×

افزایش ۷۲ درصدی تخلفات اصناف پس از گرانی بنزین/ ۱۰۰ لیتر بنزین به نیسان‌وانت‌ها داده می‌شود

  • کد نوشته: 10872
  • آذر ۱۳, ۱۳۹۸
  • ۰
  • معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان گفت: پس از افزایش قیمت بنزین شاهد افزایش ۷۲ درصدی تخلفات واحد‌های صنفی استان هستیم.

    افزایش ۷۲ درصدی تخلفات اصناف پس از گرانی بنزین/ ۱۰۰ لیتر بنزین به نیسان‌وانت‌ها داده می‌شود
  • فریبرز حسامی  اظهار داشت: پس از افزایش قیمت بنزین شاهد افزایش ۷۲ درصدی تخلفات واحد‌های صنفی استان هستیم.

    وی بابیان اینکه طی این مدت تخلفات در واحدهای نانوایی ۶۶ رصد افزایش پیدا کرده است، افزود: متاسفانه سایر دستگاه‌های اجرایی استان معاونت بازرسی سازمان صمت و تعزیرات را در کنترل بازار کمک نمی‌کنند این در حالی است که بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار آن‌ها بایستی به صحنه بیایند.

    معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان کرد: در حوزه اعتبارات با مشکل روبرو هستیم به طوریکه در شرایط فعلی معاونت بازرسی با کمبود ماشین روبرو است.

    حسامی با بیان اینکه برای رصد بهتر بازار سه عدد کانکس در میدان امام حسین (ع)، قلعه فلک و افلاک و پل شهدا خرم‌آباد نصب شده است، تصریح کرد: در این مکان‌ها مردم با مراجعه خود می‌توانند شکایت‌های خود را نسبت به واحدهای صنفی متخلف مطرح کنند.

    وی بابیان اینکه این کانکس‌ها تهیه و نصب شده‌اند، خاطرنشان کرد: اما متاسفانه تشریفات اداری مانع وصل شدن برق و تلفن این اماکن شده است.

    معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: به زودی بر اساس مصوبه دولت ۱۰۰ لیتر بنزین به نیسان بارها اختصاص داده می‌شود که با این اوضاع شاهد کاهش قیمت میوه و صیفی جات در سطح شهرها خواهیم بود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *