×

اجرای کنسرت موسیقی بانوان در خرم آباد باید لغو شود

  • کد نوشته: 4446
  • اردیبهشت ۱, ۱۳۹۶
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: اجرای کنسرت موسیقی بانوان در خرم آباد خلاف شرع است و باید لغو شود. به گزارش نیساخبر، امام جمعه خرم آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: برخی در استان به دنبال تحکیم صندلی قدرت خود هستند اما برایشان اهمیت ندارد که برگزاری کنسرت موسیقی بانوان در […]

    اجرای کنسرت موسیقی بانوان در خرم آباد باید لغو شود
  • نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: اجرای کنسرت موسیقی بانوان در خرم آباد خلاف شرع است و باید لغو شود.

    به گزارش نیساخبر، امام جمعه خرم آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: برخی در استان به دنبال تحکیم صندلی قدرت خود هستند اما برایشان اهمیت ندارد که برگزاری کنسرت موسیقی بانوان در فاصله ۱۵ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری باعث برهم زدن آرامش و ایجاد تنش در جامعه خواهد شد.
    حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی گفت: اگر راست می گویید که دنبال شاد  کردن مردم هستید؛ فضا سازی برای اشتغال جوانان بیکار شادی بیشتری برای آنان خواهد داشت چرا که لرستان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی ست نه پایلوت برگزاری کنسرت های موسیقی متعدد با آمار ۳۰۰ و یا بیشتر.
    امام جمعه خرم آباد از وزیر ارشاد و شورای تامین استان خواست تا مانع برگزاری این کنسرت شوند و صرف برقرار امنیت توجیه مناسبی نیست و از نجابت مردم ولایتمدار و متدین استان نباید سوء استفاده شود.
    وی در بخش دیگری از خطبه های خود گفت:  رئیس جمهور نادان و تازه به دوران رسیده آمریکا نمی داند که ملت ایران با تجربه بیش از ۳۸ سال تهدید و تحریم با امدادهای الهی به ایستادگی خود ادامه خواهد داد که نمونه آن امداد الهی در حادثه ۵ اردیبهشت طبس بود.
    وی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تلاش سپاه حضرت اباالفضل استان لرستان گفت: اقدامات سپاه استان در یک سال گذشته در جهت محرومیت زدایی از ۵ دهستان با اجرای ۵۳ طرح عمرانی ستودنی و قابل تقدیر است.
    منبع: خبرگزاری صداوسیما

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *