×

ارائه خدمات به معلولین مطلوب نیست/ مناسب‌سازی تنها ۸ درصد دستگاه‌های اجرایی لرستان

  • کد نوشته: 10857
  • آذر ۱۲, ۱۳۹۸
  • ۰
  • دبیر ستاد مناسب‌سازی لرستان با تأکید بر اینکه روند ارائه خدمات به معلولین مطلوب نیست، گفت: متأسفانه با چالش عدم همکاری شهرداری‌ها در خصوص مناسب‌سازی فضاهای شهری همانند پیاده‌روها روبه‌رو هستیم.

    ارائه خدمات به معلولین مطلوب نیست/ مناسب‌سازی تنها ۸ درصد دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • الهام ناظری با اشاره به لزوم مناسب‌سازی در سطح شهرها و دستگاه‌های اجرایی لرستان، اظهار کرد: در حال حاضر تنها ۸ درصد ساختمان‌های ستادی استان مناسب‌سازی شده‌اند.

    وی خاطرنشان کرد: کمبود اعتبارات مالی و همچنین عدم باور قلبی مدیران به  مناسب‌سازی از جمله دلایل مهم آمار پائین تحقق این موضوع محسوب می‌شود.

    دبیر ستاد مناسب‌سازی لرستان با بیان اینکه ۹۸ هزار مترمربع از پیاده‌روهای سطح شهرهای استان مناسب‌سازی شده‌اند، افزود: با این وجود در بسیاری از این فضاها ضوابط مناسب‌سازی به درستی اجرا نشده است.

    ناظری بیان داشت: متاسفانه در اجرای ضوابط با عدم آگاهی پیمانکاران و همچنین کارگران مواجه هستیم، از این‌رو می‌طلبد شهرداری‌های استان نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی برای این افراد اقدام نماید.

    وی با تأکید بر اینکه روند ارائه خدمات به معلولین مطلوب نیست، افزود: متأسفانه با چالش عدم همکاری شهرداری‌ها در خصوص مناسب‌سازی فضاهای شهری همانند پیاده‌روها روبه‌رو هستیم.

    دبیر ستاد مناسب‌سازی لرستان از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان درخواست کرد که دستگاه‌های اجرایی اعتبارات تأمین و تجهیز خود را در جهت مناسب‌سازی و حفظ حقوق شهروندی هزینه کنند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *