×

افشاگری یک نماینده درباره رشوه ۵۰۰ میلیونی سازمان بهزیستی به اسم خیریه‌ها

  • مرداد ۱۷, ۱۳۹۷
  • ۰
  • نماینده مردم سلسله و دلفان گفت: رئیس سازمان بهزیستی به وی پیشنهاد رشوه ۵۰۰ میلیونی به اسم امور خیریه داده است.

    افشاگری یک نماینده درباره رشوه ۵۰۰ میلیونی سازمان بهزیستی به اسم خیریه‌ها
  •  

    نماینده مردم سلسله و دلفان گفت: رئیس سازمان بهزیستی به وی پیشنهاد رشوه ۵۰۰ میلیونی به اسم امور خیریه داده است.

    به گزارش نیساخبر“علی رستمیان نماینده مردم سلسله و دلفان صبح امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در موافقت با استیضاح علی ربیعی وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی با اشاره به اینکه در سفرم به استان‌های لرستان و فارس به تخلفاتی در رابطه با سازمان بهزیستی پی بردم، اظهار داشت: در این استان‌ها به مدارکی رسیدم و وقتی می‌خواستم به استان‌های دیگری که به صورت پایلوت انتخاب شده بود، بروم من را راه ندادند.

     

    بیشتر بخوانید

    نظر فراکسیون مستقلان ولایی درباره استیضاح علی ربیعی

    وی افزود: آقای بندپی رئیس سازمان بهزیستی به من گفته بود ۵۰۰ میلیون به تو برای امور خیریه می‌دهیم. شما ۲۰ میلیون آن را به خیریه‌ای که دهنش قرص باشد بدهید و ۴۸۰ میلیون را خودتان بردارید، به فقرا و نیازمندان هر طور که می‌خواهید کمک کنید. آقای بندپی ۲۰ میلیون آن را به خیریه‌ها داده و از محل پول خرید ویلچر و کمک به ایتام ماشین‌های گرانقیمت برای سازمان بهزیستی خریدند.

     

    نماینده مردم سلسله و دلفان با خطاب قرار دادن وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: آقای ربیعی شما که اشکتان دم مشک‌تان است چرا با این تخلفات برخورد نکردید. وقتی به شما گفتم حتی سرتان را به نشان تأسف تکان ندادید. جناب وزیر آقای بندپی دو نوبت در لرستان حضور پیدا کرد که یک بار آن برای همایش مدیران بهزیستی استان بود و ۹۰۰ میلیون صرف همایش شاهانه آقای بندپی در استان لرستان شد. آیا معلولی که عصا و ویلچر ندارد به این همایش شاهانه دعوت می‌شود؟ اگر معاویه زنده بود به این سفره شاهانه غبطه می‌خورد.

     

    رستمیان تصریح کرد: آقای ربیعی اشک‌های شما شوی تبلیغاتی است. آیا معلولین از این  ۱۱ و ۱۲ نوع غذای همایش صرف می‌کنند؟ در لرستان یک کامیون یخچالدار لاشه گوسفند، عسل، روغن پر کردند و به در خانه آقای پندپی تحویل دادند. ۸۰ درصد اعتبارات قرض‌الحسنه در استانها را به جوی آب ریختند.

     

    وی با بیان اینکه ربیعی استاد تمام مظلوم‌نمایی و جنگ روانی است، اظهار داشت: آقای وزیر، آیا ریخت و پاش‌های بندپی باورتان نیست؟ مردم شریف ایران، من به تنهایی حاضرم استیضاح ربیعی را ادامه دهم و کار ندارم به کسانی که وظیفه شرعی خود را انجام نمی‌دهند. جناب آقای وزیر حضرت علی(ع) وقتی عثمان بن حنیف بر سر سفره رنگین اغنیا نشست او را عزل کرد اما به آقای بندپی به خاطر هزاران سند که نشانه اشرافی‌گری بود،  تذکر هم ندادید.

     

    انتهای پیام/

    منبع خبر: تسنیم

     

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *