×

امام جمعه الشتر :حملات تروریستی به مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام راحل تبلیغاتی و بزدلانه بود

  • خرداد ۲۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سجاد موسوی» امام جمعه الشتر  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب در موضوع فرهنگ، اظهار داشت: ورود به عرصه فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگی، به دلیل ابعاد گسترده آن، باید ورودی کارآمد، مداوم، همراه با مدیریت راهبری باشد. به گزارش نیساخبر “امام جمعه الشتر با […]

    امام جمعه الشتر :حملات تروریستی به مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام راحل تبلیغاتی و بزدلانه بود
  • حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سجاد موسوی» امام جمعه الشتر  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب در موضوع فرهنگ، اظهار داشت: ورود به عرصه فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگی، به دلیل ابعاد گسترده آن، باید ورودی کارآمد، مداوم، همراه با مدیریت راهبری باشد.
    به گزارش نیساخبر “امام جمعه الشتر با اشاره به تعبیر «آتش‌به‌اختیار» از سوی مقام معظم رهبری، این موضوع را تشویق دانشجویان مذهبی و انقلابی برای خلاقیت بیشتر در کارهای فرهنگی دانست، و افزود: تعبیر آتش‌به‌اختیار  به معنای آن نیست که عده‌ای تحت اسم دوستداران نظام به دنبال ایجاد تفرقه باشند.
    خطیب جمعه الشتر با بیان اینکه همه موفقیت‌ها و پیشرفت‌های کشور نتیجه توصیه‌‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: رهبرانقلاب با تبیین وظایف دانشگاه به نقش دانشجویان در مقابله کم‌کاری‌های فرهنگی و در برخورد با مسائل داخلی، فرمودند که دانشجویان و هسته‌های فکری، عملی و فرهنگی نباید منتظر دستگاه‌ها باشند و باید خودجوش و مستقل و به قول اهل جنگ آتش‌به‌اختیار باشند.
    وی با بیان اینکه آتش‌به‌اختیار یعنی جوانان در راه رسیدن به اهداف وبرنامه‌های فرهنگی، منتظرمسئولان نمانند، ادامه داد: این تعبیر در راستای نهادینه کردن گفتمان انقلاب و حرکت در مسیر شناخت صحیح منویات مقام معظم رهبری عنوان شده است.
    امام جمعه الشتر در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی در مجلس شورای و حرم مطهر حضرت امام(ره)، این حرکت را بزدلانه و تبلیغاتی خواند و تصریح کرد: طی یک سال گذشته بیش از ۱۰۰ حرکت تروریستی در نطفه نابود شده است که این موضوع نشان از آمادگی کامل سربازان گمنام امام زمان(عج) و مجاهدت‌های خاموش دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح کشور دارد.
    وی ابراز داشت: دنیا بداند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجازه عرض اندام به آمریکا و تروریست‌های مزدور در منطقه را نخواهد داد.
    حجت‌الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز قدس، نام‌گذاری این روز از سوی امام خمینی(ره) را مقدمه آزادی فسلطین از دست رژیم غاصب صهیونیستی ذکر و بیان داشت: نگاه ملت ایران به مبارزه با استکبار اعتقادی و تکلیف‌محورانه است.
    وی در پایان با بیان اینکه روز جهانی قدس نماد وحدت و اراده ملت‌های مسلمان دنیا برای مقابله با استکبار جهانی و جهان خواران است، اضافه کرد: حضور گسترده مردم ایران اسلامی در دفاع از آرمان فلسطین موجب اتحاد و انسجام امت‌های مسلمان در راه آزادی قدس شریف خواهد بود.

    انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *