×

 اقدامات زیرآبی و چراغ خاموش منطقه ویژه اقتصادی بروجرد نگران کننده است

  • آبان ۸, ۱۳۹۶
  • ۰
  • نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات زیرآبی و چراغ خاموش منطقه ویژه اقتصادی بروجرد نگران کننده است که استاندار لرستان و معاون رئیس جمهور موضوع را پیگیری می کنند.   “عباس گودرزی” نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی  گفت: متاسفانه موضوع منطقه ویژه اقتصادی بروجرد به یک موضوع سیاسی تبدیل شده […]

     اقدامات زیرآبی و چراغ خاموش منطقه ویژه اقتصادی بروجرد نگران کننده است
  • 
اقدامات زیرآبی و چراغ خاموش منطقه ویژه اقتصادی بروجرد نگران کننده است

    نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات زیرآبی و چراغ خاموش منطقه ویژه اقتصادی بروجرد نگران کننده است که استاندار لرستان و معاون رئیس جمهور موضوع را پیگیری می کنند.

     

    “عباس گودرزی” نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی  گفت: متاسفانه موضوع منطقه ویژه اقتصادی بروجرد به یک موضوع سیاسی تبدیل شده و آنچه تا کنون اتفاق افتاده تنها فرصت سوزی بوده است.

     

    وی اضافه کرد: بارها و بارها برخی از مسئولین در سخنان خود گفتند پروژه منطقه ویژه اقتصادی بروجرد به شرکتی واگذار شده که قرار است پنج هزار و ۷۰۰ هکتار زمین را تملک کند و این وعده ها در حالی شنیده می شد که اطلاع داشتیم که آن شرکت چنین توانایی ندارد و تنها با این اخبار، فرصت ها از دست رفتند.

    گودرزی تصریح کرد: عده ای در این میان چراغ خاموش و زیرآبی حرکت می کنند و هیچ اطلاع دقیقی از منطقه ویژه اقتصادی به افکار عمومی داده نمی شود و در خصوص آن شرکت هم از همان ابتدا اعلام کردیم که این شرکت توان و اراده لازم را برای اجرای کار ندارد اما برخی گوششان بدهکار نبود و همچنان فرصت ها را از بین بردند.

    به گفته وی در همین راستا موضوع منطقه ویژه اقتصادی بروجرد را در حضور استاندار لرستان به جهانگیری معاون رئیس جمهوری اعلام کردیم و گفتیم که این داستان سیاسی شده و از معاون اول رئیس جمهور خواسته شد که موضوع را پیگیری کند که استاندار لرستان هم قول دادند موضوع را پیگیری نمایند.

    نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد یک فرصت است که چند سال است معطل مانده و نیاز است تلاش شود تا بیشتر از این فرصت از دست نرود.

    انتهای پیام/

    منبع:سفیر افلاک

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *