×

ابتلای ۱۴ نفر از کادر درمان سلسله به کرونا

  • مهر ۲۳, ۱۳۹۹
  • ۰
  • رئیس شبکه بهداشت و درمان سلسله گفت: ۱۴ نفر از پرستاران و پزشکان کادر درمانی بیمارستان شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

    ابتلای ۱۴ نفر از کادر درمان سلسله به کرونا
  • دکتر حمزه حسنی  با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان درخصوص شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: متاسفانه طی چند هفته اخیر، ۱۴ نفر از پزشکان متخصص و پرستاران کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند.

    وی با بیان اینکه کادر درمان به شدت خسته هستند و مردم نیز آنگونه که لازم است پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، افزود: اگر وضعیت به همین منوال ادامه داشته باشد به زودی و با فرارسیدن فصل سرما شاهد مرگ بسیاری از عزیزان و هموطنان خود به واسطه ابتلا به این بیماری خطرناک خواهیم بود.

    حسنی با بیان اینکه هنوز پروتکل های بهداشتی در برخی بانک ها و مراکز پیشخوان رعایت نمی شود، عنوان کرد: در روزهای ابتدایی شیوع بیماری ، مردم همکاری و همدلی بسیار خوبی را با مسئولان از خود نشان دادند و تمامی توصیه های پزشکی را برای پیشگیری به کار می بستند اما متاسفانه اکنون آنگونه که باید رعایت نمی کنند و این امر می تواند عواقب جبران ناپذیری را برای آنها به همراه داشته باشد.

    وی با اشاره به نزدیک شدن به پایان ماه صفر، گفت: متاسفانه مشاهده می شود که برخی از هموطنان در حالی که می دانند وضعیت شهرستان از حیث شیوع بیماری نامناسب است اما بی آنکه به عواقب کارهای خود بیندیشند از هم اکنون در تدارک برگزاری مراسم عروسی عزیزان خود هستند.

    رئیس شبکه بهداشت و درمان سلسله گفت: بارها هشدار داده ایم که مهمترین راه انتقال این ویروس شرکت در تجمعات است اما هنوز شاهد تجمعات گسترده مردم در آیین های خاکسپاری هستیم.

    وی افزود: تا مردم عزم جدی در رعایت توصیه های پزشکی و پروتکل های بهداشتی را نداشته باشند، همچنان شاهد ابتلا و مرگ عزیزان بسیاری به واسطه این بیماری خواهیم بود بنابراین لازم است که مردم در پیک جدید شیوع کرونا ، همراهی و همدلی بیشتری از خود نشان دهند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *