×

امام جمعه الشتر: نمایندگان مجلس رفع مشکل بیکاری را در اولویت قرار دهند

  • کد نوشته: 6920
  • آذر ۱۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • امام جمعه الشتر با تاکید بر اهمیت قانونگذاری در کشور، لزوم اولویت بندی مسائل جامعه از سوی مجلس شورای اسلامی را یادآور شد و گفت: امروز مهمترین مشکل کشور، معضل بیکاری است که انتظار می رود نمایندگان مردم در مجلس برای رفع آن اقدامات عاجل داشته باشند.   به گزارش نیساخبر” حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد […]

    امام جمعه الشتر: نمایندگان مجلس رفع مشکل بیکاری را در اولویت قرار دهند
  • نمایندگان مجلس رفع مشکل بیکاری را در اولویت قرار دهند

    امام جمعه الشتر با تاکید بر اهمیت قانونگذاری در کشور، لزوم اولویت بندی مسائل جامعه از سوی مجلس شورای اسلامی را یادآور شد و گفت: امروز مهمترین مشکل کشور، معضل بیکاری است که انتظار می رود نمایندگان مردم در مجلس برای رفع آن اقدامات عاجل داشته باشند.

     

    به گزارش نیساخبر” حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت پیامبر اسلام(ص) و آغاز هفته وحدت، اظهار داشت: دشمنان همواره در صدد توطئه علیه امت اسلامی با سوء استفاده از اختلافات تاریخی بوده و هستند که یکی از این موارد، سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) بود.

     

    وی با اشاره به تلاش ایران اسلامی در راستای ایجاد وحدت در بین امت اسلامی، افزود: امام خمینی(ره) با آگاهی و دوراندیشی، فاصله دوازدهم و هفدهم ربیع الاول را به نام هفته وحدت نامگذاری کردند تا ضمن خنثی سازی توطئه مستکبرین و شیاطین، این نکته را متذکر شوند که ایجاد تفرقه و اختلاف، حرکت در مسیر دشمنان دین است و به شدت باید از هرگونه اختلاف در بین صفوف متحد مسلمین پرهیز شود چرا که خواست استکبار و ایادی آنان است.
    خطیب جمعه الشتر با بیان اینکه سران آل سعود به دنبال پیاده کردن نقشه های آمریکا و اسرائیل در منطقه هستند، گفت: عده ای با ترویج سلفی گری و وهابیگری، برادرکشی راه انداخته اند تا اربابانشان که همان آمریکا و اسرائیل است را راضی نگه دارند اما امروز می بینیم که با روحیه مقاومت اسلامی، زیبائی های دین و سیره نبی مکرم اسلام(ص) روز به روز آشکارتر می شود و نقاب از چهره مزدوران استکبار کنار رفته است.
    وی تصریح کرد: اگر دنیای اسلام زیر پرچم محمد رسول الله(ص) ندای وحدت سر دهند، جبهه کفر و الحاد و مزدوران آنها زودتر رو به زوال خواهند رفت.
    امام جمعه الشتر در ادامه با اشاره به اهمیت قانون گذاری در کشور، بیان داشت: اهمیت قانون گذاری بر هیچ کسی پوشیده نیست و مجلس، عصاره فکر ملت است.
    وی با بیان اینکه مجلس باید اولویت های کشور را تشخیص دهد، گفت: اگر مجلس به درستی به اولویت های جامعه رسیدگی نماید و آنها را در دستور کار قرار دهد، جامعه دچار سردرگمی نخواهد شد.
    حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه امروز مهم ترین موضوع کشور اشتغال است، افزود: رکود اقتصادی و بیکاری در کشور مشهود است لذا قانونگذاران در مجلس بایستی تدابیری اتخاذ نمایند تا راه برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران همواراتر گردد.
    وی با اشاره به اینکه عزل و نصب و وابسته کردن مدیران به خود، هنر نیست، خاطرنشان ساخت: هنر، رفع مشکلات مردمی است که در روز انتخابات تا پاسی از شب در خیابانها بودند تا به شما رای دهند لذا شما نیز باید درد مردم را درمان کنید و راه برون رفت از مشکلات را پیش پای ملت بگذارید.

    انتهای پیام/

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *