×

عضو مجمع نمایندگان لرستان در مجلس ؛
افزایش وزارتخانه‌ها قابل‌قبول نیست/انتخاب «سینکی» گزینه‌ای غلط برای معاونت بازرگانی

  • خرداد ۷, ۱۳۹۸
  • ۰
  • با توجه به اینکه ۸۰ تا ۹۰ درصد از بودجه دولتی صرف امور جاری می‌شود، هیچ دلیلی برای افزایش تعداد وزارتخانه‌ها قابل‌قبول نیست و دولت برای اداره امور باید چابک‌تر شود.

    افزایش وزارتخانه‌ها قابل‌قبول نیست/انتخاب «سینکی» گزینه‌ای غلط برای معاونت بازرگانی
  •  

    نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش تعداد وزارتخانه‌ها قابل‌قبول نیست گفت: با توجه به جنگ اقتصادی موجود انتخاب سینکی برای معاونت بازرگانی نادرست است.

    به گزارش نیساخبر“علی رستمیان اظهار داشت: درگذشته وقت و جلسات متعددی برای ادغام وزارتخانه‌ها صرف شد و نمایندگان مجلس در آن زمان به این نتیجه رسیدند که مدل تفکیک برای کشور نتیجه مثبتی نخواهد داشت و اکنون نیز نمایندگان با تفکیک وزارت صمت مخالف هستند.

    وی افزود: با توجه به اینکه ۸۰ تا ۹۰ درصد از بودجه دولتی صرف امور جاری می‌شود، هیچ دلیلی برای افزایش تعداد وزارتخانه‌ها قابل‌قبول نیست و دولت برای اداره امور باید چابک‌تر شود.

    نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در رابطه بااینکه آیا ایجاد معاونت بازگانی قانونی است یا نه گفت: ایجاد معاونت بازرگانی جز اختیارات رئیس‌جمهور است و گزینه‌های پیشنهادی زیادی وجود دارد البته هنوز صحت انتخاب سینکی تائید نشده اما به نظرم گزینه‌های مناسب‌تری از گزینه‌ای که شایعات در مورد آن وجود دارد هست.

    وی عنوان کرد: با توجه به جنگ اقتصادی موجود باید برای این سمت، شخص مناسبی انتخاب شود چرا که این موضوع مهم و مرتبط با معیشت مردم است و نیازمند مدیریت خوبی است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *