×

ادارات فرهنگی برای نهادینه شدن حجاب تلاش کنند

  • کد نوشته: 8250
  • تیر ۲۳, ۱۳۹۷
  • ۰
  • فرماندار سلسله با انتقاد از مغفول ماندن عفاف در جامعه ، گفت: باید همه دستگاه ها وادارات فرهنگی و اجتماعی در راستای نهادینه کردن حجاب و تکریم آن در جامعه تلاش کنند. به گزارش نیساخبر، شریف خسروی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی کارگروه عفاف و حجاب شهرستان که به منظور برنامه ریزی مراسمات هفته عفاف […]

    ادارات فرهنگی برای نهادینه شدن حجاب تلاش کنند
  • فرماندار سلسله با انتقاد از مغفول ماندن عفاف در جامعه ، گفت: باید همه دستگاه ها وادارات فرهنگی و اجتماعی در راستای نهادینه کردن حجاب و تکریم آن در جامعه تلاش کنند.

    به گزارش نیساخبر، شریف خسروی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی کارگروه عفاف و حجاب شهرستان که به منظور برنامه ریزی مراسمات هفته عفاف و حجاب در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: درونی کردن ارزش ها سنگ بنای حفظ آن است و با بازنگری عمومی و مدیریت درست می توان به سمت نهادینه کردن آن ها گام برداشت.
    وی با انتقاد از مغفول ماندن عفاف در جامعه خاطرنشان کرد: همه دستگاه های اجتماعی خصوصا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه ها و آموزش و پرورش باید در ترویج و نهادینه کردن حجاب اقدام و در تکریم آن در جامعه گام بردارند.
    خسروی نبود اوقات فراغت سالم در جامعه را یکی از عوامل کم رنگ شدن مقوله حجاب دانست و افزود: با ایجاد فضای بانشاط می توان جوانان را به سمت حفظ ارزش ها ترغیب کرد.
    نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: تغییر دادن ریل های فرهنگی توسط دشمنان یکی از مهمترین معضل های موجود در جامعه است که با برنامه ریزی درست و هم فکری و تلاش همگانی می توان از آن جلوگیری کرد.
    در این جلسه حجت الاسلام صالحی، امام موقت جمعه الشتر نیز اظهار داشت: عفاف و حجاب ریشه در قرآن دارد اما در بحث حجاب شدت بیان نسبت به خانم ها بیشتر است در حالی که این امر به همان اندازه شامل حال آقایان نیز می شود و آنان نیز موظف به رعایت این اصل قرآنی می باشند.
    شهرستان سلسله با ۷۵هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.

    انتهای پیام /

    منبع:ایرنا

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *