیه‌السلام امام صلح است در حالی که همان  روز اول امامت خود، فرمود همین الان به اردوگاه جنگ بروید!

    پناهیان با تأکید بر اینکه صلح بر حسن‌بن‌علی(ع) تحمیل شد، بیان کرد: مطمئن باشید  این آرزو را که شما بتوانید روزی صلح را بر امام مسلمین تحمیل کنید، به گور خواهید برد.

    وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی پرچم سیدالشهدا را همچنان در اهتزاز نگه داشت، یادآور شد: این اجتماع بزرگ مردم یزد به همه نشان داد که بر سر عهد خود خواهیم ماند و تا طلوع خورشید ولایت عظمی(عج) دست از مبارزه برنخواهیم داشت و نه دی اثبات کرد که این مردم کوفی نیستند.

    بندرعباس

    رئیس عقیدتی سیاسی ناجا:هنوز تعدادی از دنباله روهای فتنه گران در دستگاه های اجرایی کشور حضور دارند

    حجت السلام والمسلمین علیرضا ادیانی، رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم ۹ دی ماه در جمع مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی استان هرمزگان، بابیان اینکه این حماسه بزرگ نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: اهمیت این روز به تعبیر مقام معظم رهبری از حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن هم مهمتر است.

    وی افزود: اهمیت حماسه ۹ دی ماه از آن جهت بیشتر است که در یوم الله ۲۲ بهمن خواست و اراده آهنین مردم و توطئه دشمنان مشخص بود؛ اما این فتنه با به کار گیری افرادی که شناسنامه خودی داشتند و زیر علم بیگانگان بودند طراحی شده است.

    بصیرت، راه شناخت دوست از دشمن

    رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه در شرایط فتنه تنها راه شناخت دوست از دشمن «بصیرت» است، یادآور شد: این توطئه ها حدود هشت ماه به طول انجامید تا مردم با بصیرت ما شرایط را درک کرده و با حضور میلیونی خود دست فتنه گران را از این کشور جدا کردند.

    ادیانی ادامه داد: انقلاب اسلامی از آغاز حرکت خود چون بیرق دین،حاکمیت ارزش های انسانی و اسلامی را در دست گرفته بود مورد بدخواهی دشمنان قرار گرفته است.

    رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه نهضت انقلاب اسلامی را نتیجه درک درست امام راحل از ایمان، اراده، و حضور مردم در جنگ حق علیه باطل دانست.

    حماسه ۹دی تجلی ایمان و حضور مردم

    وی اظهار کرد: حماسه ۹ دی ماه محل تجلی دو عنصر قدرتمند ایمان و حضور مردم است و هر کجا که مردم وارد صحنه شوند عرصه را برای نفوذ دشمنان تنگ می کنند.

    ادیانی در ادامه به اصول کلیدی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: نفی سلطه، نپذیرفتن تفکر غرب گرایانه، عدم سازش با دشمنان به خصوص استکبار جهانی ازاصول اولیه نظام اسلامی است و  انقلاب اسلامی در شرایطی پیروز شد که تفکر « عدم توانایی دین برای اداره جامعه» در دنیا در حال حاکم شدن بود.

    رئیس عقیدتی سیاسی ناجا یادآور شد: دشمن با پیروزی انقلاب اسلامی منافع و حیثیت خود را از دست داده و با همه قوا جنگ‌ سخت و نرم را در دستور کار خود قرار داده است.

    دشمن به دنبال طراحی جنگ سیاسی و فرهنگی

    وی در ادامه با اشاره به جنگ همه جانبه دشمن علیه نظام اسلامی، افزود: در اواخر سال های دفاع مقدس دشمن تهاجم فرهنگی را آغاز کرده و در سال های اخیر با طراحی جنگ سیاسی و ایجاد فتنه به دنبال دست یابی به اهداف باطل خود بوده اند که حماسه ۹ دی ماه آغاز غلبه مردم بر جنگ سیاسی است.

    ادیانی تصریح کرد: دشمن با اشراف به ناکارآمدی خود در تمام عرصه ها با ادعای واهی تقلب در انتخابات، جنگ سیاسی و انقلاب مخملی را طراحی کرد.

    رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه حماسه ۹ دی پاسخ محکمی به فتنه گران بود، اظهار کرد: آسیبی که فتنه گران به کشور رساندند کمتر از هشت سال دفاع مقدس نبوده و باعث کند شدن حرکت کشور، جسور شدن دشمنان  و ایجاد مقدمات تحریم های هوشمند و ترکیبی اقتصادی علیه مردم شدند.

    ۹دی ماه پایان فتنه دشمنان نیست

    وی ادامه داد: ۹ دی ماه پایان فتنه ۸۸ است و پایان فتنه دشمنان نیست و ما نباید این آموزه مهم را فراموش کنیم و همیشه در صحنه باشیم.

    ادیانی با اشاره به ضربه سخت به دشمن از نظام و گفتمان انقلاب، افزود: هنوز هم تعدادی از دنباله رو های فتنه گران در دستگاه های اجرایی کشور حضور دارند و حتی طراحی فتنه آبان ماه با همکاری آن ها صورت گرفته است.

    رئیس عقیدتی سیاسی ناجا عنوان کرد: هیچ‌ حکومتی با تهدیدات بیرونی‌سر نگون‌نشده است؛ اگر‌مسئولان اجرایی کشور دچار اشتباه شوند و راه علاج کشور را در مذاکره و‌تسلیم در مقابل خواسته های غرب ببینند ما محکوم به شکست خواهیم شد.

    مسئولان قدردان مردم باشند

    وی با بیان اینکه مسئولان باید قدر دران مردم باشند، گفت: همه مسئولان باید تلاش خود را معطوف به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کنند چرا که تمام افتخارات کشور به واسطه حضور همین مردم بوده است.

    ادیانی در پایان خاطر نشان کرد: مردم هم باید با حضور در پای صندوق های رأی نمایندگانی انتخاب کنند که بتوانند با تحولی بزرگ آرمان های امام راحل را محقق و مرز بندی شفاف با دشمن داشته باشند و مشکلات مردم را از نزدیک لمس کرده باشند.

     

    قزوین

    سیدمحمد حسینی: برجام ثابت کرد دل‌بستن به غربی‌ها پایه و اساس ندارد

    سیدمحمد حسینی در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی که امروز در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار شد، با بیان اینکه عزم و اراده ما ادامه مسیر انقلاب است، اظهار کرد: ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است و شاهد تجمعات باشکوه در سراسر کشور هستیم.

    وی افزود: درس‌های فراوانی در حماسه ۹ دی و آغاز فصل جدید است که نباید فراموش کرد چراکه مسئله شخصی نبوده که بگوییم گذشته‌ها گذشته است بلکه مواجه با فتنه بوده و بعد از ۸ ماه فتنه‌گری‌ها و التهابات نیز حضور مردم آبی بر آتشی بود که دشمنان برپا کرده بودند.

    وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد گفت: رهبری در اولین سخنرانی خود پس از فتنه ۸۸ فرمودند که نباید این روز فراموش شود و باید در تقویم ثبت شود چراکه بینش بالای سیاسی مردم باعث خنثی کردن فتنه‌ها است.

    حسینی عنوان کرد: حضور مردم در صحنه پایان حوادث ۸۸ بود و روحیه ولایتمداری ملت در مقاطع مختلف باعث شده که شاهد تداوم انقلاب باشیم، همان طور که در گام دوم مطرح شده نیز ما توانستیم انقلاب را حفظ کنیم در حالی که بسیاری از انقلاب‌ها خیلی زود شکست خوردند اما انقلاب اسلامی از یک رهبری مقتدر و مردم بصیر برخوردار بود و امروز هم باید این پیوند ادامه داشته باشد.

    وزیر پیشین ارشاد ادامه داد: مردم اعتراضات و مشکلات به حقی دارند اما نسبت به اصل نظام مشکلی ندارند چراکه می‌دانند اگر دشمن بر کشور مسلط شود چه اتفاقی خواهد افتاد همانگونه که دشمن امروز در عراق و سوریه تلاش می‌کند.

    وی تصریح کرد: اگر اجازه دهیم دشمنان قدرت بگیرند قطعا ما را زمین‌گیر خواهند کرد چراکه نمی‌خواهند ایران ام‌القرای منطقه و ملجاء مردم مظلوم و مستضعف دنیا باشد؛ خوشبختانه بینش بالای سیاسی مردم و مشارکت مردمی در تمامی مقاطع وجود داشته و دشمنان نمی‌توانند به سادگی با چند کار تبلیغاتی نظر مردم را برگردانند.

    حسینی عنوان کرد: اگر در مقاطعی مشکلاتی ایجاد می‌شود خود مردم با حضور در صحنه گره‌گشا هستند اگر مردم در صحنه و حامی نیروهای متعهد باشند بدون شک کارهای بزرگی می‌توان انجام داد.

    وزیر پیشین ارشاد بیان کرد: امروز قوه‌ قضاییه منشا امید در جامعه شده و با قاطعیت با تخلفات برخورد می‌کند؛ نظام اسلامی با کسی ملاحظه و رودربایسی ندارد چراکه مصالح کلی نظام مهمتر از مصالح شخصی است.

    وی افزود: امروز زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های کشور فراهم است و مسئولین می‌توانند جهشی را ایجاد کنند و به سمت تمدن اسلامی گام برداریم همان گونه که ما در زمینه دفاعی و نظامی پیشرفت چشمگیری کردیم.

    حسینی بیان کرد: امروز فتنه‌گران از راه‌های دیگر وارد می‌شوند و می‌خواهند مردم ما را ناراضی کنند لذا مسئولین باید با جدیت کار کنند یا اینکه راه را برای دلسوزان باز کنند چراکه نظام در خدمت مستضعفین است نه اینکه برآن‌ها فشار وارد شود.

    وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد یادآور شد: در شورش‌های اخیر ۷۷ نفر اطلاعیه دادند و همنوا با منافقین و معاندین در اذهان عمومی تردید و تشکیک ایجاد کردند و گویا می‌خواستند نظام را محاکمه کنند که این حرکت آب به آسیاب دشمن بود.

    وی عنوان کرد: در سال ۸۸ به حیثیت و اعتبار ایران اسلامی ضربه زدند اما رهبری با قدرت ایستادند و از حق‌الناس دفاع کردند و خواستند که از قانون تمکین کنند و مردم هم خیلی خوب در صحنه بودند.

    حسینی بیان کرد: در زمان پیامبر چهره‌های موجهی بودند که فتنه به پا کرده و به خون خواهی خلیفه حرکت می‌کردند و لذا جامعه دچار کج فهمی و جهل می‌شد؛ فتنه محدود به یک سال نیست و هر زمان ممکن است اتفاق بیفتد و باید آمادگی داشته باشیم و نبرد با فتنه نبرد همیشگی است چراکه دشمنان از ما زخم خورده‌ و آسیب دیدند.

    وزیر پیشین ارشاد افزود: در فتنه ۸۸ بحث انتخابات و این دولت و آن دولت نبود بلکه هدف اصل نظام بود چراکه خودشان هم بر آن تاکید داشتند؛ امروز می‌بینیم که برخی رسانه‌های معاند می‌گویند که مهمترین کارها این است که دین به پستوی خانه‌ها برگردد و طبق تفکر رضاخانی آن را محدود کنند.

    وی بیان کرد: در فتنه ۸۸ دیدیم افرادی که زمانی نخست‌وزیر و رئیس جمهور بودند افکار عمومی را تحریک کردند لذا اگر تفرقه داشته باشیم دشمنان گستاخ می‌شوند و باید از این اتفاقات درس بگیریم و شناخت داشته باشیم.

    حسینی گفت: باید بر مسائل روز واقف باشیم و مطالبه کنیم تا زمینه‌ساز فتنه نباشد و مسئولین هم باید فقر را علاج کنند چراکه اگر مسئولین درست عمل کنند زمینه سازی برای فتنه کمتر خواهد شد.

    وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد ابراز کرد: دشمن می‌خواهد ما از قدرت و توان نظامی دست برداریم و کاری به مسائل منطقه نداشته باشیم و می‌خواهند ما را محدود کنند لذا باید مراقب باشیم و درست استدلال کنیم.

    وی در پایان تاکید کرد: در برجام ثابت شد که غربی‌ها به فکر ما نیستند و دل بستن به آن‌ها پایه و اساس ندارد لذا باید محکم روی پای خود بایستیم و قطعا راه خروج از مشکلات وجود دارد.

     

    اردبیل

    حسین مظفر: دولتمردان مجمع تشخیص را به سیاسی کاری متهم نکنند

    حسین مظفر، در همایش گرامیداشت نهم دیماه که پیش ظهر امروز  امروز در مصلی اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان در این چهل سال دست از خیانت و فریب کاری برنداشته اند و با کمال تاسف عده ای پیاده نظام آنها شدند و با سکوت و همراهی خود بر  خیانت آنان افزوند.

    وی افزود: ملت ایران توانست از چهل سال  گردنه فریب تحریم و دشمنی ها به سلامت عبور کنند؛ شاید بعضی فکر کنند این فتنه دعوای انتخاباتی بوده اما به قول خودشان انتخابات بهانه بود اصل نظام نشانه بود.

    عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در فتنه ۸۸ آشوب ها و پروژه های کشته سازی به همراهی بیگانگان انجام دادند و در فضای مجازی جو سنگینی به یاری پادوها داخلی به جریان انداختند.

    وی با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ به ارزش های دینی تاختند تصریح کرد: استکبار جهانی و سلطنت طلب های با این خیال که مردم در فشار اقتصادی هستند و جوانان دیگر اعتقادی به اسلام و نظام ندارند این فتنه را کلید زدند غافل از اینکه بدترین اشتباه محاسباتی خود را انجام داده اند و همین جوانان و مردم در صف اول حماسه ۹ دی بودند.

    مظفر با بیان اینکه مردم اردبیل یک روز زودتر حماسه آفرینی کردند تاکید کرد: مهمترین دستاورد فتنه ۸۸ برای ما  عبرت آموزی است که باید هوشیار بوده و به پیمان آنهایی که به راحتی عهدشان را زیر پا می گذارند خوشبین نباشیم.

    عضو تشخیص مصلحت نظام  با بیان اینکه برخی خواص در فتنه ۸۸ دچار استحاله شدند گفت: برخی خواص دچار استحاله شده‌اند و همانند صدر اسلام که اشخاص بلند پایه اسلام در شکست های نقش آفرین بودند در این برهه نیز این افراد دچار لغزش شدند.

    وی تصریح کرد: دولتمردان چرا به جای رسیدن به مشکلات معیشتی مردم سیاسی کاری می کنند و دل به معاهدات بین المللی می بندند.

    مظهر اظهار داشت: لوایح FATF  هم اکنون در دستور کار مجمع تشخیص مصلح نظام است چرا این مجمع را به سیاسی کاری متهم می کنند ما صدها کنوانسیون دیگر را تصویب کردیم چرا این حساسیت نبود چون این کنوانسیون سر ته آن معلوم نیست؛ چند کشور جمع شدند و می خواهند برای دنیا تصمیم بگیرند و می توانند دست به بندها آن  ببرند و ایران را تروریسم بنامند.

    عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:دولتمردان مجمع را به سیاسی کاری متهم نکنند؛ بخدا ما سیاسی کار نیستیم و مردم بدانند با تصویب FATF  تضمینی برای برداشته شدن تحریم نیست و مزایایی برای ما نخواهد داشت که هیچ روزنه های دور زدن تحریم را نیز به دشمنان آشکار می کنیم .

    تهران

    حجت‌الاسلام حاجی صادقی: مردم نمی‌پذیرند فتنه‌گران ۸۸ در پُست‌ها و مسئولیت‌ها باشند

    حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم یوم‌الله ۹ دی که امروز (دوشنبه) در میدان امام حسین تهران برگزار شد، گفت: ۱۰ سال از حماسه‌ بزرگ و معجزه‌آسای نهم دی می‌گذرد اما همچنان مردم ایران فتنه سال ۸۸ را فراموش نکرده و برنامه‌ریزی دشمنان برای اجرای فتنه‌های دیگر را هم خنثی کرده‌اند.

    وی افزود: گرامیداشت ۹ دی و حماسه این ملت، گرامیداشت یک حماسه نیست بلکه حماسه ۹ دی چراغ راه آینده و آموزشگاه بصیرت، ولایتمداری و ایستادگی در برابر دشمن است.

    نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: فتنه ۱۰ ساله آنها توسط مردم با تیر خلاص انقلابیون پایان پذیرفت.

    حاجی صادقی گفت: ۹ دی تجلی غیرت دینی ملتی بود که وقتی دید مقابل مقدسات آنها عاشورا و دین‌شان ایستادند در مقابل همه دنیای آنها ایستادگی کردند.

    وی خاطرنشان کرد:‌ ۹ دی تجلی قدرت ایمان و دین‌داری در برابر جهل احزاب شد.

    نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد:‌ آمریکا، انگلیس، فرانسه، منافقین و عوامل داخلی آنان، جیره‌خواران و نوکران آنها همه در یک جبهه آمده بودند تا در فتنه ۸۸ انقلاب را بشکنند اما مردم متکی به خدا و پیروان ولایت فقیه و همه مردان و زنان توانستند این فتنه را خنثی کنند.

    حاجی صادقی گفت:‌ ۹ دی تجلی ولایتمداری و تجلی خشم مقدس در برابر استکبار بود ضمن اینکه اطاعت ولایتمداران از ولی امر بود.

    وی افزود: خدا با انقلاب اسلامی و به دست مردم ایران بنا دارد نور انقلاب را در دنیا حاکم و چراغ فتنه‌گران را خاموش کند.

    نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حماسه ۹ دی تجلی مجاهدان فی‌سبیل‌ الله است.

    حاجی صادقی اظهار داشت: حماسه ۹ دی تجلّی مؤمنین صادقی است که خدا آنها را ستوده است که نه در میدان شبهه‌افکنی دشمنان لرزیدند و نه در میدان عمل.

    وی افزود: در فتنه ۸۸ دشمنان شبهه‌افکنی کرده و رسانه‌ها تهاجم کردند ولی سستی در مردم به وجود نیامد و آنها مردانه ایستادند و در حقیقت، آنها مؤمنان صادق هستند.

    نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:‌ حماسه ۹ دی تجلی آیه‌ای درباره همراهان پیامبر گرامی اسلام است و قرآن به ما یاد داد که تولی بدون تبری معنا ندارد. ضمن اینکه ولایتمداری هم بدون استکبارستیزی راهی غلط است.

    حاجی صادقی تصریح کرد: اقدام حمایتی مردم در انقلاب‌شان در حماسه ۹ دی همه جغرافیا را فرا گرفت چرا که کار آنها نشأت گرفته از عاشورا بود و به ما یاد داد در میدان جهاد اکبر با بصیرت بیشتر، ولایتمداری و استقامت بیشتر و گفتمان مقاومت و نفی مذاکره و سازش با استکبارگران این انقلاب را برای ظهور امام زمان منجی عالم بیشتر آماده کنند.

    وی افزود: ۹ دی شروعی بود تا دشمنان ببینند که از زمان تجلی ولایت و خروش امت یعنی از ۲۲ خرداد ۸۸ تا ۹ دی ۸۸ مردم صبر کردند اما دشمن در سال جاری دید که مردم پنج روز هم زمان به فتنه‌گران ندادند و وقتی دشمنان فتنه جدید را آغاز کردند بلافاصله خنثی شد؛ وقتی مردم ندای رهبرشان را در سال جاری شنیدند  ۹ دی جدیدی را برای خنثی‌سازی فتنه خلق کردند.

    نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ۹ دی هم تولّی داشت هم تبری؛ زیرا مردم ایران که حقیقتاً فرشتگان الهی هستند، پیامی را به همه عالم درباره ولایتمداری‌شان دادند.

    حاجی صادقی افزود: مردم در حماسه ۹ دی به رهبر عزیز کشورشان و مولا و مقتدای‌مان که در طول ۴۰ سال ثابت کردیم همانگونه که پیرو ولایت هستیم در گام دوم هم اعلام می‌کنیم ما اهل کوفه نیستیم و اجازه نمی‌دهیم آنچه با اجداد رهبرمان کردند و امامان را تنها گذاشتند ما چنین کنیم و رهبرمان را تنها بگذاریم.

    وی تصریح کرد: رهبر فرزانه و حکیم‌مان ما ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم که آنها فتنه ایجاد کنند و بر حوادث سوار شوند، زهی خیال باطل!

    حاجی صادقی خاطرنشان کرد: ما مردم ایران با امام‌مان پیمان بسته‌ایم و در ۹ دی میثاق خود را مجدداً تجدید کردیم که در همه فتنه‌ها و صحنه‌ها همانند آنچه در دفاع مقدس پیرو رهبرمان بودیم این گونه رفتار کنیم.

    وی چند پیام هم به مسئولین کشور داد و گفت: شما که در نظام اسلامی فرصت خدمتگزاری پیدا کرده‌اید باید تبعیت مطلق و فرمانپذیری کامل از ولایت فقیه داشته باشید.

    نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ۴۰ سال است که با تبعیت از ولایت توانسته‌ایم از فتنه‌ها و صخره‌های بزرگ عبور کنیم و توانسته‌ایم همه تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

    وی تصریح کرد: برخی روشنفکران بهتر است سخنان آنچنانی در این باره نگویند چرا که ما می‌دانیم در نظام اسلامی حکم الله حکومت می‌کند و رهبر ما هم حکم الله را می‌گوید.

    حاجی صادقی گفت: ما مردم از مسئولین روحیه استکبارستیزی و گفتمان مقاومت می‌خواهیم نه سازش؛ از مسئولین عزیزی که خدا و ملت بر شما منت گذاشته‌اند می‌خواهیم نترسید و نلرزید و به این ملت و انقلاب و رهبری تکیه کنید.

    وی تصریح کرد:‌ استکبار در طول ۴۰ سال اخیر مرگ تدریجی خود را دیده است.

    نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: خواسته سوم مردم از مسئولین آن است که قدرشناس آنان باشند و با نوکری و مجاهدت برای رفع نیازهای آنها بکوشند ضمن اینکه ناسپاسی نکنند که خدا عذابی شدید بر آنها فرود می‌آورد.

    حاجی صادقی گفت: مردم در ۹ دی به همه امت‌های دیگر گفتند تا ملت انقلابی ایران وجود دارد استکبار امکان حضور در کشورمان و منطقه را نخواهد داشت.

    وی گفت: تا مردم بصیر، استوار و با روحیه جهادی در صحنه حضور دارند هیچ فتنه‌ای توانایی وارد آوردن هیچ آسیبی را به انقلاب اسلامی ندارد.

    نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امروز روحیه استکبارستیزی را به همه دنیا صادر کرده‌ایم ضمن اینکه جبهه استکبار هم باید بداند که فریب دستکش‌های مخملی آنها را نمی‌خوریم و ستایش‌ها، تهدیدها، فشارها و تحریم‌ها نمی‌تواند کوچکترین خللی را در استقامت مردم ایران وارد کند. بلکه دشمنان هرچه بیشتر فشار بیاورند و جنگ‌افروزی کنند مردم سریع‌تر دشمنان را به سمت نابودی سوق خواهند داد پس بهتر است از گذشته درس بگیرند.

    حاجی صادقی تصریح کرد:‌ اگر دشمن ۱۰ سال پیش در فتنه ۸۸ کمی زمان برد تا تیر خلاص را بخورد اما مردم در سال جاری با آنکه در سختی و فشار بودند اما رگه‌های حضور فتنه را ظرف چند روز نابود کردند، چرا که مردم ایران نه در مبارزه خسته می‌شوند و نه در فریاد مرگ بر آمریکا.

    وی پیامی هم به پیاده‌نظام دشمنان، بازی خوردگان، منافقین داخلی و کسانی که فکر می‌کنند با دوستی با استکبار می‌توانند برای خود توفیقی کسب کنند داد و گفت: باید ناکامی‌های دشمنان را ببینند و در کنار اغتشاشگران نایستند ضمن اینکه درس عبرت بگیرند که اربابان غربی و استکبار با آنها همراهی نخواهند کرد پس بهتر است به میدان خدمتگزاری به مردم بازگردند.

    نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: آنچه مهم است درس گرفتن از حماسه بزرگ ۹ دی است لذا باید تلاش بیشتری کنیم تا زمینه‌های فتنه‌های بعدی از بین برود.

    حاجی صادقی تأکید کرد: انقلاب ما تولد دوباره اسلام ناب محمدی و زمینه‌ساز ظهور است ضمن اینکه این انقلاب متعلق به امام امت است، لذا مردم باید برای ریشه‌کن کردن فتنه‌ها همواره آماده باشند.

    وی افزود: دشمن در همه فتنه‌ها شکست خورده و با وجود آنکه می‌داند مرگ او حتمی است اما با باید نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

    نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: التزام صددرصدی و تبعیت نسبت به رهبر معظم انقلاب در علم، فهم و عمل بسیار مهم است و بدانیم هرگاه مسلمانان با ولایت پیوند داشته‌اند پیروزی حاصل شده و قطعاً با این رهبری و استقامت، پیروزی حتمی است.

    حاجی‌صادقی با بیان اینکه هوشیاری در برابر فتنه‌ها بسیار مهم است، گفت: فتنه خاموش‌کننده روشنی‌ها است.

    وی افزود: پیاده‌نظام‌های داخلی و افراد ناشی به دنبال خلق حادثه‌ها هستند و دشمن مترصد استفاده از این فرصت است ضمن اینکه جلوگیری از نفوذ افراد در پست‌های مختلف هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

    نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:‌ مردم قبول ندارند و نمی‌پذیرند افرادی که در فتنه ۸۸ نقش داشتند دارای پست و مسئولیت باشند.

    حاجی‌صادقی گفت: باید مواظب نفوذ در ساختار و مراکز حاکمیتی و فکری باشیم.

    وی تصریح کرد: آخرین عاملی که دشمن را عصبانی کرده تقویت روحیه جهادی و انقلابی مردم و توجه به جهاد کبیر است.

    نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی با مردم و حضور آنها و ایستادگی‌شان هیچگاه آسیب نخواهد دید.

    حاجی صادقی گفت: خدایا! شاکر تو هستیم به دلیل اینکه نعمت ولایت را به ما عطا کردی چرا که برای اولین‌بار در تاریخ اسلام است و جای دیگری سراغ نداریم که یک نظام ولایی ۴۰ سال عمر کند. همچنین به دلیل حضور مردم بصیر ایران هم از خداوند سپاسگزاریم.

    نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان تصریح کرد:‌ ایستادگی، مقاومت، تحمل، صبوری و جوانمردی ملت بزرگ ایران ان‌شاءالله منجر به نزول نعمات الهی شده و آینده‌ای سربلند و پر از استقلال و عزت خواهیم داشت.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *