×

با حضور ورزشکاران ۳۱ استان در لرستان؛
المپیاد ورزشی وزنه‌برداری یادواره شهید نورخدا موسوی برگزار می‌شود

  • آبان ۲۸, ۱۳۹۷
  • ۰
  • رئیس هیئت وزنه‌برداری لرستان از برگزاری المپیاد ورزشی رشته وزنه‌برداری یادواره شهید «سید نور خدا موسوی» برگزار به میزبانی خرم‌آباد می‌شود. به گزارش نیساخبر، سید علی شاهرخی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رشته وزنه برداری از یکم تا ششم آذرماه در خرم آباد برگزار می شود.وی با بیان اینکه […]

    المپیاد ورزشی وزنه‌برداری یادواره شهید نورخدا موسوی برگزار می‌شود
  • رئیس هیئت وزنه‌برداری لرستان از برگزاری المپیاد ورزشی رشته وزنه‌برداری یادواره شهید «سید نور خدا موسوی» برگزار به میزبانی خرم‌آباد می‌شود.

    به گزارش نیساخبر، سید علی شاهرخی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رشته وزنه برداری از یکم تا ششم آذرماه در خرم آباد برگزار می شود.وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور تیم هایی از ۳۱ استان کشور برگزار می شود، تصریح کرد: تعداد ۴۵۰ نفر ورزشکار و عوامل اجرایی در این مسابقات حضور دارند.

    رئیس هیئت وزنه برداری لرستان خاطرنشان کرد: این مسابقات با هدف پیدا کردن و شکوفایی استعدادهای برتر در رشته وزنه برداری برگزار می شود.

    شاهرخی با اشاره به اینکه تیم لرستان نیز با ترکیب کامل در این مسابقات حضور می یابد، افزود: از همشهری ها دعوت می کنیم برای تشویق ورزشکاران به سالن شهید «چاغروند» مجموعه ورزشی تختی بیایند و از تماشای مسابقات نیز لذت ببرند.

    وی یادآور شد: این مسابقات در ۱۰ وزن و طی صبح و عصر پیگیری می شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *