×

اختتامیه جشنواره ابوذر ۲۶ دی‌ماه برگزار می‌شود/ حضور رئیس بسیج رسانه در مراسم اختتامیه

  • دی ۱۰, ۱۳۹۸
  • ۰
  • مسوول بسیج رسانه لرستان از اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان در ۲۶ دی‌ماه با حضور رئیس بسیج رسانه کشور خبر داد.

    اختتامیه جشنواره ابوذر ۲۶ دی‌ماه برگزار می‌شود/ حضور رئیس بسیج رسانه در مراسم اختتامیه
  • به گزارش نیساخبر؛ رضا مریدی اصل  در نشست خبری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان، با اشاره به اهداف این جشنواره، اظهار کرد: ایجاد رقابت سالم بین خبرنگاران، شناسایی افراد برتر در حوزه تولید محتوای خبر و ایجاد تعامل سازنده رسانه‌ها با یکدیگر از جمله اهداف این جشنواره است.

    وی خاطرنشان کرد: بسیج رسانه به دنبال ایجاد فضای تعامل رسانه‌ای برای ایجاد دفاع از انقلاب اسلامی و همچنین مطالبه‌گری مشکلات استان است.

    مسوول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه سال گذشته حدود ۷۰۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان ارسال شد، افزود: در مجموع از این تعداد، ۱۷۰ اثر به مرحله داوری رسید و نهایتا از ۲۱ نفر تقدیر به عمل آمد.

    مریدی اصل بیان داشت: امسال فیلتری برای جشنواره در نظر گرفته شد که اصحاب رسانه بتوانند آثار خود را در ۹ قالب و ۱۱ محور شرکت دهند.

    وی با اشاره به ارسال ۲۷۴ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان، تصریح کرد: اغلب آثار ارسالی در قالب گزارش، یادداشت و مصاحبه هستند، ضمن اینکه شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و پلدختر بیشترین آثار را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

    مسوول بسیج رسانه لرستان با بیان اینکه خبرگزاری‌های ایکنا، فارس و مهر بیشترین آثار ارسالی را داشتند، گفت: فخر لرستان، چی‌دا، عصر اتفاقات و شهاب آسمانی در بخش نشریات مکتوب و سنگ‌نوشته و تمدن لر در بخش پایگاه‌های خبری بیشترین آثار ارسالی را به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر لرستان داشتند.

    مریدی اصل از برگزاری اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان در دهه سوم دی‌ماه خبر و ادامه داد: اختتامیه ۲۶ دی‌ماه با حضور مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور برگزار خواهد شد.

    وی جشنواره رسانه‌ای ابوذر امسال را جشنواره شگفتی‌ها عنوان و تصریح کرد: رقابت امسال بسیار تنگاتنگ بود، به نحوی‌که امتیازهای برندگان در برخی قالب‌ها بسیار نزدیک به هم بودند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *