×

امام جمعه الشتر:رژیم جعلی اسرائیل در سرازیری سقوط قرار دارد و تنها راه نابودی این غده سرطانی، مقاومت است

  • آذر ۱۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • به گزارش نیساخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر، نامگذاری قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا را محکوم و اظهار داشت: این اقدام، قطعا رژیم جعلی اسرائیل را از سقوط قطعی که در انتظارش هست، نجات نخواهد داد. وی با اشاره به حمایت […]

    امام جمعه الشتر:رژیم جعلی اسرائیل در سرازیری سقوط قرار دارد و تنها راه نابودی این غده سرطانی، مقاومت است
  • به گزارش نیساخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر، نامگذاری قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا را محکوم و اظهار داشت: این اقدام، قطعا رژیم جعلی اسرائیل را از سقوط قطعی که در انتظارش هست، نجات نخواهد داد.

    وی با اشاره به حمایت برخی دولت های منطقه از سیاست های آمریکا، افزود: اگر امروز شیطان بزرگ فریاد شادی سر می دهد که اسرائیل غاصب به آرزویش رسیده، نتیجه اختلاف و تفرقه هائی است که نوکران استکبار آن را در منطقه ایجاد کرده اند.

    خطیب جمعه الشتر با تشریح علل ایجاد رژیم صهیونیستی، عدم عکس العمل به موقع حاکمان منطقه در ۶۰ سال پیش و به هنگام ایجاد این رژیم جعلی را از جمله مهم ترین عوامل ذکر و تصریح کرد: اگر آن روزی که این غصب صورت گرفت، حاکمان کشورهای اسلامی به وظیفه دینی شان عمل می کردند، امروز چیزی به نام اسرائیل وجود نداشت.

    وی تنها راه نجات منطقه از فتنه های استکبار را مقاومت دانست و ادامه داد: البته این رژیم در سرازیری سقوط قرار دارد و تنها راه نابودی این غده سرطانی، مقاومت است.

    امام جمعه الشتر آل سعود را ابزار دست استکبار خواند و بیان داشت: برخی روءسای کشورهای منطقه از جمله آل سعود با خاطر منافع شخصی و نه منافع اسلام و امت اسلامی، هیچ واکنشی نسبت به اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل نشان ندادند چرا که خود این حاکمان، پیاده کننده سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه هستند و سرپرستی طاغوت را پذیرفته اند لذا دست و بازوی استکبار شده اند.

    وی با بیان اینکه استکبار پس از نابودی داعش، به فکر ایجاد فتنه ای جدید در منطقه است، ابراز داشت: پس از نابودی فتنه داعش، آمریکا به فکر جنگ و ایجاد فتنه ای جدید در منطقه است اما به فضل پروردگار انتفاضه ای جدید روی خواهد داد و لکه ننگین رژیم جعلی اسرائیل از بین خواهد رفت و رفتارهای نابخردانه دولتمردان آمریکا موجب زوال هرچه سریع تر اسرائیل خواهد شد.

    حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به دیدار سفرای دولت های اسلامی با رهبر معظم انقلاب در سالروز میلاد با سعادت پیامبر اعظم(ص)، گفت: همچنان که مقام معظم رهبری تاکید داشتند، زبان جمهوری اسلامی، زبان نصیحت و بر پایه قرآن و سنت است.

    وی اتحاد امت اسلامی و تبعیت از قرآن را رمز پیروزی دانست و با اشاره به پناه بردن برخی سران کشورهای منطقه به استکبار، افزود: قرآن کریم بر مقاومت و مقابله با دشمنان دین تاکید دارد اما عده ای سرپرستی طاغوت را برگزیده و دنباله رو شیاطین شده اند اما بدانند که نتیجه قبول سرپرستی استکبار، ذلت و سقوط قطعی است.

    خطیب جمعه الشتر تصریح کرد: اگر روزی آمریکا برای اجرایی کردن نقشه های خود در منطقه سرباز پیاده می کرد اما امروز متاسفانه رژیم سعودی با هزینه خود مجری طرح های آمریکایی در منطقه شده لذا اگر امت اسلامی با شجاعت، بصیرت و ایستادگی قدم بردارد، هم سران استکبار و هم مزدوران آنها هرچه سریعتر طعم تلخ شکست را خواهند چشید.

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *