×

اسرائیل غاصب بدنبال تفرقه بین فلسطینیان و تقابل اعراب است

  • اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۹
  • ۰
  • نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: رژیم صهیونیستی با معامله قرن می‌خواهد سرزمین دیگری را برای فلسطین تعریف کند؛ اسرائیل به هیچ یک از پیمان‌ها وفادار نخواهد بود و با معامله قرن به دنبال توطئه بین فلسطینیان است.

    اسرائیل غاصب بدنبال تفرقه بین فلسطینیان و تقابل اعراب است
  • حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در جلسه هماهنگی مراسم روز قدس در استان لرستان ضمن تسلیت ایام شهادت امیر مؤمنان حضرت علی(ع)، اظهار داشت: در آستانه روز قدس صدا و سیما باید از نخبگان برای تبیین اصل روز قدس و جریان سازی آن استفاده کرده و به این موضوع بپردازد.

    وی افزود: همانند جلسه امروز و جلسات استانی بزرگداشت روز قدس، این نوع جلسات به صورت شهرستانی نیز برگزار شود.

    نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: برای روز قدس باید کارگروهی برای موارد پیش‌بینی نشده و انسجام ستاد هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس تشکیل شود.

    وی در ادامه با بیان اینکه بیت‌المقدس خاستگاه پیامبران الهی بوده، عنوان کرد: در بیت‌المقدس پیروان سه دین اسلام، یهودیت و مسیحیت در طول سالیان سال به شکل مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می‌کردند اما امروز و در سالیان اخیر اسرائیل غاصب می‌خواهد مردم آن سرزمین را از سرزمینشان بیرون کند.

    شاهرخی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال فتنه تقابل یهودیت و اعراب است.

    وی اظهار داشت: اسرائیل غاصب روزی سودای نیل تا فرات را داشت اما با نامگذاری روز قدس از سوی امام راحل مجبور شد به دور خود دیوار بکشد.

    وی نقش سردار سلیمانی در ایجاد وحدت بین ملت‌های مسلمان را بسیار مهم دانست و گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اسرائیل غاصب را در موضع ضعف قرار داد.

    وی در ادامه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با معامله قرن می‌خواهند سرزمین دیگری را برای فلسطین تعریف کند؛ اسرائیل به هیچ یک از پیمان‌ها وفادار نخواهد بود و با معامله قرن به دنبال توطئه بین فلسطینیان است.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *