×

امام جمعه الشتر: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف در جامعه است

  • کد نوشته: 7309
  • دی ۹, ۱۳۹۶
  • ۰
  • امام جمعه الشتر گفت: دشمن با استفاده از امکانات و بودجه های سرویس های جاسوسی خارج از کشور به دنبال ایجاد فضای دو قطبی و اختلاف در جامعه است تا آن چه را که در سال ۸۸ نتوانست عملی کند، اکنون پیاده کند.   به گزارش نیساخبر“حجت الاسلام سید سجاد موسوی روز شنبه در مراسم […]

    امام جمعه الشتر: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف در جامعه است
  • امام جمعه الشتر گفت: دشمن با استفاده از امکانات و بودجه های سرویس های جاسوسی خارج از کشور به دنبال ایجاد فضای دو قطبی و اختلاف در جامعه است تا آن چه را که در سال ۸۸ نتوانست عملی کند، اکنون پیاده کند.

     

    به گزارش نیساخبر“حجت الاسلام سید سجاد موسوی روز شنبه در مراسم گرامیداشت ۹ دی در مصلی امام سجاد(ع) شهرستان با بیان اینکه ملتی که نگاهش به کلام مولایش است به این آسانی در دام استکبار نمی افتد، اظهار کرد: مردم بصیرت و دشمن شناسی را در مکتب اهل بیت(ع) آموخته اند و به سهولت فریب دشمن را نخواهند خورد.

    وی با تاکید بر اینکه به فضل الهی روز به روز پیوند بین ولی فقیه و امت مستحکم تر می شود، تصریح کرد: عاقبت فاصله گرفتن از نظام و رهبری افتادن در دام استکبار است.

    حجت الاسلام موسوی با اشاره به فراخوان هایی از سوی شبکه های معاند و ضد انقلاب برای ایجاد آشوب در کشور، خاطرنشان کرد: آن چه می تواند فتنه را در نطفه خفه کند، همین بصیرت و دشمن شناسی و حضور مردم است.

    وی خطاب به مسئولان کشور، افزود: امیدواریم مسئولان کشور نیز با برداشتن گام های اساسی در رفع مشکلات معیشتی مردم، با یک حرکت جهادی به قول های اقتصادی که به مردمی که لیاقت خدمت رسانی بیشتر را دارند، پایبند بوده و فتنه فتنه گران را باز هم در نطفه خاموش کنند.

    انتهای پیام/

    منبع:ایرنا

     گزارش تصویری این مراسم را در ادامه میتوان مشاهده نمود:
    [new_royalslider id=”40″]
                                   عکاس :حبیب اله بیاتی
     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *