×

استاندار لرستان تکلیف نماینده جدید استان را مشخص کرد

  • اسفند ۲۸, ۱۳۹۵
  • ۰
  • هوشنگ بازوند اظهار داشت: نظر شخص ما در این زمینه ابتدا جدا شدن نماینده شهرستان سلسله از دلفان و نماینده دورود از ازنا بود که در هیئت دولت موضوع مستقل شدن نماینده دورود و ازنا حذف شد. به گزارش نیساخبر وبه نقل از سلام دلفان، هوشنگ بازوند در گفتگو پرسنا، در خصوص مشخص شدن تکلیف نماینده […]

    استاندار لرستان تکلیف نماینده جدید استان را مشخص کرد
  • هوشنگ بازوند اظهار داشت: نظر شخص ما در این زمینه ابتدا جدا شدن نماینده شهرستان سلسله از دلفان و نماینده دورود از ازنا بود که در هیئت دولت موضوع مستقل شدن نماینده دورود و ازنا حذف شد.

    به گزارش نیساخبر وبه نقل از سلام دلفان، هوشنگ بازوند در گفتگو پرسنا، در خصوص مشخص شدن تکلیف نماینده اضافه‌شده به استان لرستان اظهار داشت: نظر شخص ما در این زمینه ابتدا جدا شدن نماینده شهرستان سلسله از دلفان و نماینده دورود از ازنا بود که در هیئت دولت موضوع مستقل شدن نماینده دورود و ازنا حذف شد.
    وی با بیان اینکه نماینده به سلسله اضافه می‌شود، افزود: مطابق مصوبه هیئت دولت نماینده موردنظر به شهرستان سلسله اضافه می‌شود و هرکدام از شهرستان‌های سلسله و دلفان نماینده مستقلی در مجلس شورای اسلامی خواهند داشت.
    استاندار لرستان بیان داشت: ما در رابطه با تعیین تکلیف نماینده اضافه شده به استان لرستان نظر خود را قبلاً اعلام کرده‌ایم به‌ طوری‌ که پیشنهاد ما تا این لحظه استقلال نمایندگان شهرستان‌های سلسله و دلفان بوده و هیئت دولت نیز آن را تصویب کرده است.
    وی با بیان اینکه الباقی حرف هایی که در این رابطه زده می‌شود صحت ندارد، عنوان کرد: موضوع استقلال نماینده شهرستان سلسله علاوه بر تصویب در هیئت دولت به تصویب کمیسیون اجتماعی و شوراها نیز رسیده است که درنهایت به صحن مجلس فرستاده خواهد شد و مجلس در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد کرد.
    بازوند افزود: در صحن مجلس همه اتفاقی ممکن است رخ دهد و ممکن است این نماینده به خرم‌آباد یا شهرستان های دیگر اضافه شود که این موضوع به هنر نمایندگان و لابی‌گری آن‌ها بستگی خواهد داشت.

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *