×

از برگزاری رزمایش «شکوه و اقتدار مقاومت» تا افتتاح ۲۵۶ پروژه عمرانی در لرستان طی هفته بسیج

  • کد نوشته: 10670
  • آبان ۲۸, ۱۳۹۸
  • ۰
  • معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: رزمایش «شکوه و اقتدار مقاومت» با حضور ۱۰ هزار بسیجی لرستانی برگزار می‌شود.

    از برگزاری رزمایش «شکوه و اقتدار مقاومت» تا افتتاح ۲۵۶ پروژه عمرانی در لرستان طی هفته بسیج
  • محسن رشیدی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان به مناسبت هفته بسیج با شعار «بسیج؛ ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت»، اظهار کرد: هفته بسیج فرصت مناسبی برای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از جانبازان و تلاش‌گران انقلاب اسلامی است.

    وی خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت در کشورهای مختلف از جمله یمن، لبنان و عراق از بسیج الگو گرفت شده، به نحوی‌که انقلاب‌های خود را به واسطه همین الگوگیری واکسینه کنند.

    معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه بسیج در زمان‌های مختلف گره‌های بسیاری از مشکلات کشور را باز کرده است، افزود: همچنان‌که در سیل اخیر این حضور بسیار پرمعنا و موثر بود.

    رشیدی در تشریح برنامه‌های هفته بسیج در لرستان، بیان داشت: در هفته بسیج ۲۵۶ طرح عمرانی از سوی بسیج سازندگی استان آماده افتتاح است، همچنین در این بازه زمانی بسیج جامعه پزشکی با برپاکردن بیمارستان‌های صحرایی در مناطق محروم زاغه به درمان افراد خواهند پرداخت.

    وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در تمام شهرستان‌ها طی هفته بسیج، تصریح کرد: از آذرماه سال گذشته تاکنون ۱۴ هزار نفر از بخش عمومی، دانش‌آموزی و دانشجویی به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند.

    معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به روزشمار هفته بسیج در لرستان اشاره و بیان کرد: در نخستین روز از هفته بسیج با شعار «بسیج؛ مقاومت، ایثار و شهادت» عطرافشانی قبور مطهر شهدا در گلزارهای شهدای همه شهرستان‌ها و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران را خواهیم داشت.

    رشیدی «بسیج؛ اخلاق و معنویت» را شعار روز دوم هفته بسیج عنوان و برگزاری دعای ندبه و سخنرانی مذهبی با موضوع «بسیج زمینه‌ساز ظهور» در مرکز استان، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی و همچنین شرکت همه نیروهای بسیجی در نمازجمعه را از جمله برنامه‌های این روز بیان کرد.

    وی ادامه داد: شعار سومین روز این هفته، «بسیج؛ علم و فناوری» است که برنامه‌های مختلفی از جمله جشنواره «اسوه»، تجلیل از پایگاه‌های مقاومت، جشنواره «جهادگران علم و فناوری» و نمایشگاه ابتکارات و اختراعات بسیج در این روز برگزار خواهد شد.

    معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان شعار روز چهارم هفته بسیج را «بسیج؛ سبک زندگی اسلامی ایرانی » عنوان کرد و گفت: در این روز افتتاح مهدهای قرآن و برگزاری نشست‌های تحکیم بنیان خانواده را خواهیم داشت.

    رشیدی ادامه داد: برگزاری نشست‌های روشنگری و تکریم از رزمندگان دفاع نرم و سرکشی از پایگاه محلات و نشست صمیمی با بسیجیان از جمله برنامه‌های روز پنجم با شعار «بسیج؛ فرهنگ و بصیرت» است.

    وی همچنین از همایش بزرگ بسیجیان در پنجم آذرماه و ششمین روز از هفته بسیج در لرستان خبر داد و گفت: رزمایش «شکوه و اقتدار مقاومت» با حضور ۱۰ هزار بسیجی لرستانی برگزار می‌شود.

    معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: در آخرین روز از هفته بسیج همایش «شکوه هجرت و تجلیل از جهادگران عرصه خدمات‌رسانی» را خواهیم داشت.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *