×

امام جمعه الشتر: تهمت و دروغ در تبلیغات انتخاباتی به دور از سیره علوی است

  • اردیبهشت ۸, ۱۳۹۶
  • ۰
  • امام جمعه الشتر گفت: برخی‌ها در داخل با طی کردن خط مشی دشمنان و صرفاً به خاطر پیروزی نامزد مورد نظر خود، دست به تخریب دیگران می‌زنند و آبروی دیگران را می‌ریزند که این رفتار به دور از شأن مسلمانی و در تناقض با سیره علوی است.   به گزارش نیساخبر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سجاد […]

    امام جمعه الشتر: تهمت و دروغ در تبلیغات انتخاباتی به دور از سیره علوی است
  • امام جمعه الشتر گفت: برخی‌ها در داخل با طی کردن خط مشی دشمنان و صرفاً به خاطر پیروزی نامزد مورد نظر خود، دست به تخریب دیگران می‌زنند و آبروی دیگران را می‌ریزند که این رفتار به دور از شأن مسلمانی و در تناقض با سیره علوی است.

     

    به گزارش نیساخبر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سجاد موسوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به سوم شعبان و روز پاسدار اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس این نهاد مقدس، در همه عرصه‌ها حضوری فعال و مؤثر داشته و از آرمان‌های انقلاب دفاع کرده است.

    وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تأسی از حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری امروز نیز در جنگ نابرابر فرهنگی، راه شهدا را ادامه می‌دهند و در زیر پرچم ولایت فقیه با افتخار از اسلام ناب دفاع می‌کنند.

    وی با بیان اینکه سپاه پاسداران هم در عرصه نظامی اقتدار کامل دارد و هم در عرصه‌هایی همچون جهاد اقتصادی، علمی و فرهنگی، ابراز داشت: مجموعه سپاه در همه عرصه‌ها موجب عزت، امنیت و پیشرفت کشور شده است.

    امام جمعه الشتر در ادامه با اشاره به لزوم رعایت اخلاق اسلامی و حرکت در مسیر سیره علوی، گفت: همه نامزدهای انتخاباتی باید از دروغ گفتن، اتهام‌زنی و هر گونه بداخلاقی‌ انتخاباتی دوری کنند چرا که دشمن به دنبال آسیب‌زدن به این کشور و زیر سوال بردن دستاوردهای این نظام مقدس است.

    وی افزود: برخی‌ها در داخل با طی کردن خط مشی دشمنان و صرفاً به خاطر پیروزی نامزد مورد نظر خود، دست به تخریب دیگران می‌زنند و به اسم اسلام، تهمت می‌زنند و آبروی دیگران را می‌ریزند که این رفتار به دور از شأن مسلمانی و در تناقض با سیره علوی است.

    خطیب جمعه الشتر تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه به هر نحو ممکن، باسیاه‌نمایی سعی می‌کنند دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته شود لذا نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید هوشیار باشند که برای پیروزی در این انتخابات، مسیری که دشمن ترسیم کرده را طی نکنند.

    حجت‌الاسلام موسوی مبنای تبلیغات انتخاباتی را تشریح برنامه‌های نامزدها برای پیشرفت کشور عنوان و تأکید کرد: هیچ کس حق ندارد به بهانه انتخابات و برای جلب نظر آراء مردم دست به تهمت زدن و دروغ گفتن بزند و امنیت اجتماعی را خدشه‌دار کند.

    انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *