×

امام جمعه الشتر: سپاه در دل و قلب مردم مظلوم و ستمدیده ایران و جهان قرار دارد

  • کد نوشته: 6262
  • مهر ۲۱, ۱۳۹۶
  • ۰
  • به گزارش نیساخبر” حجت الاسلام موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر با تسلیت ایام شهادت حضرت امام سجاد(ع) و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در سخنانی اظهار داشت: قیام عاشورا و خروش زنان و کودکان امام حسین(ع) تا ابد ماهیت حقیقی حکومت اموی و همه طاغوتیان را افشاء نموده است. وی در […]

    امام جمعه الشتر: سپاه در دل و قلب مردم مظلوم و ستمدیده ایران و جهان قرار دارد
  • به گزارش نیساخبر” حجت الاسلام موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر با تسلیت ایام شهادت حضرت امام سجاد(ع) و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در سخنانی اظهار داشت: قیام عاشورا و خروش زنان و کودکان امام حسین(ع) تا ابد ماهیت حقیقی حکومت اموی و همه طاغوتیان را افشاء نموده است.

    وی در ادامه به نقش بی بدیل حضرت زینب(س) در قیام عاشورا اشاره و با مقایسه آن با اقدامات حضرت فاطمه(س) در حمایت از امیرالمومنین(ع)، اقدام شجاعانه حضرت زینب(س)در روز عاشورا را بسیار مهم و سبب افشای ماهیت پلید حکومت جور و ظلم در همه زمان ها دانستند.

    خطیب جمعه الشتر در ادامه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس جمهور ترکیه اشاره و بیان داشت: در این دیدار رهبر انقلاب به دسیسه های رژیم غاصب صهیونیسم در ایجاد درگیری های قومی به بهانه استقلال کردستان اشاره نمودند و این دسیسه را ناشی از خباثت آمریکا و اسرائیل دانستند.

    حجت الاسلام موسوی در ادامه خاطرنشان کرد: چگونه یک رژیم غاصب که دستش به خون مردم کردستان نیز آلوده است امروز به حمایت از استقلال کردستان عراق فعالیت می کند و این امر نشان از حمایت استکبار در راستای اختلاف افکنی و تجزیه کشور‌های خاورمیانه دارد.

    وی افزود: ما باید این حرکت را محکوم کنیم و امیدواریم سران اقلیم کردستان به خود بیایند و ناخواسته سبب رنج مردم کردستان و در جهت منافع اسرائیل و استکبار اقدام ننمایند.

    خطیب جمعه الشتر در ادامه به حرکت ابلهانه آمریکا در خصوص قرار دادن سپاه در لیست گروه های حامی تروریسم اشاره و افزود: آن مجموعه ای که آمریکا می خواهد در لیست تروریست ها قرار دهد مجموعه ای است که در مقابل تروریست های تربیت شده توسط آمریکا مانند طالبان، القاعده، داعش و …. ایستادگی نموده است و ذات استکبار است که به حکومت الهی ضدیت داشته باشد و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شاهد تحریم ها، جنگ و توطئه های آنان بوده ایم.

    حجت الاسلام موسوی افزود: سپاه در دل و قلب مردم مظلوم و ستمدیده ایران و جهان قرار دارد و آمریکا با این کار در واقع با این کار می خواهد مردم ایران را در لیست تروریست ها قرار دهد و به حمدالهی مانند سایر اقدامات خود در این خصوص نیز با شکست مواجه خواهد شد.

    خطیب جمعه الشتر در ادامه به قضیه برجام اشاره و افزود: یک تیم مورد اعتماد و متخصص در یک توافق بین المللی برجام را به وجود آوردند که امروز این توافق بین المللی و با وجود اینکه یک توافق دوجانبه نیست با مخالفت آمریکا مواجه شده که این امر سبب نشان دادن ماهیت واقعی آمریکا در نزد ملت های جهان شده است و می دانند که آمریکا کشوری قابل اعتماد نیست.

    حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دشمنان این ملت دو گونه اند؛ یا گرگ هستند و زوزه می کشند که از ابتدای انقلاب تاکنون با ایستادگی ملت ناکام بوده اند و یا موریانه هستند که از داخل در حال نابودی کشور هستند و باید در مقابل موریانه ها با حفظ یکدلی، اتحاد و همبستگی سد محکمی را تشکیل داد و مانع از ضرر و زیان به کشور شد.

    انتهای پیام/

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *