×

اقلام اساسی به اندازه کافی در لرستان ذخیره شده است

  • کد نوشته: 15903
  • اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۱
  • ۰
  • استاندار لرستان به مردم استان این اطمینان خاطر را داد که کالاهای اساسی مانند گوشت و مرغ در انبارهای استان ذخیره شده و هیچ‌گونه کمبود کالایی نخواهیم داشت.
    اقلام اساسی به اندازه کافی در لرستان ذخیره شده است
  • فرهاد زیویار در آئین تکریم و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات لرستان، الگوسازی را یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی عنوان و اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی نقطه امید و عطفی برای بسیاری از کشورهای جهان است.

    وی خاطرنشان کرد: وقایع مختلفی را پس از انقلاب اسلامی شاهد بودیم، انتخابات ریاست جمهوری در دوره سیزدهم انتخاباتی عادی نبود، چرا که مشارکت در شرایط خاص را می‌طلبید.

    استاندار لرستان با بیان اینکه به دولت سیزدهم باید ویژه نگاه کرد، افزود: به برکت پشتوانه‌های داخلی بحران کرونا را تا حدودی پشت سر نهاد و در برخی امور با تدبیر مناسب الگوسازی نیز کرد.

    زیویار بازتوزیع یارانه‌ها را جراحی اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: این مهم باید از دولت‌های قبل شروع می‌شد، اما اگر دولت سیزدهم با شجاعت اقدام به اصلاح ساختار اقتصادی رفته، به پشتوانه صرفا قوه مجریه نبوده، بلکه به پشتوانه مردم، بهره‌گیری از دیگر ساز و کارهای جمهوری اسلامی و همچنین حمایت و عنایت مقام معظم رهبری است.

    وی با بیان اینکه اجرای طرح در تعامل بین ارکان مختلف نظام از ماه‌ها قبل پیش‌بینی شده بود، گفت: ابتدا در زمستان سال گذشته قرار بود طرح اجرایی شود اما به دلیل نوپا بودن دولت به تعویق افتاد، در ایام عید و ماه رمضان نیز امکان اجرایی را نداشت اما اکنون در آمادگی کامل برای اجرا به سر می‌بریم.

    استاندار لرستان به مردم استان این اطمینان خاطر را داد که کالاهای اساسی مانند گوشت و مرغ در انبارهای استان ذخیره شده و هیچ‌گونه کمبود کالایی نخواهیم داشت.

    زیویار با بیان اینکه ۳۲۰ هزار میلیارد تومان حجم یارانه در طول سال است، گفت: دنیا امروز در شرایط خاصی قرار دارد و بنابراین با احتساب جدید و دهک‌بندی‌های ایجاد شده و پرداخت عادلانه یارانه‌ها، مردم در شرایط سخت قرار نخواهند گرفت.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *